Tuleeko miehellesi koskaan lapsetuskohtauksia?
Mun mies tekee välillä ihan pentumaisia kepposia ja touhottaa ja höseltää kuin viisivuotias. Yleensä asiallinen ja aikuismainen, mutta välillä oikein näkee miten sillä naksahtaa päässä ja sit mennään. Ei kuuntele, ei osaa vastata asiallisesti, pelleilee, esittää tyhmää... ja sit kohta on taas oma normaali itsensä. Onko normalia??
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:42"]
Joo, mun miehellekin. Lasten kanssa möyrästää kuin puolihullu välillä. Konttii pitkin lattioita, painii, alkaa olemaan sisällä hippaa tai piilosta ja huhuilee ihan kahjolla äänellä. Tai sitten alkaa välillä laulamaan jotain ihan tyhmää, ääntään muunnellen ja keksii omia sanoituksia. Keksii esim. mun tisseistä jonkun biisin. :D
[/quote]
Tämä on ihan paras :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:42"]
Joo, mun miehellekin. Lasten kanssa möyrästää kuin puolihullu välillä. Konttii pitkin lattioita, painii, alkaa olemaan sisällä hippaa tai piilosta ja huhuilee ihan kahjolla äänellä. Tai sitten alkaa välillä laulamaan jotain ihan tyhmää, ääntään muunnellen ja keksii omia sanoituksia. Keksii esim. mun tisseistä jonkun biisin. :D
[/quote]
Tämä meneen jo vähän yli. :)
Tunnen yhden kolmekymppisen tuollaisen. Hauska poika.
Tuollaiset miehet ovat parhaita <3
Just tuommonen minunkin ukko on. <3
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:32"]Ei onneksi. Mieheni on aikuinen.
[/quote]
Pitäähän sitä välillä osata heittäytyä lapsen tasolle. Muutenhan meno on tosi tylsää. En minäkään jaksa aina olla fiksu "aikuinen". :) Välillä pitää hupsutella. Kokeile ihmeessä. Voit yllättyä. :)
Joo, ja minä myös. Ihan taunoja kumpikin välillä.
On myös ihanaa käpertyä toisen syliin aivan pieneksi, kuin taantuisi sylilapseksi. Kummallakin tulee tällaisia hetkiä, ja toinen vastaa siihen hellyydellä. Täytyy sanoa että tämä suhde on parasta terapiaa. Jaksaa sitten olla aikuinenkin, kun on pakko.
Joka päivä. Ja myös riidoissa käyttäytyy kuin keskenkasvuinen, uhoaa asioita, joita ei tarkoita.
Välillä joo. Joskus ihan kivaa, mutta useimmiten ärsyttää, etenkin silloin kun tapahtuu jossain julkisella paikalla. Esim. Ikeassa joskus huuteli johonki ihmen torven muotoiseen maljakkoon ja häpesin silmät päästäni. Äijällä puku päällä ja käyttäytyy kuin vajakki. Onneksi oli eri kaupunki ettei ihmiset sentään aatelleet et no nyt on meidän kunnanjohtaja seonnut täysin!
Olen täällä kyyneleen silmissä, kaipaisin tuollaista hassuttelua ja rentoutta! Hassuttelee joskus lasten kanssa, mutta mieheni on liian tosikko sellaiseen. Kaipaan huumorilla höystettyä läheisyyttä, niin että sydän särkyy.
Kyllä se ikuinen pikkupoika sieltä miehen sisältä esiin tulee, kuten myös minun sisäinenapsi. Huumorilla ja pilkesilmäkulmassa ollaan arkeaä eletty ja lapset kasvatettu. Ei tämä elämä niin vakaavaa ole, että se pitää pilata aikuudella, joka on niin pirun teenäistä, jota joskus parikymppisenä harrasettiin...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:32"]
Ei onneksi. Mieheni on aikuinen.
[/quote]
Ja ikä oli?!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:32"]
Ei onneksi. Mieheni on aikuinen.
[/quote]
Määritele aikuinen?!
Tosikkous on niiiiin tylsää!