Tuleeko miehellesi koskaan lapsetuskohtauksia?
Mun mies tekee välillä ihan pentumaisia kepposia ja touhottaa ja höseltää kuin viisivuotias. Yleensä asiallinen ja aikuismainen, mutta välillä oikein näkee miten sillä naksahtaa päässä ja sit mennään. Ei kuuntele, ei osaa vastata asiallisesti, pelleilee, esittää tyhmää... ja sit kohta on taas oma normaali itsensä. Onko normalia??
Kommentit (24)
Tulipa hyvä mieli kun luki tämän ketjun. Olin jotenkin kuvitellut että kaikki miehet osaavat välillä heittäytyä lapsen tasolle ja olla ihan hupsuja. Ei se kuitenkaan taida niin ollakaan! Itse en kestäisi olla edes olla liian jäyhän ihmisen kanssa. Täytyy olla kiitollinen tuosta hölmöläisestä. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:42"]
Joo, mun miehellekin. Lasten kanssa möyrästää kuin puolihullu välillä. Konttii pitkin lattioita, painii, alkaa olemaan sisällä hippaa tai piilosta ja huhuilee ihan kahjolla äänellä. Tai sitten alkaa välillä laulamaan jotain ihan tyhmää, ääntään muunnellen ja keksii omia sanoituksia. Keksii esim. mun tisseistä jonkun biisin. :D
[/quote]
Tämä meneen jo vähän yli. :)
[/quote]
No eihän mene!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:42"]
Joo, mun miehellekin. Lasten kanssa möyrästää kuin puolihullu välillä. Konttii pitkin lattioita, painii, alkaa olemaan sisällä hippaa tai piilosta ja huhuilee ihan kahjolla äänellä. Tai sitten alkaa välillä laulamaan jotain ihan tyhmää, ääntään muunnellen ja keksii omia sanoituksia. Keksii esim. mun tisseistä jonkun biisin. :D
[/quote]
Tämä on ihan paras :)
[/quote]
Moni ei ehkä päältäpäin uskoisi sillä tämä kyseinen mies on ison yrityksen johtaja. Joutuu työnsä puolesta olemaan "asiallinen". Ehkäpä se sitten kotioloissa kostautuu tuollaisena hullutteluna. :D
Käyttäytyy välillä kuin uhma ikäinen, mikään ei sovi, ruoka on pahaa, ei haluakkaan lähteä ulos vaikka ollaan jo menossa ulos ovesta ja kiukuttelee jos ei tehdä asioita miten hän haluaa.
kyseessä 30 vuotias kahden lapsen isä.