Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tapa teillä asuntolainapankin valinnassa

Vierailija
21.08.2014 |

A verrata kaikkien pankkien lainatarjoukset tarkasti, laskea kaikki tosi tarkkaan

B ottaa laina ilman muuta omasta pankista

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva kuulla miten te muut toimitte.

T ap

Vierailija
2/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on ylimääräistä rahaa ja olet laiska, niin valitset B. Jos taas olet tarkka rahoistasi ja jaksat kuluttaa muutaman tunnin muutaman tonnin säästön takia, niin valitset a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pankista otettiin ja ei se mikään tapa ole, kun kerran ollaan niin tehty.

Vierailija
4/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta maalaispankista tuli niin hyvä tarjous jo kättelyssä osittain suhteillakin ettei tarvinnut muita kysellä. Ei kotikaupunkimme isot pankit olisi päässeet lähellekään. Lisäksi saimme lainan ilman takaajia tai säästöjä ja vakuudettomaan osaan vain hyvin vähän isomman koron.

Vierailija
5/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kilpailutin useamman pankin, ja sanoin sitten omalle pankille miten homman pitäisi mennä (parhaasta pankin tarjouksesta vielä hiukan paremmaksi) että saavat pitää minut asiakkaana. Useamman kerran olen näin tehnyt ja aina toiminut.

Vierailija
6/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, vaikka lopulta päädyttiin toiseen omista pankeistamme, saatiin kilpailutettua lainamarginaalia tosi reippaasti alas

Vierailija
7/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, vaikka lopulta päädyttiin toiseen omista pankeistamme, saatiin kilpailutettua lainamarginaalia tosi reippaasti alas

Vierailija
8/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostettiin miehen kanssa ensimmäinen yhteinen niin molempien pankkien hinnat pyydettiin. Päädyttiin miehen pankkiin koska siellä asioiminen oli niin helppoa. Asioiden hoitamisesta ja palvelusta +10. Handelsbank!

Vierailija
9/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kaikissa paikkakunnan pankeissa (olisko niitä ollu 4) kysymässä tarjousta. Otettiin se joka tarjos parhaan marginaalin. Ja siinä oli muuten iso ero. Pankin vaihto onnistui hyvin ja on kyllä oltu tyytyväisiä pankkiin ja lainan ehtoihin myös.

Vierailija
10/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuttamalla saa marginaalia alas reippaasti, mutta olen huomannut ettei moni jaksa nähdä sitä vaivaa. Sitten asiaa selitellään sillä että "tottakai se oman pankin tarjous olisi ollut paras". 

Vierailija
11/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tarvitsin asuntolainaa ainoastaan hetkeksi aikaa koska tuloni olivat hetken aikaa katkolla. En jaksanut ruveta mihinkään marginaalien kilpailuttamispelleilyyn kun ei ollut kuin muutamasta kuukaudesta kyse. Sitten kuittasin koko lainan samantien pois.

Vierailija
12/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:56"]

Mä kyllä kilpailutin useamman pankin, ja sanoin sitten omalle pankille miten homman pitäisi mennä (parhaasta pankin tarjouksesta vielä hiukan paremmaksi) että saavat pitää minut asiakkaana. Useamman kerran olen näin tehnyt ja aina toiminut.

[/quote]

Meille taas se paras tarjous tuli suoraan sieltä omasta pankista. Ei siinä paljon miettiä tarvinut.

Vierailija
13/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarvinnut pyytää pankista lainaa. Sain etukäteisperintöä aikanaan ja asun Hgissä. 

Vierailija
14/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdettiin pankkia sellaiseen jossa yksi tuttu oli töissä ja järkkäsi meille hyvät edut. Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa ja tuttava on saanut potkut.

Vierailija
15/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina kilpailutettu pankit. Jos oltaisiin otettu ensimmäinen laina Nordeasta jossa tilitkin olivat, niin pankin marginaali olisi ollut 0,4 prosenttia suurempi kuin OP:llä johon vaihdettiin. Nordea siis tarjosi 0,7 marginaalia ja OP:sta saatiin 0,3. Tuo on minusta jo aika paljon.