Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaani synnyttäjä valitti ruoasta koko ajan.

Vierailija
21.08.2014 |

Pari viikkoa sitten jaoin huoneen naisen kanssa laitoksella. Nainen oli vegaani ja sillä oli myös joku ihme allergia, joku leipäpuu tms. 

Sinä valittajanainen, arvaa olinko väsynyt synnyttämisestä. Ja arvaa väsyinkö ja ärsyynnyinkö entisestään, kun jouduin kolme päivää kuuntelemaan valitustasi siitä, ettet saanut ravintolatason vegaaniannoksia eteen kannettuna!? Et tykännyt punajuurista, et kikherneistä. Marmatit siitä, että tomaatit olivat löllöjä. Annoskin oli tosi epähoukuttelevasti aseteltu.

Syö pääsi! Ai niin, et voikaan, koska olet vegaani.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä minä vegaaninakin ymmärrän valituksen aiheesi. Kyllä itse olen melko nöyrä vegaani, ja olisin todellakin kiitollinen melko huonon makuisestakin annoksesta, kunhan se olisi vegaani ja vielä bonuksena sisältäisi proteiinia. =D Oma huonetoverini puolestaan valitti liian kovista lakanoista, väärän kokoisista pyjamista, unettomuudestaan, miehensä käytöksestä ja mistäpä ei! Kyllä siinä synnytyksen jälkeisessä mielentilassa mielellään olisi kuulematta toverin valittamista yhtään MISTÄÄN asiasta.

Vierailija
102/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:30"]

Nii-in onhan se hirveää kun joku syö eettisesti, eikä mitä tahansa teuras-jätepaskaa lappaa suukkiinsa, niin kun sinä. Etkö ikinä ole kuullut että samalla tavalla ne muutkin paskansyöjä-ämmät valittaa synnärin sapuskasta. "Ei ole kinkkua nyhyy!" Lohkasepa reidestäs pala leipäs päälle. Mene mussuttamaan sitä jauhettua lehmän päätä.

[/quote]

Teurasjätepaskaa? Eläimessä on paljon muitakin syötäväksi kelpaavia osia kuin lihanpalat, sisäelimet ovat erittäin terveellisiä, mutta niistä enää harvemmin tehdään kotona mitään. Hyvä että saa sitten edes valmisruuissa keuhkoa ja munuaista.

[/quote]

Ja se jos mikä on teuraaksi kasvatetun eläimen arvostamista ja eettistä käyttöä. Käytetään kaikki osat hyödyksi eikä heitetä kasaan mätänemään. Mutta eihän nämä ituhipit osaa ajatella asioita laajemmassa mittakaavassa. Olisi kiva nähdä kuinka tämä maapallo ruokkisi ihmiset ilman tehotuotantoa ja karjan kasvatusta. Riisitautisia oltaisiin kaikki. Kyllä ne vegaanitkin kuitenkin lisääntyvät ja tekevät kovaa vauhtia lisää ihmisiä joiden ruuan tuttaminen vaatii hedelmällistä maaperää enemmän kuin kymmenen normaalisti syövän ihmisen.

Mutta laput silmillä vouhottavien ihmisten kanssa on turha väitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:46"]

Ap, kyllä minä vegaaninakin ymmärrän valituksen aiheesi. Kyllä itse olen melko nöyrä vegaani, ja olisin todellakin kiitollinen melko huonon makuisestakin annoksesta, kunhan se olisi vegaani ja vielä bonuksena sisältäisi proteiinia. =D Oma huonetoverini puolestaan valitti liian kovista lakanoista, väärän kokoisista pyjamista, unettomuudestaan, miehensä käytöksestä ja mistäpä ei! Kyllä siinä synnytyksen jälkeisessä mielentilassa mielellään olisi kuulematta toverin valittamista yhtään MISTÄÄN asiasta.

[/quote]

Joo, ja jos ap:n huonekaverina olisi ollut tällainen, se olisi varmaan valittanut siitä tänne. Nyt sattui olemaan vegaani, niin valitti vegaanista. Ei sen suurempaa draamaa vegaaneja kohtaan.

T.Kasvissyöjä

Vierailija
104/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki palstan vegaanit hyökkää apeen kimppuun? Apee ei haukkunut vegaaneja ihmisryhmänä mitenkään, vaan tätä tiettyä vegaania jonka kanssa jakoi huoneen.

Vierailija
105/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:44"]

Ohhoh, onpas vegaanit vetäneet herneet nenukkaan :-DDDD No, vahvistaa vain ennakkokäsityksiä ko. ruokavaliota noudattavista...! Hahhhaaaaa, turhaa on vegaanien enää puolustautua! HIhii...

[/quote] En tunne kuin yhden vegaanin ja tämä ketju kyllä vahvistaa mielikuvaa heistä. Tuntemani vegaani on juuri tuollainen kestovalittaja. En lähde hänen kanssaan enää edes syömään. Se on jotain todella rasittavaa, kun kitisee ja marisee ja närppii ruokaa. Viiniä juodessaan valittaa, että onko selvikkeenä käytetty liivatetta.

Parasta on, että tämä raivovegaani ainakin nuorena veteli kännissä hyvällä ruokahalulla ryynäreitä. Nyt on laiha ja kuivakka viiskymppinen, joka edelleen valittaa joka asiasta ja kaikki on huonosti ja edelleen ei kuulemma saa hyvää ruokaa mistään.

Vierailija
106/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:00"]

Miksi kaikki palstan vegaanit hyökkää apeen kimppuun? Apee ei haukkunut vegaaneja ihmisryhmänä mitenkään, vaan tätä tiettyä vegaania jonka kanssa jakoi huoneen.

[/quote] Joo ei tää ketju ainakaan sitä mielikuvaa vegaaneista paranna :)

Vierailija
107/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä käytetään kaunista kieltä vegaaneista. Taitaa lihaa syövä valkoinen heteromies tuntea taas olevansa ahtaalla. Opetattehan saman käytöksen lapsillennekin! Vegaanien moraalista perustaa ei vaan kukaan taaskaan pystynyt perustelemaan mitenkään epäkelvoksi.

Vierailija
108/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hakeudu terapiaan. Terveyskeskuksen kautta varmasti onnistuu. Ei ole tervettä noin pakkomielteisesti lietsoa vihaa vegaaneja kohtaan. Kun sinulla kerran on se kaksiviikkoinen vauvakin, niin miten lopetat iltasi keskiyöllä raivoamalla vegaanien "nyrkkiraiskauksella", josta fantasioit, ja aloitat sen taas vihapuheella. Mikset anna aikaasi vauvalle? Ei ole hyväksi pienelle ihmistaimelle, että äiti vain raivoaa netissä. 

Itse vegaaniudesta sen verran, että se on eettinen elämäntapa. Mutta kaikille eivät eläinten hyvinvointi tai oikeudet ole tärkeitä. Kuitenkin oman verenpaineen takia, ap, kannattaisi harkita sitä lihansyönnin rajoittamista. Et sitten ihan niin pakkomielteisesti raivoaisi ja levittäisi vihaa vegaaneja kohtaan, semminkin kun koko tarinasi kuulostaa vain heikolta provolta. Mutta nyt lääkäriin, hopi hopi! Ihan jo vauvasi takia. Varmasti neuvolastakin voivat antaa tukea mielenterveysongelmiisi. 

t. vegaani

Vierailija
109/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:20"]

Kylläpä käytetään kaunista kieltä vegaaneista. Taitaa lihaa syövä valkoinen heteromies tuntea taas olevansa ahtaalla. Opetattehan saman käytöksen lapsillennekin! Vegaanien moraalista perustaa ei vaan kukaan taaskaan pystynyt perustelemaan mitenkään epäkelvoksi.

[/quote]

Ap on kyllä nainen. Lihaa syövät heteromiehet yleensä hyväksyvät meidät vegaanit; ongelma on nämä hunajabroitskuilla kyllästetyt WT-mammat. 

Vierailija
110/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:41"]Harvan ihmisen olen kuullut erityisesti kehuvan sairaalan ruokaa.

Mutta ilmeisesti sen haukkuminen on väärin vain, jos ruokaa haukkuu vegaani.

[/quote]

Itse sain ainakin oysin allergiakeittiöltä erittäin hyvää, ruokavalioni mukaista ruokaa. Osaston jääkaappia myöten oli kaikkea varattuna sopivia leikkeleitä myöten. En tosin ole vegaani tai kasvissyöjä :D

Vierailija
111/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vegaaneja käsitellään niin kauniilla kielellä. Opetattehan saman lapsillennekin. Taitaa ketjun lihaa syövä valkoinen heteromies olla henkisesti ahtaalla. Mitään perusteltua kritiikkiä veganismin moraalista perustaa vastaan ei tietysti taaskaan esitetty, ala-arvoista räksyttämistä vain.

Vierailija
112/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]Ap, hakeudu terapiaan. Terveyskeskuksen kautta varmasti onnistuu. Ei ole tervettä noin pakkomielteisesti lietsoa vihaa vegaaneja kohtaan. Kun sinulla kerran on se kaksiviikkoinen vauvakin, niin miten lopetat iltasi keskiyöllä raivoamalla vegaanien "nyrkkiraiskauksella", josta fantasioit, ja aloitat sen taas vihapuheella. Mikset anna aikaasi vauvalle? Ei ole hyväksi pienelle ihmistaimelle, että äiti vain raivoaa netissä. 

Itse vegaaniudesta sen verran, että se on eettinen elämäntapa. Mutta kaikille eivät eläinten hyvinvointi tai oikeudet ole tärkeitä. Kuitenkin oman verenpaineen takia, ap, kannattaisi harkita sitä lihansyönnin rajoittamista. Et sitten ihan niin pakkomielteisesti raivoaisi ja levittäisi vihaa vegaaneja kohtaan, semminkin kun koko tarinasi kuulostaa vain heikolta provolta. Mutta nyt lääkäriin, hopi hopi! Ihan jo vauvasi takia. Varmasti neuvolastakin voivat antaa tukea mielenterveysongelmiisi. 

t. vegaani

[/quote]

Siis ihanko oikeasti olet noin tyhmä!? Ap ei tasan kirjoittanut noita kommentteja vaan minä ja pirun moni muukin. Onko taas hamppupään niin s**tanan vaikea ymmärtää, että teistä ei tykätä!? Ja juuri tuosta kommentistasi löytyy syy. Kun syö kuin lehmä, ajattelee kuin lehmä.

Vierailija
113/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]

Ap, hakeudu terapiaan. Terveyskeskuksen kautta varmasti onnistuu. Ei ole tervettä noin pakkomielteisesti lietsoa vihaa vegaaneja kohtaan. Kun sinulla kerran on se kaksiviikkoinen vauvakin, niin miten lopetat iltasi keskiyöllä raivoamalla vegaanien "nyrkkiraiskauksella", josta fantasioit, ja aloitat sen taas vihapuheella. Mikset anna aikaasi vauvalle? Ei ole hyväksi pienelle ihmistaimelle, että äiti vain raivoaa netissä. 

t. vegaani

[/quote]

Kumoan kaikki väitteesi:

1. En lietso vihaa vegaaneja kohtaan. Jos luet aloitukseni ja MINUN kirjoittamat viestit uudestaan, purnasin tuosta vegaaniruoasta valittavasta huonetoveristani. En mistään muusta. En vegaaniudesta, en naisista, en synnyttäneistä, vain tuosta vegaanihuonekaverista.

2. Minulla on edelleen vuorokausirytmi aivan sekaisin. Yöllä ja päivällä ei ole mitään eroa. Vauva nukahti, olin hereillä ja muistelin siinä iltapalaa syödessäni, miten ärsyttävä se vegaani siellä sairaalassa oli. Vauva nukkui, silloin sen kanssa ei tietääkseni erityisesti pidä olla.

3. En ole todellakaan kirjoittanut mitään mistään nyrkkipuuhista. Ihan niin ärsyyntynyt en ollut, että edes näin väsyneenä olisin alentunut kirjoittamaan sellaista roskaa. 

4. Syön vähemmän lihaa kuin moni muu. En ole syönyt punaista lihaa seitsemään vuoteen, jos olen itse voinut tähän vaikuttaa. En mistään eettisestä syystä, vaan ihan sen takia, etten tykkää punaisesta lihasta ja se aiheuttaa vatsanväänteitä. Syön paljon kasvisruokaa, mutta myös kalaa, kanaa ja äyriäisiä.

5. Mielenterveydessäni ei ole mitään vikaa. Sen sijaan on aika outoa, että vegaanit ärsyyntyivät tästä aloituksesta näin suhteettomasti. Ehkä teillä on jotain parantamisen varaa vitamiini- ja hivenaineiden saamisessa? 

ap (joka kirjoitti aamulla tänne taas jotain, nukkui välissä vauvan kanssa ja heräsi taas - vauva nukkuu edelleen)

Vierailija
114/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:03"]

Pari viikkoa sitten jaoin huoneen naisen kanssa laitoksella. Nainen oli vegaani ja sillä oli myös joku ihme allergia, joku leipäpuu tms. 

Sinä valittajanainen, arvaa olinko väsynyt synnyttämisestä. Ja arvaa väsyinkö ja ärsyynnyinkö entisestään, kun jouduin kolme päivää kuuntelemaan valitustasi siitä, ettet saanut ravintolatason vegaaniannoksia eteen kannettuna!? Et tykännyt punajuurista, et kikherneistä. Marmatit siitä, että tomaatit olivat löllöjä. Annoskin oli tosi epähoukuttelevasti aseteltu.

Syö pääsi! Ai niin, et voikaan, koska olet vegaani.

[/quote]

Tais olla porvoolainen synnäri. Vegaani on kiitollinen jos yleensä vegaanisafkaa on (usein ei ole). Ei tod tartte olla ravintola-annoksia. LOL

[/quote]

Ovatko kaikki vegaanit siis samanlaisia? Mielenkiintoinen väittämä.

[/quote]

Eikös tämä juuri ole ap:n väittämä? Hän kirjoittaa inhottavan provon ja lukuisia muita viestejä, joissa avoimestoi ja ilkeällä tavalla hyökätään vegaaneja kohtaan, mm. uhaten heitä "perseraiskauksella" sairaalassa. Ap:han se tässä yleistää. En minäkään yhden paskamaisen lihansyöjän takia tuomitse kaikkia lihansyöjiä. Esim. siis ap:n. 

Vierailija
115/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]Ap, hakeudu terapiaan. Terveyskeskuksen kautta varmasti onnistuu. Ei ole tervettä noin pakkomielteisesti lietsoa vihaa vegaaneja kohtaan. Kun sinulla kerran on se kaksiviikkoinen vauvakin, niin miten lopetat iltasi keskiyöllä raivoamalla vegaanien "nyrkkiraiskauksella", josta fantasioit, ja aloitat sen taas vihapuheella. Mikset anna aikaasi vauvalle? Ei ole hyväksi pienelle ihmistaimelle, että äiti vain raivoaa netissä. 

t. vegaani

[/quote]

Siis ihanko oikeasti olet noin tyhmä!? Ap ei tasan kirjoittanut noita kommentteja vaan minä ja pirun moni muukin. Onko taas hamppupään niin s**tanan vaikea ymmärtää, että teistä ei tykätä!? Ja juuri tuosta kommentistasi löytyy syy. Kun syö kuin lehmä, ajattelee kuin lehmä.

[/quote] Mua yllättää aina nämä keskustelijat, jotka tosiaan luulevat että näissä keskusteluissa on aina vain se kaksi keskustelijaa. AP ja he itse.

Vierailija
116/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:13"]

"Useassa tasokkaassa ravintolassa työskennelleenä voin kertoa , että ituhipit ovat marginaalin marginaalia asiakkaina ravintoloissa.  Hyvä jos löytyy 1 vegaani tuhatta asiakasta kohti. Mutta silti pidät itsestäsi meteliä ja luulet että sinun muutama hassu eurosi vaikuttaa jollain tapaa ravintolan menestymiseen? Voin kertoa että se vegaaniannoksesi saa sekä keittiö-, että salihenkilökunnan lähinnä ärsyyntymään, varsinkin kiireessä.

Et ole monellekaaan ravintoloille todellakaan odotettu, kaivattu tai tarpeellinen asiakas, vain rasite."

Siksipä on hyvä että on fb:ssä ryhmä jossa tiedetään tämän kaltaiset paikat ja osataan välttää tällaisia paikkoja. Pääsette vähemmällä joten eikös ole ihan hyvä että fb-ryhmä on olemassa, turha ryhmää on mollata. On tiettyjä ravintoloita joissa on hyvät vegesapuskat, siellä meitä vegaaneja käykin paljon. Lempiravintolassani on aina vegeasiakkaita muitakin kuin minä, vähintään yhdessä pöydässä vegelautanen, usein useammassakin pöydässä. Usein meitä on isokin porukka jossa vegaani ja useita sekasyöjiä ja paikka kyllä valitaan sen mukaan että siellä voi sekä lihaani että vegaani syödä. Löytyy kyllä monia ravintoloita joissa vegaaniruoka ei ole mikään ongelma, ja monissa paikoissa on osattu annoksiin jopa panostaa, ehkä heillä ammattitaito on sitten parempi kuin sinun "tasokkaissa" paikoissasi. En edes lähtisi paikkaan missä ei ole valmista vegaaniannosta vaan joutuisi säätämään tai asenne on "ituhipit", sellainen ei kerro kovin tasokkaasta ravintolasta tai ainakaan ammattitaidosta. Voisittehan itsekin laittaa kyltin oveen että "ei ituhipeille eikä muille ruokavammaisille". 

[/quote]

miksi siis käyt muualla kuin niissä ravintoloissa, joissa tiedät vegaaniruokaa olevan tarjolla?

siksi että olet urpo?

ja niitä ravintoloita ei ole montaa. voit huoletta siis käydä niissä aivan vapaasti.

jos vegaaneja olisi paljon, sitä vegaaniruokaa olisi myös tarjolla?

ravintola ei elä aatteesta, vaan tuloksesta.

Vierailija
117/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaanitveti herneet nessuun... kaikkeen tyytymätöntä , muka maailmanpelastavaa paskasakkia koko porukka!... Millä vegaanisnägärillä kävitte? Sotkeentuiko rastanne tomaattikastikkeeseen... vegaanit ovat saastaa... tyypilliset rastapää-vegaanit ovat wt...rakas aivosi ruoholla rappeuttanut puunhalaaja... pössyttelijä-loinen... vegaanit ovat ylimielisiä kusipäitä..
s**tanan vegaanit olette kyllä yksiä helvetin ruualla leikkijöitä... Yhtä rupusakkia kaikki ja vielä kuvittelee olevansa jotain muutakin kuin kikherneen syvällä ahterissa... Pilaatte vielä lastennekin elimistön... jos sattuu joku niri nari samaan huoneeseen, ei varmasti valita kauaa!... nirisevä vegaani! Voisin senkin eukon ahterin rasvata ihan helläkätisesti itse niin johan lakkaa kitinät ja narinat:)... ituhippiin kyrsiintynyt äiti nyrkkiperseraiskasi! =DDDDDDDDD... Mikään ei ole niin wt kuin vegahörhö,joka kuvittelee olevansa pyhällä asialla ja nostaa itsensä jalustalle muita parempana. Menen nyt nukkumaan ja toivon, että kaikki suomen ronklaajat tukehtuvat kuiviin kikpurilaisiinsa ennen maanantaita... tekevät itsestään täysiä pellejä =)... voi saatana mitä porukkaa. Olkoot nälissään... Tuntemani vegaani on juuri tuollainen kestovalittaja. En lähde hänen kanssaan enää edes syömään. Se on jotain todella rasittavaa, kun kitisee ja marisee ja närppii ruokaa...

Vierailija
118/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 09:23"]

t. vegaani

[/quote]

Kumoan kaikki väitteesi:

1. En lietso vihaa vegaaneja kohtaan. Jos luet aloitukseni ja MINUN kirjoittamat viestit uudestaan, purnasin tuosta vegaaniruoasta valittavasta huonetoveristani. En mistään muusta. En vegaaniudesta, en naisista, en synnyttäneistä, vain tuosta vegaanihuonekaverista.

2. Minulla on edelleen vuorokausirytmi aivan sekaisin. Yöllä ja päivällä ei ole mitään eroa. Vauva nukahti, olin hereillä ja muistelin siinä iltapalaa syödessäni, miten ärsyttävä se vegaani siellä sairaalassa oli. Vauva nukkui, silloin sen kanssa ei tietääkseni erityisesti pidä olla.

3. En ole todellakaan kirjoittanut mitään mistään nyrkkipuuhista. Ihan niin ärsyyntynyt en ollut, että edes näin väsyneenä olisin alentunut kirjoittamaan sellaista roskaa. 

4. Syön vähemmän lihaa kuin moni muu. En ole syönyt punaista lihaa seitsemään vuoteen, jos olen itse voinut tähän vaikuttaa. En mistään eettisestä syystä, vaan ihan sen takia, etten tykkää punaisesta lihasta ja se aiheuttaa vatsanväänteitä. Syön paljon kasvisruokaa, mutta myös kalaa, kanaa ja äyriäisiä.

5. Mielenterveydessäni ei ole mitään vikaa. Sen sijaan on aika outoa, että vegaanit ärsyyntyivät tästä aloituksesta näin suhteettomasti. Ehkä teillä on jotain parantamisen varaa vitamiini- ja hivenaineiden saamisessa? 

ap (joka kirjoitti aamulla tänne taas jotain, nukkui välissä vauvan kanssa ja heräsi taas - vauva nukkuu edelleen)

[/quote]

Kiitettävä lista, mutta eihän tuo mitään kumoa tai todista. Minäkin voisin väittää olevani HYKS:in ylilääkäri. Mitä jos keskittyisit siihen vauvan hoitoon, tai ainakin jättäisit ihmisryhmää vastaan kiihottamisen vähemmälle. Nostaa turhaan verenpainetta. Itse ainakin omistin todella paljon aikaa omalle vauvalleni, enkä röllännyt palstalla. 

Vierailija
119/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua yllättää aina nämä keskustelijat, jotka tosiaan luulevat että näissä keskusteluissa on aina vain se kaksi keskustelijaa. AP ja he itse." :D Haha, sama! Ja vaikka väliin tulisi muita, omia mielipiteitä puoltavia kommentteja, niin tämä "itse" kuvittelee, että ap on taas kerran saanut jonkun skitsouskohtauksen. :D (Ottamatta kantaa itse aiheeseen siis, terveisin vegaani!)

Vierailija
120/159 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siinä siis ei-provosoituneiden kommentteja vegaaneista tästä ketjusta. Kukahan veti ne herneet nenään?