Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Orkkuli. Tosin ylläpito on usein poistanut kommentin, jossa olen tuota kaikkein kauneinta nimeä hehkuttanut. Mitähän ylläpidolla on Orkkuli-nimeä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Elena
Tuntemani Elenat ovat alunperin Jelena-nimisiä ja kotoisin Itä-Euroopasta. Joka ikinen.
Fiona ja muut omaavasta mielestä niin persoonallisen hienot nimet,jotka nyt ei vaan sovi tänne suomalaisten Virtasten ym.joukkoon.
Totuus kirjoitti:
Fiona ja muut omaavasta mielestä niin persoonallisen hienot nimet,jotka nyt ei vaan sovi tänne suomalaisten Virtasten ym.joukkoon.
Emma,Johanna,Maria ja muut ovat kauniita kestäviä nimiä.Erikoisia nimiä hakevat haluavat ilmeisesti olla jotenkin paremman luokankansalaisia,eivät tietysti kaikki,mutta eräs tuttu rouva antaa nimenomaan näitä ei suomalaisia,koska on mielestään siniverinen!😂
Sabrina-sarjasta eräällä hahmolla oli ihana nimi, Zelda, johon silloin varhaisteininä jo tykästyin. Kaunis ja harvinainen. Jos itselläni olisi vaikkapa ruotsalaisvivahteinen sukunimi, tämä olisi ollut todella vahva ehdokas. Mun omaan nen-päätteiseen suomalaiseen nimeen ei vain oikein mitenkään sointunut, valitettavasti. Onneksi kauniita nimiä on paljon, meille harvinaisuus ei millän muotoa ollut itseisarvo.
Minkälaisten taliaivojen viihdettä on tunkea tähän ketjuun kokoajan näitä alapää- ja/tai pissakakkajuttuja? Varmaan puolet koko ketjusta täynnä tätä saamarin roskaa.
Olen nuorten psykalla töissä hoitajana ja siellä todella monella lapsella/nuorella on erikoinen nimi. Olen usein miettinyt, kertoo nimenantajista jotain... Useon vanhemmilla/perheessä ongelmia, jos lapsi on psykalla. Ei aina, mutta usein. Myös yleistä nämä erikoiset nimet. Yleensä jotenkin poikkeavat yksilöt haluavat antaa poikkevia nimiä ja ne näkyy psykalla...
Kastehelmi viettää tänään nimipäiviä.
Loviisa, Emerentsia, Mirabella, Adalmiina omat suosikkini
Beata! Niin kaunis, etten tajua, ettei ole yleisempi.
Mirjam on kaunis ja tyylikäs nimi. Ihme ettei ole yleinen nykyajan vauvoilla.
Marie ja Sofie on myös todella kauniita nimiä. Mielestäni kauniimpia kuin Maria ja Sofia. Myös Sofi on kaunis ja harvinainen nimi.
Myös Livia, Fiona ja Mette on aivan ihania nimiä. Felicia on myös todella kaunis, tosin en sitä ensimmäiseksi nimeksi lapselleni antaisi. Myös Isabella (ja Isabel) ja Viktoria tosi nättejä nimiä, sanoin Eleonora. Julianna on myös kaunis nimi ja Josefina. Myös aiemmin mainittu Beata on tosi nätti. Mitäs vielä.. Seelia on kaunis. Adalmina myös nätti.
Huh, kauniita naisten nimiä on hirveästi! 😂
Mimosa on ihana nimi! Ihan sama jos se on joku drinkki , vaikka kuinka moni ihmisen nimi on myös jonkin muun asian nimi! Kia on auto, Emilia on talouspaperia jne. Huonekaluilla ja kekseilläkin ihmisten nimiä.
Cicciolina