Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
Hilla-Leena. Tämän olisin antanut, jos olisin saanut edes yhden tytön! .( Hilla on kaunis nimi joka muistuttaa omaa nimeäni, Heidiä, ja Leena taas oli äitini nimi.
Elvira
Violet (Suomessa harvinainen)
Daalia/Dahlia
Silje! Norjalainen muoto Siljasta.
Tässä kauniita, harvinaisia nimiä joita en kuitenkaan eri syistä antanut omalle tytölleni:
Vanamo. Lapsuuskotini vieressä oli samanniminen vammaisten koulu.
Noomi. Vääntyisi helposti Muumiksi.
Vieno. Minulla on adhd ja ajattelin että jos se periytyy tytölleni, niin kiljuva lapsi nimeltä Vieno on lähinnä huono vitsi.
Pamela sopii suomalaiselle ja eksoottinen ulkomailla 👍
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on myös Melina ja se on kaunis nimi josta olen aina tykännyt. Ja vaikka olen itse hoitoalan ihminen niin ei ole kyllä tullut koskaan veriuloste mieleen, ihan eri sana on.
Mun tulee melinasta rinnat mieleen. Veljeni luokalla oli melina niminen tyttö jolla oli isot rinnat ikäsekseen. Olivat pojat lyöneet vetoa kuka uskaltaa puristaa
Vierailija kirjoitti:
Sillistiina
Anushka
Lahnalotta
Pimppiliina
Maija
1940-ja 1950-luvuilla yleinen nimi.Nykyisin aika harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kauniita, harvinaisia nimiä joita en kuitenkaan eri syistä antanut omalle tytölleni:
Vanamo. Lapsuuskotini vieressä oli samanniminen vammaisten koulu.
Noomi. Vääntyisi helposti Muumiksi.
Vieno. Minulla on adhd ja ajattelin että jos se periytyy tytölleni, niin kiljuva lapsi nimeltä Vieno on lähinnä huono vitsi.
"Vanamon vammaiset! Menkää pois!" Niin meille huudeltiin. Oli rankkaa tavalliselle teinille jolla vain lukihäiriö. Miksi piti antaa koululle nimi joka assisioi noin selvästi vammaisuuteen
Eva, ei ole suomessa mitenkään yleinen ja paljon kauniimpi kuin Eeva. Jos saisin kaksostytöt nämä voisivat olla Ava ja Eva <3
Seela, Senja, Senni ja Saana.
pulla tai nisu myös mosse on kiva.