Te yleisissä vessoissa asioivat
Laitatteko vessapaperin palan wc renkaan päälle ennenkuin istutte siihen?
Kommentit (21)
Joskus laitan, toisinaan sitten taas en. Fiiliksen ja vessan siisteyden mukaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:17"]Joskus laitan, toisinaan sitten taas en. Fiiliksen ja vessan siisteyden mukaan.
[/quote]
Sama. Tiedän kyllä että se paperi ei siinä mitään auta mutta joskus vain tekee mieli se siihen laittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:17"]Joskus laitan, toisinaan sitten taas en. Fiiliksen ja vessan siisteyden mukaan.
[/quote]
Sama. Tiedän kyllä että se paperi ei siinä mitään auta mutta joskus vain tekee mieli se siihen laittaa.
[/quote]
Miksei auta?
Villissä nuoruudessa vuorasin aina huolellisesti paprulla renkaan. Nyt käytössä tuo nelosen malli.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:56"]Mä kyykin aina niin etten istu renkaalle :D
[/quote]
tuolla tavalla niitä roiskeita sitten tulee. Oliskohan järkevämpää laittaa vaan reikä lattiaan julkisiin vessoihin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:56"]Mä kyykin aina niin etten istu renkaalle :D
[/quote]
tuolla tavalla niitä roiskeita sitten tulee. Oliskohan järkevämpää laittaa vaan reikä lattiaan julkisiin vessoihin.
[/quote]
Joo mä luulin että vain venäläiset naiset tekee noin mutta näköjään suomalaiset samanlaisia sikoja..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:56"]Mä kyykin aina niin etten istu renkaalle :D
[/quote]
[/quote]
Jaa että kun reisilihakset riittää kyykkimiseen pari senttiä irti istuimesta, niin tämä välimatka yhtäkkiä tuottaa hirveitä roiskeita? Vain ihminen, joilla ei ole lihaksia, ei kykene kuvittelemaan tätä parasta ja siisteintä taktiikkaa.
huoh että te ootte hysteerisiä! Minkähän ebolan te luulette anukseenne siitä ABC:n vessanpöntön reunasta tarttuvan?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:20"]
En. Jos jotain kusiroiskeita niin pyyhin paperilla.
[/quote]
näin.
En laita. En myöskään laske housuja kinttuihin asti, joten paljas iho ei juuri kosketa rengasta. Eikä haittaa, vaikka koskettaisikin, en ole bakteerikammoinen.
Miten ihmeessä jotkut NAISET onnistuvat roiskimaan kusta renkaallekin? Ja kaiken huipuksi jättävät sen kusisen renkaan seuraavalle mukavaksi yllätykseksi! Tällaisille ihmisille pitäisi olla omat pisuaarit.
En laita mutta pytyn likaisin osa eli nuppi josta vedetään, siihen käytän aina paperinpalaa. Ja käsienpesun jälkeen en taatusti koske ovenkahvoihin (yleinen vessa).
Pyyhin istuimen. Tosin jos vessa on oikein sotkuinen tai haisee ällöttävästi, vaihdan toiseen.
Kyllä