Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa jotain pika?kompostiVESSAA kerrostalo-olosuhteisiin?

Vierailija
21.08.2014 |

Onko olemassa jotain pika?kompostiVESSAA kaupunkiasunto-olosuhteisiin?

Ja jotain toista pissaussysteemiä... Mua nyppii tuo pitkin päivää pikku pissa ja joka kerta kait sitten jotain 7 litraa vettä alas viemärisysteemiin samalla kuin jossain ei ole juomavettä eikä vettä peseytymiseen ja muuhun pesemiseen.

Kuka hullu on keksinyt tämmöisen kreisin systeemin? Voisiko viemäriverkostoon jossain vaiheessa rakentaa esimerkiksi jotain fillari- ja jalankulkutunneleita kaupunkien alle. Mutta miten se ihmisen uloste- ja virtsa saadaan suuristakin kaupungeista jonnekin pellolle?

Olen mä varmaan vähän höhlä kun tämmöisiä mietin, mutta kun mä olen kuullut, että tuon kaiken voisi muuttaa hyväksi mullaksi ja sitä nyt ainakin tarvitaan ties minne... Sen lisäksi olen kuullut, että Helsingissäkin olisi tästä asiasta ihan riidelty kovasti joskus 100 vuotta sitten. Ja jotenkin tämä on nyt alkanut tuntua ihan päättömältä touhulta mitä ihmiset harrastavat ja monissa kuvissa näkyy, että maa alkaa olla huonossa kunnossa ja siitähän tarttis järjestää ihmisille ja kotieläimille syötävää. Kuulin, että jossain kaupungissa kerää jopa koirien jätökset. Siis tämähän sit kait olisi voinut olla joku ihan jättibisnes sen sijaan, että viemärisysteemi vaan syö rahaa.

Mitä vessa-asiaa se Steve Jobs hääräsi? Varmaan kukaan ei nähnyt sitä hölmöä juttua Ruotsissa tänään uutisissa, että joku ikivanha puusee oli varastettu ja päätynyt jonnekin metsään, mistä se sitten kuitenkin löydettiin...

Ja hienojahan nuo puuseepostimerkit ovat, vaikka ei niissä todellakaan ole yhtään tyylikästä puuseetä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän