Chat-tuttu hiljeni kun paljastin
Että tiedän hänen ammattinsa (johtavassa asemassa)...mitäs nyt? Laitanko viestiä vai tyydtnkö hiljaisuuteen?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:13"]No jos se noin pienestä katoaa, niin en kyllä ite jatkais, vaikka se tuliski viikon päästä takasin... Mä en lähtis tommoseen pelaamiseen tai manipulointiin vai mitä se mykkäkoulu nyt sitten häneltä onkaan.
[/quote]
Joo en mä. Vaisto oli oikeassa.oli monta tilannetta jolloin aiottii n tavata mutta aina tuli esteitä...eikä koskaan päästy sänkyyn asti :) ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:10"]
Mua aina puistattaa, jos joku googlettaa mut ja selvittää musta tietoja mun selän takana. Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta musta urkkiminen tuntuu epämiellyttävältä. Tulee aina vähän sellanen olo, että mun yksityisyyttäni on loukattu. Mä kerron kyllä itse kaiken, mitä haluan kertoa.
Mä en ikinä vois googletella ketään. Mä haluan arvostaa muiden yksityisyyttä.
[/quote]Yksityisyys? Googlettamalla? :D
[/quote]
No kyllä. Googlettamalla löytyy helposti tietoja, varsinkin jos on työn takia ollut "julkisuudessa". Lisäksi google avaa ovet muihin somekanavoihin ja sieltähän tietoa vasta löytyykin! Ei se tieto ole niin kamalaa, mutta ei se vaan tunnu hyvältä, kun toinen on kauhea yksityisetsijä.
Itselläni kävi kerran niin, että eräs nettituttava yhtäkkiä vaan kopioi suoraan keskusteluumme vanhoja kommenttejani, jotka löytyivät fb-sivultani käymässäni keskustelussa. Viestit olivat yli 4 vuotta vanhoja. Tuli epämiellyttävä olo.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:10"]
Mua aina puistattaa, jos joku googlettaa mut ja selvittää musta tietoja mun selän takana. Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta musta urkkiminen tuntuu epämiellyttävältä. Tulee aina vähän sellanen olo, että mun yksityisyyttäni on loukattu. Mä kerron kyllä itse kaiken, mitä haluan kertoa.
[/quote]
No kyllä. Googlettamalla löytyy helposti tietoja, varsinkin jos on työn takia ollut "julkisuudessa". Lisäksi google avaa ovet muihin somekanavoihin ja sieltähän tietoa vasta löytyykin! Ei se tieto ole niin kamalaa, mutta ei se vaan tunnu hyvältä, kun toinen on kauhea yksityisetsijä.
Itselläni kävi kerran niin, että eräs nettituttava yhtäkkiä vaan kopioi suoraan keskusteluumme vanhoja kommenttejani, jotka löytyivät fb-sivultani käymässäni keskustelussa. Viestit olivat yli 4 vuotta vanhoja. Tuli epämiellyttävä olo.
[/quote]No tuo nyt kertoo vaan omasta typeryydestä, että niitä yksityisiä tietoja on siellä googletettavana. Ja voithan kontrolloida sitä pyytämällä googlea poistamaan tietoja hakutuloksista.
Ja tänä nettihuijareiden aikana mun mielestä on vielä tyhmempää, että EI googleta uutta tuttavuutta. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]No tuo nyt kertoo vaan omasta typeryydestä, että niitä yksityisiä tietoja on siellä googletettavana. Ja voithan kontrolloida sitä pyytämällä googlea poistamaan tietoja hakutuloksista.
Ja tänä nettihuijareiden aikana mun mielestä on vielä tyhmempää, että EI googleta uutta tuttavuutta. :)
[/quote]
Joo..kyllä mä sen verran utelias stalkkeri olen että googlaan. En tiedä miksi sit näin hiljeni? Säikähtiköhän? Sinänsä harmi..sillä hän oli _ystävänä_ ihana. Siihen se mun puolelta jäikin. Ap
Nyt hävettää...viestit oli menny roskapostiin...*nolona*a p
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:39"]
Toisaalta surullista että tämä päätty näin...
Mmutta hän on omlut liian varovainen..en ome saanut selvää mitä haluaa..ehkä ammattinsa vuoksi on ollyt varovainen.
Ja nyt kun arvailuni osui oikeaan mietin että miksi ei vastaa mitään. Sanous vaan vaikka että "no niin mä oon"...
Ap
[/quote]
Montako sidukkaa/kaljaa/lonkeroa/viinipulloa/väkevää olet jo juonut, kun teksti takkuaa jo aikas pahasti? Ja valaise nyt vähän mikä ammatissa mättää näin pahasti, että siitä on kummankin vaikea keskustella? Tai kerro nyt se ammatti?
p.s. selkokielellä tällä kertaa kiitos :)
[/quote]
No tää känny tökkii....hän on yläkoulun rehtori. ...
[/quote]
Ok, kiitos. Mutta miksi et voisi hänen kanssaan olla? Onko jotain traumoja rehtoreista? Mietin vain, että mitäköhän haittaa siitä on, että chat-tuttu tietää ammatin... Onko tässä muuta tarinaa taustalla? Kerro vaan, en usko kenenkään tunnistavan.
[/quote]
No tota välimatkaa on. Ja hän on liuan yksinkertainen ja olen loukannut häntä kun lankesin sellaseen mieheen joka älyllisesti antaa enemmän kuin hän. Kavereita luvattiin olla vaikka joku kipinä jäi palamaan.....en tiedä miksi hän hiljeni.....Ap
[/quote]
Siis et edes ole kiinnostunut tästä yksikertaisesta reksistä?
Ap/av-mammat, tunnistatteko itsesi?
Heh...no niin. Sovittiin että nähdään kahvin merkeissä..ystävänä.ap
Lopeta jo se varattujen mankuminen!
Paljastelkaa salarakkaat asianomaiselle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:10"]