Chat-tuttu hiljeni kun paljastin
Että tiedän hänen ammattinsa (johtavassa asemassa)...mitäs nyt? Laitanko viestiä vai tyydtnkö hiljaisuuteen?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:50"]Ja Ap 19 v?
[/quote]
Heh heh 43v
No haloo, ei rehtorit ja opet halua riskiä, että oppilaat ja vanhemmat saa tietää nettiseurasta. Pienellä paikkakunnalla mut ei pidä opeja ihmisinä. Nimim. Ope, joka etsii seuraa netistä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:51"]No haloo, ei rehtorit ja opet halua riskiä, että oppilaat ja vanhemmat saa tietää nettiseurasta. Pienellä paikkakunnalla mut ei pidä opeja ihmisinä. Nimim. Ope, joka etsii seuraa netistä.
[/quote]
Aivan.ja nyt hän katosi :(
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:50"]
Jos joku kertois mulle googlanneensa mut ja tietävänsä musta esim. työ- tai opiskelupaikan, pitäisin tyyppiä vähän karmivana...
[/quote]
Jos kertoo nimen, paikkakunnan ja alan sekä "pari pientä juttua", ei pitäisi olla hirveän yllättynyt, jos toinen sen jälkeen pystyy päättelemään henkilöllisyyden, varsinkin jos on sellainen ammatti ja nimi, että se löytyy googlaamalla välittömästi. Musta se ei ole karmivaa vaan lähinnä ihmisen normaalia uteliaisuutta. Vähän kuin edessäsi olisi kirja, jossa tietäisit kerrottavan kuka keskustelukumppanisi on. Kuinka moni malttaisi olla avaamatta?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:39"]
Toisaalta surullista että tämä päätty näin...
Mmutta hän on omlut liian varovainen..en ome saanut selvää mitä haluaa..ehkä ammattinsa vuoksi on ollyt varovainen.
Ja nyt kun arvailuni osui oikeaan mietin että miksi ei vastaa mitään. Sanous vaan vaikka että "no niin mä oon"...
Ap
[/quote]
Montako sidukkaa/kaljaa/lonkeroa/viinipulloa/väkevää olet jo juonut, kun teksti takkuaa jo aikas pahasti? Ja valaise nyt vähän mikä ammatissa mättää näin pahasti, että siitä on kummankin vaikea keskustella? Tai kerro nyt se ammatti?
p.s. selkokielellä tällä kertaa kiitos :)
[/quote]
No tää känny tökkii....hän on yläkoulun rehtori. ...
[/quote]
Ok, kiitos. Mutta miksi et voisi hänen kanssaan olla? Onko jotain traumoja rehtoreista? Mietin vain, että mitäköhän haittaa siitä on, että chat-tuttu tietää ammatin... Onko tässä muuta tarinaa taustalla? Kerro vaan, en usko kenenkään tunnistavan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:58"]Ap en älyä sua olet outo.
[/quote]
Miksi? Ap
"Googlettajat" on karmivia.. Huh..
n.10v sitten kun olin vielä irc-galleriassa ja Ircasin. En ollut ikinä jutellut yhden miehen kans. Oli vähän epämielyttävä olo, kun kerran se tuli baarissa juttelemaan.. "Moi ootko sä se *****?" ja sit se rupes selittämään että tykkää samoista bändeistä yms. Oli stalkannu jotain irc-kanavia mitä käytin, missä oli kymmeniä keskustelijoita.. Koska irc-galleriassa ei ollut muita tietoja minusta kun asuinpaikkakunta, syntymäaika ja kanavat jossa ircasin..
Sit kerran olin yhdessä työpaikassa missä yks mies oli vissiin ihastunut (?). Kävi heittämässä aina jotain epämäärästä läppää, ja sit puolihuolimottamasti sanoi jotain minusta otetuista valokuvista.. Mistä en ollut ikinä maininnut hänelle. (kaverini opiskeli valokuvaajaksi monta monta vuotta sitten, ja olin hänen netistä löytyvässä portfolossa valokuvamallina) Se mies oli vielä sellanen "limanen" varmaan itseäni 10v vanhempi.. Hrr.. Tuli kylmiä väreitä, onneks en oo nähny että kyseistä tyyppiä sen jäljeen, kun vaihdoin työpaikkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:39"]
Mmutta hän on omlut liian varovainen..en ome saanut selvää mitä haluaa..ehkä ammattinsa vuoksi on ollyt varovainen.
Ja nyt kun arvailuni osui oikeaan mietin että miksi ei vastaa mitään. Sanous vaan vaikka että "no niin mä oon"...
Ap
[/quote]
Montako sidukkaa/kaljaa/lonkeroa/viinipulloa/väkevää olet jo juonut, kun teksti takkuaa jo aikas pahasti? Ja valaise nyt vähän mikä ammatissa mättää näin pahasti, että siitä on kummankin vaikea keskustella? Tai kerro nyt se ammatti?
[/quote]
[/quote]
Ok, kiitos. Mutta miksi et voisi hänen kanssaan olla? Onko jotain traumoja rehtoreista? Mietin vain, että mitäköhän haittaa siitä on, että chat-tuttu tietää ammatin... Onko tässä muuta tarinaa taustalla? Kerro vaan, en usko kenenkään tunnistavan.
[/quote]
No tota välimatkaa on. Ja hän on liuan yksinkertainen ja olen loukannut häntä kun lankesin sellaseen mieheen joka älyllisesti antaa enemmän kuin hän. Kavereita luvattiin olla vaikka joku kipinä jäi palamaan.....en tiedä miksi hän hiljeni.....Ap
Mikä vittu sua AP oikein vaivaa? Oot vaikka kuinka monta chat-tuttualoitusta tehnyt ja aina tätä samaa sekopäistä hapatusta. Jätä se mies nyt rauhaan ennen kuin hakee lähestymiskiellon.
Näkee sen tosta kirjoitustyylistäkin jo ja joka kerta sama aihe. Mee johonkin terapiaan, ei ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:07"]Näkee sen tosta kirjoitustyylistäkin jo ja joka kerta sama aihe. Mee johonkin terapiaan, ei ole normaalia.
[/quote]
No en mene...mikähän tässä nyt eo oo normaalia?
Siis eikö Ap kirjoittanut että mies on varattu. Antais nyt vaan olla.
Mua aina puistattaa, jos joku googlettaa mut ja selvittää musta tietoja mun selän takana. Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta musta urkkiminen tuntuu epämiellyttävältä. Tulee aina vähän sellanen olo, että mun yksityisyyttäni on loukattu. Mä kerron kyllä itse kaiken, mitä haluan kertoa.
Mä en ikinä vois googletella ketään. Mä haluan arvostaa muiden yksityisyyttä.
Koulut alkoivat, ei se ehdi enää sinua viihdyttää.
No jos se noin pienestä katoaa, niin en kyllä ite jatkais, vaikka se tuliski viikon päästä takasin... Mä en lähtis tommoseen pelaamiseen tai manipulointiin vai mitä se mykkäkoulu nyt sitten häneltä onkaan.
Ap
[/quote]
[/quote]