Mainos "lukkarinrakkaus"
Muistaako kukaan vanhaa mainosta, jossa laulettiin lukkarinrakkaudesta? Siinä hääpari menee naimisiin ja lukkari katselee kaihoisasti, en muista olisiko juustomainos vai mikä. Tämä pieni musiikkipätkä on nyt soinut päässäni muutaman päivän, enkä löydä vastausta googlella :)
Kommentit (8)
Voi, minäkin olen kahlannut läpi vanhoja mainosklippejä, mutta tätä en ole löytänyt. Valion maitomainos, piimämainos ja lukkarin rakkaus ovat jääneet mieleen. Muistaakseni tämänkin melodia oli miellyttävä ja harmittaa kun en muista sitä.
Eikö kukaan muista tätä? Olenko nähnyt unta :)?
Mie muistan!!! "Heitä yhdistää vain tämä pakkaus, se on Lukkarin rakkaus..." tjtn sinnepäin =)
Se oli leikkelemainos. Meni jotenkin näin: "sinä uskotko lukkarin rakkauteen? Minä uskon kun katsot taas mua. Miksi tähdet ei poikenneet pois radaltaan? Miksen omaksein saanutkaan sua? Meitä yhdistää vain tämä pakkaus, sama lukkarinrakkaus" En muista tarkkaan kun on niin pitkä aika. Leikkeleen nimi oli siis lukkarinrakkaus.
Voi kiitos, olipa hyvin muistettu :) Mistä lie tämä muistin sopukoista putkahtanut mieleeni, ehkä se lukkarin kaihoisa katse ;)
"Sinä uskotko lukkarin rakkauteen, minä uskon kun katson vain sua. Miksi tähdet ei liikkuneet pois radaltaan, miksen omaksein saanutkaan sua. Meitä yhdistää vain tämä pakkaus, sama lukkarin rakkaus."
Tätä mainosta kunnellessa tuli tippa linssiin, kun naapurustossa asui söpö poika, joka oli sukunimeltään Lukkari. Sinänsä sanat eivät merkitykseltään sopineet aiheeseen, sillä tässähän on se "lukkari",joka haikailee morsion perään. Mutta silläei ollut väliä. Kun mainoksessa laulettiin kauhoisasti "lukkarin rakkaus", tuli tippa linssiin. Tästå on nyt kohta 30-vuotta aikaa. Lukkarikin on kuollut jo vuosia sitten alle nelikymppisenä. Voi, kyynel...
Voi hitsi, eikö löydy täältäkään apuja :)?