Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttäkää adblockia, niin ette anna bloggaajille mainostuloja

Vierailija
21.08.2014 |

Moni täällä sanoo että ei haluu antaa niille mainostuloja käymällä blogissa. Ladatkaa adblock tai muu vastaava ohjelma joka poistaa mainokset. Joissain blogeissa se on pystytty kiertämään, mutta suurimmassa osassa kaikki mainokset häviää.

Bloggaajien tulo tulee mainosten katsomisesta ja klikkaamisesta

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut täällä jo kaks tuntia.

Vierailija
22/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ja mistä tämä adblock ladataan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:07"]

miten ja mistä tämä adblock ladataan???

[/quote]

isket googleen hakusanaksi:

adblock chrome

adblock internet explorer

adblock opera

jne.. Eli adblock ja perään käyttämäsi selaimen nimi. 

Vierailija
24/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblock ja noscript pitäisi kuulua jokaisen järkevän netinkäyttäjän selaimiin ihan mistään blogeista ja niiden mahdollisista mainostuloista riippumatta, lisäävät surffailuturvallisuutta huomattavasti.

Vierailija
25/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin koneelle adblockin ja sainkin viruksen. Nyt pyörii videomainoksia ruudun täydeltä enkä saa edes ääniä pois, kiitti vitusti. Miten tän saa pois koneelta? Mainoksia aukeaa keskelle ruutua esim vauva sanan kohdalta jos liikuttaa hiirtä. Auttakaa!

Vierailija
26/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:06"]

Latasin koneelle adblockin ja sainkin viruksen. Nyt pyörii videomainoksia ruudun täydeltä enkä saa edes ääniä pois, kiitti vitusti. Miten tän saa pois koneelta? Mainoksia aukeaa keskelle ruutua esim vauva sanan kohdalta jos liikuttaa hiirtä. Auttakaa!

[/quote]

Nyt kyllä puhut paskaa :D tais tulla bloggaaja keräämään mainostulojaan

Vierailija
27/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina olettanut että ainakin 95% kaikista nettisurffailijoista käyttää adblockia, ilmeisesti ei kuitenkaan?

Oikeasti, ladatkaa ihmeessä, tekee netin surffailusta ihan järkyttävän paljon mukavampaa kun ne mainokset ei hypi silmille. :)

Ainoastaa murojen sivulla otan pois, koska he: a) pyytävät ottamaan sen pois nätisti ja b) ovat ansainneet aina toimivilla sivuillaan ne mainostulot b) mainostavat inhimillisesti, eivätkä sellaisilla pop-up mainoksilla jotka aiheuttaa pienen lirahduksen housuun

Vierailija
28/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vähän pihalla ilmeisestikin, mutta miksi? Ihan muutamaa blogia luen satunnaisesti, en yhtäkään täällä mainituista, mutta jos luen siksi, että kiinnostaa, miksi kirjoittaja ei saa saada tuloja mainoksilla? 

Vierailija
29/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:21"]

Olen nyt vähän pihalla ilmeisestikin, mutta miksi? Ihan muutamaa blogia luen satunnaisesti, en yhtäkään täällä mainituista, mutta jos luen siksi, että kiinnostaa, miksi kirjoittaja ei saa saada tuloja mainoksilla? 

[/quote]

joitain ihmisiä se tuntuu haittaavan, kun noita bloggaajakeskusteluja lukee.

Vierailija
30/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa se että ihan asiallisilla sivuilla saattaa olla kaikenmaailman huijarimainostajia " testaa äo:si! Laita tekstari tähän epämääräiseen numeroon niin katsotaan miten puhelinlaskut paukkuu!" Siksi adBlock

Vierailija
31/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on ollut jo vuosia. Joskus kun menee jollain vieraalla koneella nettiin, missä ei ole adblockia, niin hermo siinä surffatessa vain menee. Tälläkin av:lla kerran näytti olevan keskellä ketjua jotain mainoksia. Ei kai niitä oikeasti kukaan jaksa eikä vapaaehtoisesti katsele?! Adblockia vaan kaikki, niin jaksatte palstaillakin paremmin. :)

Vierailija
32/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt varsinaisesti tähän liity, mutta jouduin päivittämään koko firefoxin, ja asensin siihen toki myös AdBlockin saman tien. Mutta nyt se ei enää avaa Hesaria tai Iltiksen sivua kunnolla ollenkaan, ellen poista ABta käytöstä. Mikäs asetus tässä olikaan, että sujuis taas mainoksitta mutta kunnolla?

T: tumpelonörtti

Vierailija
33/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä avaa Hesarin ja Iltiksen ihan normaalisti...?

Vierailija
34/35 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:51"]

Mulla kyllä avaa Hesarin ja Iltiksen ihan normaalisti...?

[/quote]

Mulla myös, videot vaan tökkii jos niissä on alussa joku mainos.

Vierailija
35/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä nyt oon taas sössiny :( Kaikki muut sivut toimii normaalisti, mutta Hesari ja Iltis aukee ilman grafiikoita. Ihanaa ku Facekaan ei taas mainosta niitä munasolunluovutusjuttuja sun muuta kohdistettua :D

33tumeplo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä