Tapaatko usein hyvätapaisia lapsia? Minä en.
Tuntuu että järjestäen nykyään on käytöstavat niin hukassa kuin olla ja voi. Vieraalle aikuisellekin käyttäydytään ihan miten sattuu, huudellaan jne. Tosi harvoin näkee hyvin käyttäytyviä lapsia. Ekä olen jo sitten kalkkis, vuosimallia -63
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:38"]
No minkä ikäisistä sitten puhut? Pienet lapset on ennenkin käyttäytyneet huonosti, sitten niitä vaan hakattiin hitokseen. Muttei se muuta sitä että kasvatus on lapsella kesken.
Aikuisilla tuntuu välillä olevan käytöstavat hukassa, sinun jälkikasvun ikäsiä lapsia? :)
[/quote]
Kesken ja kesen, mutta ihan muutama perusasia sentään pitäisi osata. Oikeassa olet, monet aikuisetkin käyttäytyvät todella huonosti. Mutta kyllä se huonompaan suuntaan vaan koko ajan menee tätä touhu, siltä se ikävä kyllä näyttää.
Minä, mummo jo itsekin, olen taas ihastellut kaupassa käydessä, kuinka kauniisti käyttäytyviä 4-7 vuotiaita lapsia onkaan osunut kohdalle, lähes joka kerta. Auttavat vanhempiaan kauniisti, puhuvat kauniisti, antavat tietä kauniisti, kiittävät kauniisti kassalla.
Siksi se kai kiinnittää huomiota, kun hyväkäytöksisyys ei enää tosiaankaan ole mikään itsestäänselvyys.
Asun pääkaupunkiseudulla.
AINAKIN KAVEREIDEN LAPSET JA SUURIN OSA LAPSEN KOULUKAVEREISTA ON HYVÄKÄYTÖKSISIIÄ. Ja oma myös.
No minkä ikäisistä sitten puhut? Pienet lapset on ennenkin käyttäytyneet huonosti, sitten niitä vaan hakattiin hitokseen. Muttei se muuta sitä että kasvatus on lapsella kesken.
Aikuisilla tuntuu välillä olevan käytöstavat hukassa, sinun jälkikasvun ikäsiä lapsia? :)