Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen salasana...

Vierailija
21.08.2014 |

Olen käyttänyt monessa palvelimessa salasanana tietynlaisia hellittelynimiä miehestäni. Nyt sitten yllätyin, kun mies antoi minulle yhden salasanansa ja tajusin, että salasana viittasi vahvasti häneen itseensä. Rupesin miettimään, onko mies turhankin itseriittoinen... Monesti olen miettinyt, että pärjäisi varmaan hyvin omillaan, jos ero tulisi... Onko normaalia, että salasana(t) viittaa itseensä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
4/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette kyllä kumpikaan tiedä salasanoista tai nettiturvallisuudesta yhtään mitään, mutta kyllä, on normaalia.

Vinkki: salasanan ei kuulu olla yhdistettävissä mihinkään sellaiseen, mistä pidät. Tuolla tavalla ulkopuolinenkin arvaa sen parilla yrittämällä, varsinkin jos kyseessä on jotain itseensä, perheeseensä tai lemmikkiinsä liittyvää.

Paras salasana luodaan muutamasta toisiinsa suorasti liittymättömästä sanasta, sekaan pari isoa kirjainta ja numeroa. maijukka1 on huomattavasti helpompi arvata kuin koiratKaikki50Mulkvisteja?, ja tuo pidempi on myös todella helppo muistaa verrattuna niihin entisajan suositeltuihin krBmg6;d4#7nh87f4 -tyyppisiin, joita todella harva edes harkitsi.

Vierailija
5/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä molemmilla on isoja kirjaimia ja numeroita, ei siitä ollut kysymys, mutta pistin merkille, että miehen salasana(t) viittaavat häneen itseensä. ap

Vierailija
6/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunkestävä narsisti se on. Kiitä onneasi että asia selvisi ennen kuin olet täysin romuna. Ja ellei olekaan narsisti, niin se on ainaskin selvää, että mies ei ainakaan rakasta sinua, joten jätä heti se sika.

Vierailija
7/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän piristyksestä LOL

Vierailija
8/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outoa! Mulla ja miehelläni on aina sama salasana "hanipöö" jokapaikkaan!

Vierailija
10/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän saisi mielenkiintoisen tutkimuskohteen! Sattumalta on vuosien varrella tullut tietoon muutamankin läheisen salasana johonkin ei niin tärkeään palveluun, ja suunnilleen kaikilla salasanassa on ollut jonkun rakkaan nimi, eli siskolla kissan, opiskelukaverilla veljen, ystävällä pikkusiskon nimi. Mutta mun miehellä onkin suosikkibändin nimi! Pitäiskö huolestua?

Hei ja oikeesti, kannattaa valita salasanaksi joku pitkä lause, joka ei tarkoita mitään järjellistä, mutta jonka muistaa helposti, ne on vaikeimpia murtaa.

Vierailija
11/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:21"]Tästähän saisi mielenkiintoisen tutkimuskohteen! Sattumalta on vuosien varrella tullut tietoon muutamankin läheisen salasana johonkin ei niin tärkeään palveluun, ja suunnilleen kaikilla salasanassa on ollut jonkun rakkaan nimi, eli siskolla kissan, opiskelukaverilla veljen, ystävällä pikkusiskon nimi. Mutta mun miehellä onkin suosikkibändin nimi! Pitäiskö huolestua?

Hei ja oikeesti, kannattaa valita salasanaksi joku pitkä lause, joka ei tarkoita mitään järjellistä, mutta jonka muistaa helposti, ne on vaikeimpia murtaa.

[/quote]

Mun poikaystävällä salasanana on mun lempinimi, mut mulla mun lempibändin nimi :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi