silikoonit
Iltalehdestä sattui silmään, katsokaa linkin iltatytön silikoonit?? Aivan järkyttävät.
Haluaako pienirintaiset silikoonien kinuajat oikeasti tuollaiset? Ja pitävätkö jotkut miehet tuollaisista?
http://www.iltalehti.fi/iltatytto/201433_it.shtml
Oma mielipide on että ennemmin luomut vaikka pienet olisivatkin.
Tv.mies
Kommentit (20)
En kylläkään kato linkkiä, mutta en halua omaan kehooni mitään ylinmääräistä, sillä jossain vaiheessa se pitää poistaa ja jokainen kerta on komplikaatioriski. Mieheni kanssa aikoinaan on keskusteltu ja hän ei halua, että olisin muuta. En minäkään halua, että mieheni laittaisi kehoonsa mitään silikoneja.
Olkaa kaikki ihmiset sellaisia kuin olette, olette niin parhaimmillanne.
Joku haluaa laittaa rahaa saadakseen itsestä epäluonnollisen näköisen. Kaukana kauniista.
Kaunis tyttö, ja nuo silkkarit ovat vielä ihan hyvällä maulla. En tajua mikä tässä on ongelma?
Tollahan oli pienet tissit! lisäksi perse ja reidet ihan epätasapainossa yläkropan kanssa.
Muuten ihan nätti likka
Nuo silikoni-implantit rintojen paikalla näyttää siltä etteivät tykkää toisistaan ja siksi juoksevat toisiaan pakoon kumpaankin kainaloon.....
En pidä osamaksusilikoneista. Ne näyttää aina halvoilta.
Silikoni on hyvä aine, toimii meidän kesämökin saunatilojen ikkunoiden eristäjänä. Kehooni en sitä ainetta laittaisi, vaikka ilmaiseksi saisin.
silikoni = ongelmajätettä, eli en halua että minä persoonana ja kehoni ovat ongelmajätteen perikuva ja että minua alettaisi kutsumaan viidakon (ongelma)jätteiksi tai tähteiksi.
Mulla on vahva epäilys että ap ei ole mies :D
Silikonirinnat kuuluu lähes pakollisena joka naisen wt-tyyliin.
Ei kai niitä ulkomaillakaan laitata enää muut kuin aikuisviihdealan naiset tai takahikiäpuljujen stripparit?
Mielimusiikkini: Humppa
Autiolle saarelle ottaisin mukaani: Lääkityksen
riittääkin kertoamaan miudeuven
Autiolle saarelle ottaisin mukaani: Lääkityksen
Kysyin mieheltäni että laitattaisinko silikonit rintoihin, olen luomu 80C. Hän sanoi että hyi helvetti että en minä nyt mikään muoviperverssimies ole, että sitten on ihan sama vaikka haen Siwasta muovipussin, puristelisin sitä ja kiihottuisin jostain sellaisesta, tai pumpattavasta nukesta ! :-D
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:23"]Mulla on vahva epäilys että ap ei ole mies :D
[/quote]
Hän onkin tv-mies.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:27"]Kysyin mieheltäni että laitattaisinko silikonit rintoihin, olen luomu 80C. Hän sanoi että hyi helvetti että en minä nyt mikään muoviperverssimies ole, että sitten on ihan sama vaikka haen Siwasta muovipussin, puristelisin sitä ja kiihottuisin jostain sellaisesta, tai pumpattavasta nukesta ! :-D
[/quote]
Ahahahaaahaaha.
Mulle tulee lokakuussa silikonit ja oon todella onnellinen siitä :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 15:01"]
En kylläkään kato linkkiä, mutta en halua omaan kehooni mitään ylinmääräistä, sillä jossain vaiheessa se pitää poistaa ja jokainen kerta on komplikaatioriski. Mieheni kanssa aikoinaan on keskusteltu ja hän ei halua, että olisin muuta. En minäkään halua, että mieheni laittaisi kehoonsa mitään silikoneja.
Olkaa kaikki ihmiset sellaisia kuin olette, olette niin parhaimmillanne.
[/quote]
Sama homma. Ikinä en ottaisi silikoneja, en vaikka maksettaisiin. Olkoonkin kroppa epäsuhtainen (pienet rinnat, iso ahteri, reidet ja vatsa, hieman ylipainoinen kun olen) mutta tykkään itsestäni tällaisena ja niin tykkää mieskin (joskaan silläkään niin merkitystä ole. Jos ei mun ulkonäkö miellytä niin aina voi lähteä ovesta ulos eikä takaisin tarvitse tulla).
Niinpä niin. Taas yleinen harhaluulo, että naiset jotka haluavat rintojaan suurennuttaa haluavat niistä mahdollisimman epäaidon näköiset. Toinen harhaluulo on, että kaikki haluavat isot rinnat. Ja eiköhän nuo alunperin pienirintaiset ole saaneet kuunnella ihan tarpeeksi negatiivisia kommentteja rinnoistaan, joten itse ainakin annan olla, enkä heitä lisää vettä myllyyn.
Up.