Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mentiin sitten "oikeasti" naimisiin :)

Vierailija
10.08.2008 |

Anoppi sanoi pelänneensä, ettei meille tulekaan kirkkohäitä ja moni sukulainen möläytti hääjuhlassa että "onneksi päätittekin pitää_oikeat_häät ettekä menneet naimisiin missään maistraatissa". Eivät mitenkään uskonnollisia ole kuitenkaan.

Minusta ei ole mitään eroa avioliiton kannalta, miten naimisiin mennään. Omat vanhempani menivät naimisiin maistraatissa ja olleet naimisissa jo 30 vuotta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en sitten ole oikeasti naimisissa kun minut on maistraatissa vihitty. En olisi ikinä mennyt naimisin jos minun olisi pitänyt kävellä kirkonkäytävää ja järkätä juhlat.

Vierailija
2/2 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, että se ei heistä ollut "oikeaa", mm. tulivat paikalle arkivaatteissa ja etukäteen kyselivät, että miksi ylipäänsä menemme naimisiin kun ei mennä kirkossa. Eivätkä hekään ole uskonnollisia.

Oikeastaan se on minulle täysin yhdentekevää mitä he ajattelevat. Itse en tahtonut kirkkohäitä, koska en ajattele että avioliittoon vihkimiseen tarvitsee sotkea uskontoa millään tavalla. Usealle ihmiselle kyllä piti selitellä, että miksei menty kirkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä