Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras äitiblogi?

Vierailija
21.08.2014 |

Suositelkaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

But I'm a human, not a sandwich ihanan pirteän elämänasenteen takia.

Vierailija
2/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole löytänyt vielä yhtään hyvää. Kauheaa mainostamista vaan. Ei kiinnosta mitä tuotteita on kokeillut tai onko nyt joku P.O.P in kolttu hyvä vai ei.

Tahdon elämän makuisia juttuja. Miltä äitiys tuntuu, miten se koetaan ja jakaa niitä tabuna pidettäviä asioita. Pelkkä pilvihattaran lukeminen ei anna mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutalobaby!

Vierailija
4/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:47"]

Puutalobaby!

[/quote]

En tykkää, liian tekopirteää.

Vierailija
5/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä äitiblogit on nykyään todella tylsiä...

Vastaan kuitenkin Mami go go

Vierailija
6/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:42"]Itse en ole löytänyt vielä yhtään hyvää. Kauheaa mainostamista vaan. Ei kiinnosta mitä tuotteita on kokeillut tai onko nyt joku P.O.P in kolttu hyvä vai ei.

Tahdon elämän makuisia juttuja. Miltä äitiys tuntuu, miten se koetaan ja jakaa niitä tabuna pidettäviä asioita. Pelkkä pilvihattaran lukeminen ei anna mitään.
[/quote] Olen usein miettinyt moisen aloittamista, koska kirjoittaminen on minulle aina ollut loistava tapa käsitellä asioita. Koneelta löytyykin lukemattomia "postauksia" eri tunteista ja hetkistä, mutta olen jänistänyt niiden tuomista julki. Jos blogi sattuisikin saavuttamaan suuremman yleisön kuin 5-15 lukijaa, hirvittäisi se mahdollinen myllytys omista ajatuksista ja mielipiteistä...

Vierailija
7/25 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon vaiheet ja Meriannen blogi. 

Vierailija
8/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän erilainen: www.puhuuksjokuaitii.blogspot.com

Vierailija
9/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussan tai vauvan blogit. Draamavapaita ja laadukkaita.

Vierailija
10/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on.

Vierailija
11/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kai jotain hyviä itse äitiin keskittyviä blogeja voi ollakin. Sen sijaan lapsiblogit ja koko ajatus siitä, että lapsen elämästä kerrotaan julkisesti ja kuvin on kuvottava. Noilla äideillä ei taida mitään liikkua pään sisällä. Lasten avulla vaan kerjätään ilmaisia tavaroita.

Vierailija
12/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:04"]

Kaksplussan tai vauvan blogit. Draamavapaita ja laadukkaita.

[/quote]

Ääni näille samoista syistä.

Vierailija
13/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutalobaby on hyvä vaikka välillä kaikki on niin ihanaa että vähän alkaa ärsyttämään, ruotsinkielinen mamas got the magic on myös mahtava

Vierailija
14/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutalobaby Lily.fissä! Blogin pitäjä on todella hyvä kirjoittaja, ja hänellä ja miehellään on maanläheinen suhtautuminen kasvattamiseen. Arkisia juttuja kerrottuna hauskasti. Aina tulee hyvä mieli kun blogia lukee, vaikka itse en edes haaveile lapsista.

Vierailija
15/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuva pikkunälkä-blogia suosittelen vilkaisemaan. monipuoliset jutut ja rohkea kirjoittaja. vähän aikaa sitten ilmestynyt alkoholi-juttu vakuutti.

Vierailija
16/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heart pumps diesel. Bloggaaja on sanavalmis ja kirjoittaa sopivassa suhteessa vauvajutuista ja kaikesta muusta, rehellisellä otteella. Mielenkiintoista luettavaa, kiva vastapaino juuri niille blogeille, missä yltiöpäinen täydellisyys alkaa ärsyttää.

Vierailija
17/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma blogini, jossa muutakin, kuin lastenkasvatusta ja äitijuttuja. Arjen piristystä.

Vierailija
18/25 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:41"]Oma blogini, jossa muutakin, kuin lastenkasvatusta ja äitijuttuja. Arjen piristystä.

[/quote]

Linkkaa niin katotaan.

Vierailija
19/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:00"]Valon vaiheet ja Meriannen blogi. 
[/quote]

En halua edes avata tuon Meriannen blogia sen jälkeen kun kerran löysin tieni sinne. Miten kukaa äiti voi noin paljon mainostaa lapsensa vammaisuutta? Eksyin viikko sitten myös Meriannen instagrammtiliin ja huomasin hänen häshtagit #erityislapsi ja muut samallaiset. En ymmärrä tuollaista lukijoiden kerjäämistä oikeasti noin vakavalla asialla.

Vierailija
20/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä-Iinan blogi.