Paras äitiblogi?
Kommentit (25)
Itse en ole löytänyt vielä yhtään hyvää. Kauheaa mainostamista vaan. Ei kiinnosta mitä tuotteita on kokeillut tai onko nyt joku P.O.P in kolttu hyvä vai ei.
Tahdon elämän makuisia juttuja. Miltä äitiys tuntuu, miten se koetaan ja jakaa niitä tabuna pidettäviä asioita. Pelkkä pilvihattaran lukeminen ei anna mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:47"]
Puutalobaby!
[/quote]
En tykkää, liian tekopirteää.
Mun mielestä äitiblogit on nykyään todella tylsiä...
Vastaan kuitenkin Mami go go
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:42"]Itse en ole löytänyt vielä yhtään hyvää. Kauheaa mainostamista vaan. Ei kiinnosta mitä tuotteita on kokeillut tai onko nyt joku P.O.P in kolttu hyvä vai ei.
Tahdon elämän makuisia juttuja. Miltä äitiys tuntuu, miten se koetaan ja jakaa niitä tabuna pidettäviä asioita. Pelkkä pilvihattaran lukeminen ei anna mitään.
[/quote] Olen usein miettinyt moisen aloittamista, koska kirjoittaminen on minulle aina ollut loistava tapa käsitellä asioita. Koneelta löytyykin lukemattomia "postauksia" eri tunteista ja hetkistä, mutta olen jänistänyt niiden tuomista julki. Jos blogi sattuisikin saavuttamaan suuremman yleisön kuin 5-15 lukijaa, hirvittäisi se mahdollinen myllytys omista ajatuksista ja mielipiteistä...
Kaksplussan tai vauvan blogit. Draamavapaita ja laadukkaita.
En tiedä. Kai jotain hyviä itse äitiin keskittyviä blogeja voi ollakin. Sen sijaan lapsiblogit ja koko ajatus siitä, että lapsen elämästä kerrotaan julkisesti ja kuvin on kuvottava. Noilla äideillä ei taida mitään liikkua pään sisällä. Lasten avulla vaan kerjätään ilmaisia tavaroita.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:04"]
Kaksplussan tai vauvan blogit. Draamavapaita ja laadukkaita.
[/quote]
Ääni näille samoista syistä.
Puutalobaby on hyvä vaikka välillä kaikki on niin ihanaa että vähän alkaa ärsyttämään, ruotsinkielinen mamas got the magic on myös mahtava
Puutalobaby Lily.fissä! Blogin pitäjä on todella hyvä kirjoittaja, ja hänellä ja miehellään on maanläheinen suhtautuminen kasvattamiseen. Arkisia juttuja kerrottuna hauskasti. Aina tulee hyvä mieli kun blogia lukee, vaikka itse en edes haaveile lapsista.
Kiljuva pikkunälkä-blogia suosittelen vilkaisemaan. monipuoliset jutut ja rohkea kirjoittaja. vähän aikaa sitten ilmestynyt alkoholi-juttu vakuutti.
Heart pumps diesel. Bloggaaja on sanavalmis ja kirjoittaa sopivassa suhteessa vauvajutuista ja kaikesta muusta, rehellisellä otteella. Mielenkiintoista luettavaa, kiva vastapaino juuri niille blogeille, missä yltiöpäinen täydellisyys alkaa ärsyttää.
Oma blogini, jossa muutakin, kuin lastenkasvatusta ja äitijuttuja. Arjen piristystä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:41"]Oma blogini, jossa muutakin, kuin lastenkasvatusta ja äitijuttuja. Arjen piristystä.
[/quote]
Linkkaa niin katotaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:00"]Valon vaiheet ja Meriannen blogi.
[/quote]
En halua edes avata tuon Meriannen blogia sen jälkeen kun kerran löysin tieni sinne. Miten kukaa äiti voi noin paljon mainostaa lapsensa vammaisuutta? Eksyin viikko sitten myös Meriannen instagrammtiliin ja huomasin hänen häshtagit #erityislapsi ja muut samallaiset. En ymmärrä tuollaista lukijoiden kerjäämistä oikeasti noin vakavalla asialla.
But I'm a human, not a sandwich ihanan pirteän elämänasenteen takia.