Ketju joka koukutti teidät av:hen..
Mulla se on tamponikoru. En vieläkään tiedä oliko se totta vai provoa :'D
Kommentit (79)
Tuijottava koira oli hyvä viihdettä. Lapselle nimeksi -Matti oli aluksi aika hauska, jotenkin tahattomasti tai jotain. Sitten levisi käsiin ja ap katosi.
Tulin itse aikoinaan kysymään neuvoa vauvan kestovaippohin liittyen, mutta yllätys ei täältä montaa järkevää kommenttia saanut irti.... silti koukussa
Tulin itse aikoinaan kysymään neuvoa vauvan kestovaippohin liittyen, mutta yllätys ei täältä montaa järkevää kommenttia saanut irti.... silti koukussa
Ei mikään yksittäinen ketju, vaan lähinnä se, että tänne tulee koko ajan uutta ja keskustelu on aktiivista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:36"]Mulla se on tamponikoru. En vieläkään tiedä oliko se totta vai provoa :'D
[/quote]
Mikä on tampoonikoru?!!?! Wtf?
INCL.lapsen äidin ketjut. Ensin pelkäsivät sitä, sitten se varmitui....Juuri äsken luin miehen tappaneen itsensä kun ei kestänyt. Hirveää, kamalaa, luojan kiitos poissa mun kokemusmaailmasta. Antaa perspektiiviä omiin huoliin.
Tuolle ap:lle rakkautta ja haleja !!
Keskustelu siitä viime kesän sarjasta, jossa jenkkipoikamiehet etsi Suomesta naisystävää. Oliko Markus pelimies vai eikö ollut ... ja kun lopussa paljastui, että ihan alkkisha se oli, niin kyllä oli hauskaa.
Se, kun se eräs onneton tunari oli pettänyt tyttöystäväänsä jossain Iskelmä-festareilla, ei todellakaan ollut kertomassa siitä ja oli tullut tänne hakemaan synninpäästöä ja anteeksiantoa huonolla menestyksellä tuossa taannoin :D En muista enää, että miten ketjua päädyin lukemaan.
Se, missä nainen seurasi miestään livenä pitkin poikin olikohan Turkua, ja epäili miehen pettävän häntä.
Enkeli-Elisa -ketjut ja Minttis faktaketju. AV taisi olla aika merkittävässä osassa koko huijauksen paljastamiseen.
No lipsahdin tänne takaisin oltuani pois vuoden verran kun googletin jotain ja se ohjasi tänne :D.
Nyt olen yrittänyt irrttautua täältä koska tämähän on täyttä skeidaa palsta täynnä. Palsta kuhisee epämiellyttäviä tyyppejä, mutta silti jotenkin olen koukussa tähän.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:57"]
Pipsa
[/quote]Sama. Tulin tänne ylilaudalta :D
Se, että täällä on aina mitä ihmeellisempiä keskusteluja. Ikinä ei voi arvata mistä tänään puhutaan...