haluan ensimmäisen lapsen vasta 35-vuotiaana.
Kommentit (30)
Onko sulla mies?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:16"]
Ajattelen ihan samoin kun ap! Valmistun vasta 28 vuotiaana yliopistosta ja alani on sellainen ettei vakipaikkaa todellakaan ole näkyvissä (minusta tulee opettaja). Valmistumisen jälkeen haluan matkustella ja käyttää kaikki rahat itseeni ja omaan elämääni. Jos joskus lapsia haluan niin siinä 35 vuoden iässä alkaa olemaan sopiva ikä :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:19"]Onko sulla mies?
Ajattelen ihan samoin kun ap! Valmistun vasta 28 vuotiaana yliopistosta ja alani on sellainen ettei vakipaikkaa todellakaan ole näkyvissä (minusta tulee opettaja). Valmistumisen jälkeen haluan matkustella ja käyttää kaikki rahat itseeni ja omaan elämääni. Jos joskus lapsia haluan niin siinä 35 vuoden iässä alkaa olemaan sopiva ikä :)
[/quote]
[/quote]
O.
Täällä joku ikäkriisi sinkku pätee :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:19"]Onko sulla mies?
[/quote]
[/quote]
On :)
Sama täällä. Tosin työmarkkinoilla jäin jalkoihin, kun ohi menivät hakijat, joilla "lapset oli jo tehty". No ei voi mitään. Itse elin todella pitkän nuoruuden, enkä edelleen vaihtaisi sitä töissä ja hiekkalaatikolla kökkimiseen, jos nyt saisin valita uudelleen. Nyt on sitten juoksut juostu ja voi keskittyä perheeseen hyvillä mielin. Viimeinen lapsi ehkä voisi tulla tuossa 43-v.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:23"]Täällä joku ikäkriisi sinkku pätee :D
[/quote]
meinaatko mua? T. Ap
Ei ole kysyttävää. Omapa on asiasi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:56"]Lapset tulee kun aika on. Et sä niiden syntymää määrää. Voi olla että aika on mennyt etkä saakaan enää.
[/quote]Sano sitten että aikaisintaan 35 vuotiaana. Kaveri halusi lapsen 28 vuotiaana, sai sen 34 vuoitaana hedelmöyrtyshoitojen jälkeen.
No sitten ei tuu. Tuota nuorempana en niitä halua.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:13"]No sitten sä haluat silloin ja alat yrittämään niihin aikoihin. Mutta on hyvä, että hyväksyt tilanteen jos lasta ei ala kuulua.
[/quote]
Moni tuntuu mun ikäisenä olevan jo äiti. Ja mä en todellakaan oo valmis sellaiseen. Siksi haluan vasta noin myöhään. Toki minulla on vauvakuumetta, mutta aion ensin järjestää elämäni sellaiseksi, että lapseen on varaa, lapsella on tilaa elää ja lapsilisät pystyy säästään lapsen opiskelua varten.