Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo Sanna Kiiski on jatkuvasti otsikoissa?

Vierailija
21.08.2014 |

Joka viikko on joku lööppi hänen poikansa terveysongelmista! Luulisi, että tuollaisessa elämäntilanteessa haastattelujen antaminen keltaiselle lehdistölle olisi viimeinen asia, johon paukkujaan haluaisi laittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei sen kummemmin kiinnosta mutta niinhän joka ikinen julkku Suomessa tekee. Ei tässä maassa ole sellaisia kansainvälisen tason aitoja tähtiä jotka pelkällä puhtaalla valovoimalla aiheuttaisivat kosmisia värähtelyjä missä ikinä liikkuvatkaan. Niinpä julkut ja heidän hovinsa soittelevat lehtiin ja kaveritoimittajat sitten tekevät juttuja. Varmaan jonkun Cheekinkin pr-vastaavat ovat omppuluuri kuumana tekstailemassa ja soittelemassa joka mediaan jotta kultapojustansa tehtäisiin juttuja. Sitten taas toisaalta joku Antti Tuisku on kadonnut kuin maan alle. Sattumaako? Sitähän minäkin.

Vierailija
2/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:37"]

Onko tuo dysfasia ja dyspraksia yleisempää kaksikielisissä perheissä?

[/quote]

no ei se voi siihen vaikuttaa

[/quote]

Kyllä se itse asiassa vaikuttaa. Esiintyvyys on yhtä suurta mutta kaksikielisessä perheessä ongelmat ovat haasteellisempia koska kaksikielisyys jo sinällään hidastaa puheenoppimista. Joskus näissä tapauksissa suositellaankin vain yhteen kieleen keskittymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu= helppoa rahaa..

Vierailija
4/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ihan samaa kun iltapäivälehtiä selatessa sattui taas silmiin. En lue hänestä kertovia juttuja, ei ole minulle millään tavalla julkisuuden henkilö. Itse soittelee noita lehtiin, koska mistä muuten toimittajat saisivat tietää milloin mistäkin diagnoosista?

Vierailija
5/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:37"]

[/quote]

no ei se voi siihen vaikuttaa

Vierailija
6/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää kaupitella sitä cupcake-yritystään vai mikä se on ja vetää sen joka juttuun. Ilmaista mainosta saa tuolla systeemillä eikä tyhmät toimittajat tajua mitään.

Vierailija
7/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja eikö hän saanut taas töitä radiotoimittajana kun vinkui lehdissä työttömyyttään? onhan julkisuudesta paljon hyötyä.

Vierailija
8/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hämmästellyt ihan samaa. Ei ole mikään julkkis, ja lapsen sairaudesta _jatkuvasti_ raportoiminen on mielestäni hiukan outoa. Itse en kyllä äitinä haluaisi jakaa jokaista terveydellistä käännekohtaa median kanssa.

Vierailija
9/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:08"]

Itse olen hämmästellyt ihan samaa. Ei ole mikään julkkis, ja lapsen sairaudesta _jatkuvasti_ raportoiminen on mielestäni hiukan outoa. Itse en kyllä äitinä haluaisi jakaa jokaista terveydellistä käännekohtaa median kanssa.

[/quote]Kyllä Sanna Kiiski minusta täyttää julkkiksen määritelmän. Itseäni on ihmetyttänyt myös Kiisken tapa tunkea yrityksensä joka juttuun. Eikö toimittajat tosiaan ymmärrä, että sahaavat omaa oksaansa, kun ihan ilmaiseksi antavat tuollaiselle tyrkylle tilaa mediassa? Normi-ihmiset joutuvat ostamaan ilmoitustilansa rahalla, mutta nämä Kiisken tapaiset saavat sen ilmaiseksi.

Vierailija
10/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi luet?

Lehtiä kiinnostaa ja hän vastaa, ei liene sinun asiasi arvostella. Piilotellakaan ei tarvitse.

Vierailija
11/11 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset