Miten sinä hemmottelet itseäsi? ev
Kommentit (28)
Kakkupala ja kahvi kaupungilla, siivouksen lykkääminen tuonnemmaksi, uusi kaunis vaate lapselle tai miehelle (ei siis itselleni, siitä tulisi morkkis).
Just nyt aion hemmotella tekemällä lohiruisleivän. Nam.
Jalkakylvyllä. Viikonloppu aamuna lapset ulos ja katsotaan miehen kanssa peiton alla joku hyvä elokuva.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:10"]
Kakkupala ja kahvi kaupungilla, siivouksen lykkääminen tuonnemmaksi, uusi kaunis vaate lapselle tai miehelle (ei siis itselleni, siitä tulisi morkkis).
[/quote]
Miksi ei itselle? Minä olen laihtunut 12kg ja totta tosiaan olen löytänyt jälleen ilon siitä, että saa itselleenkin jotain uutta. MOnta vuotta mennyt samoilla rytkyillä hiukan ylipainoisena ja nyt en enää tarvitse niitä telttoja ja otan tästä uudesta olemuksesta kaiken irti :)
Nautin, kun olen huoliteltu, joten käyn kampaajalla ja kauneushoitolassa ja ostan nättejä vaatteita.
Joskus vaan makaan sohvalla monta tuntia ja luen kirjaa tai katson leffan ja syön ehkä jotain hyvää tai juon pari lasia viiniä. Jos tän saa vielä tehdä niin, että on yksin kotona, niin ah ihanuutta!
Kun vauva nukkuu, ahmin lakritsijäätelöä suoraan purkista ja katson rauhassa poksilta lempisarjaani.
Pitkä, raskas lihaskuntotreeni, sen jälkeen suihku. 4-6h päästä kunnon koko kropan venyttely.
Hyvä kirja viltin alla.
Hyvää ruokaa.
Hauska ilta ulkona kavereiden kanssa.
Päivä pieruverkkareissa ihan vaan kotona.