Kontrasti AV:n ja tosielämän välillä
Aina joskus AV:ta lukiessa tulee tunne, että maailma on täynnä riidanhaluisia, kyräileviä, vihaisia ja jyrääviä ihmisiä. Kun sitten viettää aikaa isommassa ystäväporukassa, huomaa, että on olemassa ystävällisiä, toisen huomioon ottavia, analyyttisiä ja fiksuja ihmisiä. Onneksi!
Kommentit (24)
tänne kaadetaan se paska, mitä ei tosielämässä voi laukoa kotona tai muualla. Pimeät voimat jylläävät anonyymipalstoilla, ei sen ihmeempää.
Minä olen varakas, koulutettu, hyväkäytöksinen ja tulen paremmista piireistä. Hillitty jääprinsessa, kuten tuntemattomat ovat minua kuvailleet...
Tämä on ainoa paikka jossa voin leikkiä tyhmää, ja lähiön roskasakkia ja ihmetellä kaikkea tyhmää maan ja taivaan välillä. Kiva kontrasti omallekin kohdalle :D
Mutta täällä voimakkaampana on se pimeä puoli. Ymmärrystä on täällä aika vaikea saada osakseen, koska niin moni haluaa painaa toiset lattianrakoon.
Ap
Eikö ole hyvä, että on joku paikka, missä voi ns. turvallisesti purkaa patoutumia, esittää olevansa jotain muuta kun on, paljastaa luurangot, tunnustaa ennakkoluulot, raivota ja provota... anonyymisti.
Sitten jaksaa paremmin oikeassa elämässä olla "oma itsensä" =)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:33"]Minä olen varakas, koulutettu, hyväkäytöksinen ja tulen paremmista piireistä. Hillitty jääprinsessa, kuten tuntemattomat ovat minua kuvailleet...
Tämä on ainoa paikka jossa voin leikkiä tyhmää, ja lähiön roskasakkia ja ihmetellä kaikkea tyhmää maan ja taivaan välillä. Kiva kontrasti omallekin kohdalle :D
[/quote] Teidän ylhäisyytenne laskeutui rahvaan pariin? Naurettava omakuvaus.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:36"]
Eikö ole hyvä, että on joku paikka, missä voi ns. turvallisesti purkaa patoutumia, esittää olevansa jotain muuta kun on, paljastaa luurangot, tunnustaa ennakkoluulot, raivota ja provota... anonyymisti.
[/quote]
Patoutumien purkaminen on ihan hyvä asia, mutta vähintäänkin kyseenalaista, kun se puretaan toisiin ihmisiin. Monet tulevat myös heikkona hetkenään purkamaan jotain kipeää asiaa ja saavat vastaukseksi sitä toisten patoutumien purkua. En arvosta.
Ap
Tota noin. Useimmat ihmiset käyttäytyvät hyvin muiden seurassa ollessaan mutta anonyymisti ei jaksa, viitsi, välitä ....
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:40"]
Tota noin. Useimmat ihmiset käyttäytyvät hyvin muiden seurassa ollessaan mutta anonyymisti ei jaksa, viitsi, välitä ....
[/quote]
Miksihän ei?
Ap
Mä en haasta täällä tahallani riitaa tai loukkaa, mutta vastailen suoremmin kuin IRL. Täällä ei tarvitse pelätä, että tärkeä läheinen suuttuu ja siitä tulee draamaa. Olen siis IRL myötäilevämpi, ymmärtäväisempi ja iloisempi kuin täällä. Täällä sanon juuri sen, mitä ajattelen oikeasti. Mutta en siis ole niitä haukkujia ja kiroilijoita täälläkään.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:33"]Minä olen varakas, koulutettu, hyväkäytöksinen ja tulen paremmista piireistä. Hillitty jääprinsessa, kuten tuntemattomat ovat minua kuvailleet...
[/quote]
Ihanaa kun sain sinut tuntemaan itsesi maan matoseksi! Näin helppoa se oli! :DDD AV:n musta magia!
Täällä ei tartte filltteroida kieltään yhtä tehokkaasti kuin oikeassa elämässä! :-D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:48"]
Täällä ei tartte filltteroida kieltään yhtä tehokkaasti kuin oikeassa elämässä! :-D
[/quote]
Mutta haittaako sinua ajatuksen tasolla se, että joku sanomasi voi olla jollekulle toiselle todella loukkaavaa? En nyt siis tiedä, millaisia asioita sinulla on täällä tapana sanoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:37"]
[/quote]
Ihanaa kun sain sinut tuntemaan itsesi maan matoseksi! Näin helppoa se oli! :DDD AV:n musta magia!
[/quote] Juu et :) mut mä luulen, että sä et taida olla IRL ihan niin mukava ihminen kuin kuvittelet?
Joskus nämäkin keskustelut hakkeroidaan ja ihmisten identiteetit selviävät :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Joo, uskottele vain itsellesi, että olet oikeasti hyvä ihminen ja vain av:lla hullu.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:56"]
Joskus nämäkin keskustelut hakkeroidaan ja ihmisten identiteetit selviävät :)
[/quote]
juujuu:)
Oikeassa elämässä kiinni olevat eivät tänne jää. Tämä on kuin kaatopaikka jossa tongitaan jätteitä.
Onko kukaan halukas pohtimaan sitä, miten omat sanottavat voivat vaikuttaa kanssapalstailijaan? Jääprinessa?
Mä voin aloittaa: arvostelin joskus jossain ketjussa eästä bloggaajaa. Joku toinen kommentoi ketjuun, että paras on netissäkään olla sanomatta sellaista kommenttia toisen aikaansaannoksesta, jota ei voisi sanoa IRL. Olen sitten yrittänyt noudattaa tuota neuvoa. Olen huomannut - sekä oikeassa elämässä että täällä - että jo yksi vain arvostelun vuoksi lausuttu kommentti laukaisee muissakin ihmisissä halun puhua pahaa, ja kohta voikin sitten möläyttää ihan mitä vain. En siis ole sitä mieltä, etteikö ihmisistä saisi mainita selän takana negatiivisia asioita, mutta ajattelen, että siinä pitäisi noudattaa kohtuutta ja miettiä, mitä niillä omilla kommenteillaan tekee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Joo, uskottele vain itsellesi, että olet oikeasti hyvä ihminen ja vain av:lla hullu.
[/quote]
Ei tartte, tiedän, etten oikeastikaan ole sen parempi ihminen, ihan normaali tallaaja kuten sinäkin...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:30"]
Aina joskus AV:ta lukiessa tulee tunne, että maailma on täynnä riidanhaluisia, kyräileviä, vihaisia ja jyrääviä ihmisiä. Kun sitten viettää aikaa isommassa ystäväporukassa, huomaa, että on olemassa ystävällisiä, toisen huomioon ottavia, analyyttisiä ja fiksuja ihmisiä. Onneksi!
[/quote]noi sun ystävälliset, toiset huomioon ottavat, analyyttiset ja fiksut ihmiset IRL voi ihan hyvin olla niitä hulluja raivottaria jotka käyvät täällä pilaamassa joka toisen keskusteluketjun :=DDDD