G: MIllainen kalenteri sinulla on?
Vai pärjäätkö pelkällä puhelimen kalenterilla? Entä ostatko kalenterin aina syksyllä vai vuoden alusta?
Kommentit (12)
En todellakaan pärjää pelkällä puhelimen tai tabin kalenterilla. Lisäksi pelkään, että mitä jos kone tilttaa ja kaikki vaan katoaa :D Mulla on siis sellane kuvakalenteri http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvakalenterit Musta on myös kiva piirrellä kalenteriin ja siksiki suosin paperisii versioita.
Puhelimessa kaksi kalenteria ja sen lisäks Couple-sovelluksessa yhteinen kalenteri poikaystävän kanssa. Sinne saa kätevästi yhteiset menot. Muistiossa päälle 1000-muistutusta.
n16
Kännykän kalenteri ja töissä Outlookin kalenteri. Niillä on pärjättävä, kun en koskaan muutenkaan muista ikinä päivittää menojani paperiseen kalenteriin.
Puhelimessa henkilökohtainen kalenteri, ipadissa työkalenteri ja kotona keittiön seinässä perheen yhteinen kalenteri, jossa merkittynä harrastuksia ja työ- ja koulupäivien pituudet sekä jotain yhteisiä menoja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 09:40"]
Kännykän kalenteri ja töissä Outlookin kalenteri. Niillä on pärjättävä, kun en koskaan muutenkaan muista ikinä päivittää menojani paperiseen kalenteriin.
[/quote]
Ai niin joo, onhan meillä seinäkalenteri, johon yritän muistaa päivittää omat ja lapsen menot. Mies ei muista päivittää omiaan, minä yritän niitä sitten muistaa myös lisäillä jos tulee puheeksi... Helpottaisi kovasti esim. iltamenojen tai työreissujen suunnittelua jos tietäisi, milloin mies on itse menossa tai työreissussa. Miehellä ei ole älypuhelintakaan, joten mitään jaettua kalenteria ei voi ajatella (ja tuskin mies päivittäisi sitä vaikka olisikin mahdollista).
-3
Ylioppilaskalenteri 2014-2015 (HYY)
Meillä on kaksi seinäkalenteria, keittiössä ja työhuoneessa. Lehtien kylkiäisenä joulukuussa tulleita. Miehellä on vissiin puhelimessa kalenteri myös. Minullakin taitaa olla, mutta ei ole käytössä.