Käteistalletus Fougere-hotellissa
Hei. Olemme lähdössä Turkkiin. Paljonko on hotellin käteistalletus? Siis että kuinka paljon täytyy ylimääräistä varata mukaan. Pikku budjetin loma muutenkin tulossa olis hyvä tietää etukäteen.kiitos
Kommentit (18)
No ei kyllä tuosta ollut nyt kyse vaan siitä että jos ei ole luottokorttia niin eikös hotelliin kirjautuessa täydy tallettaa käteistä? Ainakin muistan lukeneeni? Tallelokeron hinnan tiesin kyllä...
Miksi IHMEESSÄ pakettimatkalla ollessasi hotelliin pitäisi tallettaa käteistä tai edes antaa luottokortin numeroa hotellille kun huone on ennakkoon maksettu???
Varmaan siksi, jos siellä on minibaari.
voisiko joku nyt tosissaan kertoa?? Finnmatkat hoi...?? Mäkin haluan tietää....
Hei
Joissakin hotelleissa on tosiaan ns. takuumaksu jonka saa takaisin loman loputtua mikäli
hotellihuone on kunnossa. Hotelli Fougeressa ei tällaista takuumaksua peritä lainkaan.
Terveisin
Finnmatkat/Tiina
Missä kaikissa Finnmatkojen hotelleissa peritään Finnmatkojen asiakkailta moista takuumaksua???
Hei!
Takuumaksun periminen on erittäin harvinaista ja kyse on muutamista hotelleista.
Kyseessä ei ole Finnmatkojen, vaan joidenkin hotelleiden oma käytäntö ja se koskee kaikkia kyseisen hotellin asiakkaita. Näissä tapauksissa takuumaksun saa takaisin, kun huoneen luovuttaa siinä kunnossa, missä asiakas on sen saanut.
Terveisin
Pihla/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi
Jos niitä on vain muutama niin voisitteko kertoa mitkä ne on että tietää välttää niitä eikä vahingossa niihin eksy?
Tarvitseeko kuitenkin luottokortin fougere hotelliin?? Parin vkon päästä jo lähtö eikä ole luottokorttia
Moikka!
Itse olin Fougeressa reilu vuosi sitten, ei kyselty luottokortteja tai käteistalletuksia eikä kyllä huoneessa minibaariakaan ollut. Kaikki maksettiin ihan käteisellä eikä kyllä edes yritetty maksaa huoneen laskuun. Ihan ok hotelli, varsinkin lapset tykkäs altaista ja vesiluikumäistä. Pieni varoituksen sana iltaohjelmasta: ihan silkkaa roskaa.... Ei kannata maksaa ohjelmallisesta illallisesta... ja hotellin hamam tai mika hieronta siellä nyt olikin niin pientä huijausta tais tuolla olla... Itse hotelli pelas kuitenkin todella hyvin.
Hei!
Takuumaksua perivistä hotelleista ei valitettavasti ole mitään listaa, mutta asiasta on maininta nettisivuillamme kyseisen hotellin "Hyvä tietää" -osiossa ja siellä "Lisätietoja" -otsikon alla.
Yleisesti ottaen hotellit, joilla tällainen käytäntö on, ovat 4-5 tähden hotelleja. Esimerkkinä voisin mainita vaikkapa Arabiemiraateissa sijaitsevan Four Points by Sheraton Downtown Dubai -hotellin.
Fougere-hotelliin matkustettaessa ei ole välttämätöntä olla luottokorttia matkassa mukana.
Terveisin
Finnmatkat/Heli
myynti@finnmatkat.fi
Kannattaa varoa noita hotelleja joissa voi ostaa huoneen laskuun. Teneriffalla Finnmatkojen omassa Blue Star Oasis hotellissa on alueella oma kauppa josta hain pari juomapulloa. Kun tuli maksun aika lähtiessä oli kauppalistani pitkä kuin nälkävuosi. Sen mukaan olin muka ostanut muuan muassa 8 tuubia hammastahnaa viikon aikana ;) Monesti myös huoneen minibaareista on kertynyt laskua vaikka niihin ei ole koskenutkaan. Nykyään en enää Finnmatkojen kaupassa käy enkä Finnmatkojen minibaaria käytä. Enkä sen puoleen muidenkaan hotellien. Ei ole epäselvyyttä mitä on ostanut ja mitä käyttänyt kun ei osta eikä käytä lainkaan kun niiden kanssa on koko ajan muuten ongelmaa.
Mites muuten, saako huoneeseen automaattisesti parisängyn vai tuleeko 2 erillistä sänkyä?? Pitääkö parisängyllinen huone pyytää erikseen..??
Entäpä saako keltaiset lakanat kun en saa unta muun värisissä? Tyynyn tulee olla ehdottomasti oranssi ja sänky asetettuna koillinen-lounas ilmansuunnan mukaan ja sijainniltaan oltava feng shuin mukainen.
Hei!
Hotelli Fougeressa on myös parivuoteita ja voimme halutessanne kirjata varauksellenne toiveen parisängystä. Olethan yhteydessä joko puhelinpalveluumme 03 03 60 500 tai sähköpostitse myynti@finnmatkat.fi varausnumeronne kera.
Ystävällisin terveisin
Susanna/Finnmatkat
Eikös tälläisessä tapauksessa saa soittaa siihen halvempaan 8,8 snt/min numeroon eikä tuohon kalliiseen 030-numeroon? Asia koskee jo tilattua matkaa?
Hei!
Asiakkaillemme on käytössä myös 8,8, senttiä/min maksava puhelinlinja, joka on tarkoitettu jo olemassa olevien matkavarausten hoitoon. Tuo numero löytyy matkavahvistuksesta, lentolipusta ja Sinun lomasi -sivulta esimerkiksi kohdasta Tärkeää tietoa maksamisesta.
Täysin maksutta meihin saa yhteyden sähköpostitse myynti@finnmatkat.fi tai netin yhteydenottolomakkeen kautta http://www.finnmatkat.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta/viesti-asiakaspalveluun/
Ystävällisin terveisin
Heli/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi
Hei
Tallelokeron vuokraus maksaa n. 16 €/viikko.
Terveisin
Finnmatkat/Tiina