Luetellaan kuumia naispuolisia videopelihahmoja
Josko naisten ego kestäisi tällä kertaa, että eivät poistattaisi keskustelua. :)
Kommentit (84)
Life Is Strangen Chloe Price
The Witcher 3 Yennefer ja Keira Metz
Borderlands: The Pre-Sequelissa Athena
Okei, on Moxxikin aika quma.
N32
Voi elämä.. Tämä kertoo paljon ja kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä.. Tämä kertoo paljon ja kaiken.
Kertoo mitä tarkalleen? :D
Mass Effectin EDI on liian kuuma linkitettäväks?
Vierailija kirjoitti:
Witcheristä Yennefer of Vengerberg ja Triss Merigold 🤩
NIIIIIIN törkee se loppu, jos yritti saada molemmat. Kyllä, kokeilin. Ahneella on p---nen loppu, kuten sanotaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tekken 3 Julia
Kuka se capoeira mimmi oli? Se. Boing boing
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mielestäsi tärkeä keskustelun aihe? Kuinka vanha olet?
AIHE VAPAA
suck it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen mario bros pelin prinsessa.
Voi luoja… :D
Mä ajattelin että tuo tajutaan läppänä. En ole pelannut sellaisia missä on erityisesti nais tai muitakaan hahmoja. Kilpaa ajamiset on sellaisia mistä tykkään. Kännissä ajamista en siedä ja inhoan tyyppejä jotka tekee niin. Peleissä saat ajaa missä kondiksessa tahansa etkä varmasti vahingoita ketään.
Meillä oli kavereiden kanssa oikein skaboja että otettiin ja pelattiin. Voittaja sai valita jatkaako mutta hävinneen piti antaa ohjain toiselle. Karmee omakehu mutta gran turismoa pelatessa hyvin harvoin hävisin kenellekkään.
Tiedän että on sellainen peli kuin lara oliko se gorft? Siitä on elokuvakin. Kuitenkin jos sen pelin hahmosta saa eroottisia fiiliksiä niin onneksi olkoon. Tykkään mä shakistakin niin ehkä viekoittelen sen vastustajan kuningattaren. Voihan uuh ja aah. Seksyt shakkinappulat. hah, hah haa.
Mitäs neckbeardit? ;) Miten on kesä sujunut? <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen mario bros pelin prinsessa.
Voi luoja… :D
Mä ajattelin että tuo tajutaan läppänä. En ole pelannut sellaisia missä on erityisesti nais tai muitakaan hahmoja. Kilpaa ajamiset on sellaisia mistä tykkään. Kännissä ajamista en siedä ja inhoan tyyppejä jotka tekee niin. Peleissä saat ajaa missä kondiksessa tahansa etkä varmasti vahingoita ketään.
Meillä oli kavereiden kanssa oikein skaboja että otettiin ja pelattiin. Voittaja sai valita jatkaako mutta hävinneen piti antaa ohjain toiselle. Karmee omakehu mutta gran turismoa pelatessa hyvin harvoin hävisin kenellekkään.
Tiedän että on sellainen peli kuin lara oliko se gorft? Siitä on elokuvakin. Kuitenkin jos sen pelin hahmosta saa eroottisia fiiliksiä niin onneksi olkoon. Tykkään mä shakistakin niin ehkä viekoittelen sen vastustajan kuningattaren. Voihan uuh ja aah. Seksyt shakkinappulat. hah, hah haa.
Ihan hirveästi ei kandeis videopelinaisten seksikkyyttä arvostella jos ei itse pelaa, vink vink.
Jotain pelihahmoja? Ei hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kirjojen hahmot ok, leffojen hahmot ok, tv-sarjojen hahmot ok - miksei pelien olis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kirjojen hahmot ok, leffojen hahmot ok, tv-sarjojen hahmot ok - miksei pelien olis?
Noloa. Ihmiset on outoja!
Tawna Bandicoot!
Vähän se on THIC! :D
https://i.pinimg.com/originals/6a/88/03/6a88030a877b8a74c98af456f1c471c…
I WANT MY GODDAMN BLUE BABIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Ihmiset on outoja!
Miksi olis noloa?
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/6a/88/03/6a88030a877b8a74c98af456f1c471c…
I WANT MY GODDAMN BLUE BABIES
Reaperien läheisyys kasvatti kuppikokoa kaikilla naishahmoilla :D
Nyt meni pahasti jollakulla tunteisiin. Alapeukkuja satelee :'D
Nyreen Kandros. Se kuumuus kun ei aina tuu ulkonäöstä.