Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurakuntien perhekerhot?

28.08.2006 |

Onko kenelläkään kokemusta seurakuntien järjestämistä perhekerhoista? Mitä siellä tehdään yms. Olen ehkä menossa käymään siellä mutta kuulisin mielelläni kokemuksia :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitaja, jolle vauva menee lokakuussa, käy kuulema kerran viikossa seurakunnan kerhossa lasten kanssa. Tosin nyt hänen kaikki hoitolapset ovat aika pieniä, meidän 8,5kk ikäisestä alle 2-vuotiaaseen vanhimmillaan, joten hoitaja sanoi, että hän käy nyt ensiksi katsomassa, kuinka noin pienten kanssa kerhoilu sujuu, mutta kehui kerhoa, siellä on ollut kivaa ohjattua toimintaa.

Vierailija
2/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnantilaan pieneen yhteispiiriin. Siinä päivää aloitellaan ohjaajien opastuksella. Kynttilä sytytetään ja lauletaan lastenlauluja. Hartaus kestää noin 10 minuuttia.

Sen jälkeen mennään kahville, lapsille on mehua ja keksejä. Tämän jälkeen kokoonnutaan leikkitilaan, jossa paljon leluja ja muuta askarteluun. Lapset leikkivät vanhempien valvonnassa, ohjaajat kiertelevät ja antavat vinkkejä leikkeihin. Aikas vapaata olemista siis noin tunnin verran.

Lopuksi loppupiiri laulu ja loruineen. Tilausuus on maksuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi pieni lauluja ehkä rukous/hartaushetki. Laulut onb tosi kivoja, muskarityylisiä ja lapset tykkää. Sitten on askartelua jaleikiä siis leluja otetaan esiin ja askarteluhuone avautuu ja samalla on tee/mehuhetki ja saa sit itse valita missä järjestyksessä tekee. Pienen vauvan kans mä olen sit vaan ollu teellä, ja usein ne tädit haluaa pitää vauvaa sillä aikaa, eli sa jopa juoda kupposen teetä rauhassa! Eli mulla on ollu kivaa, vaikka mulla on vasta 6kk vauva ja nyt on kerho viel kesätauolla. Mut mitä isommaks lapsi tulee niin sen kivempaa, on paljon äitejäö, jotka kans kotona tai sit just noita perhepäivähoitajia, joihin hyvässä lykyssä lapsi tutustuu ja menee sit hoitoon myöhemmin ja jatkaa tuttua kerhoa sittenkin kun äiti töissä jo =)