~*~Emännöinnistä innostuneena FF-VISA~*~
En muista onko vastaavaa visaa ollut lähiaikoina, mutta ainakaan tätä nimeä ei ole listalle löydetty, joten eiköhän niitä uusia vielä ole :)
Vinkkelö on siis että nimi sisältää kaksi äffää :) Äffät voivat olla erikseen tai peräkkäin ja missä kohtaa nimeä vain.
Mukavaa fifaa!! :)
T. Fulifaana :)
Kommentit (38)
sattui vaan just niin, että tossa ihan viimepäivinä oli -FF-visa ;o) ::
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8155985&p=1&tmode=1&smode=
jos ei vinkillä löydy niin oli 25.08.
on niin tuoreessa muistissa, että voi olla vaikea keksiä uusia. Mitens on,
keksitkö jonkun uuden vai kokeillaanko vielä näitä ? Mutta älä lannistu ;o))
maanantaivirkeänä :: peris
No ei hätää.. tein nimittäin useamman löydön äffän tiimoilta :)
Eli vinkki kuuluukin siis että nimi sisältää kirjainparin -FE ja nämä kirjaimet ovat siis peräkkäin :) Yhdysnimestä ei tässäkään nimessä ole kysymys.
Onkos tällainen visa ollut lähiaikoina? :)
T. Julife
Juu tää on nyt hyvä visavinkki ;o))) (ei sillä, etteikö se -ff- kin olisi ollut)
Hienoa Juliaana =). Kiva, että uusia emäntiäkin löytyy (itsekin vasta sitä " uraa" olen aloitellut), aina tarvitaan visoja, muuten tulee vieroitusoireita =D
Olipas yllättävän paljon.
Huomenta vaan Perenna, kiva joku muukin näin aamutuimaan visailemassa on!
Iitun kanssa ei olla taidettukaan palstalla törmätä vielä *käsipäivää*.. minulla on ollut vähän taukoa visailuissa.
Vielä ei ole hakemani nimi tullut, joten takaisin talkoisiin :)
*käsipäivää* vaan Juliaana. Olen minä täällä pyörinyt varmaan puolisen vuotta suht aktiivisesti =). Nyt visoihin innostuneena suorastaan roikun tällä palstalla =)
Kivan kuuloiset nimipäivät teillä ollut, voi kun olisin mukaan päässyt, mutta meidän ryhmärämän kanssa vähän turhan pitkä olis matka ollut. Mutta ehkä ensi vuonna sitten, niin pääsen sanomaan ne käsipäiväät ihan livenäkin =)
Mutta nyt vauveli heräili, joten pakko jatkaa arkihommiakin välillä... käyn ehkä välillä heittämässä jonkun ehdotuksen, jos mieleen tulee.
Ajattelin vaan että minun atk-taidoillani ei olisi mikään ihme vaikka minä vain luulisin lähettäneeni ne :)
tuli sitten federiikka kahteen kertaan, sori sähläys
OI, juuh, kiitos Juli hienosti tuli perille ja kokoakin löytyi :) thänks !!!
ja nyt sammuu tämä kone, ei tästä muuten mitään tule... koukussa, mikä koukussa =)
jotenkin tässä kotipuhteen lomassa ei jaksa noita yhdysnimiä metsästää, niin nämä äffät putoilee helpommin, sori S-T ;)
Tämähän olikin " yleinen" . Kiva ja nätti nimi, pitääpä pistää korvan taakse.
no siirtykää tähän sitten kun siirrytte.. Sen verran piti vielä vinkata että kyseessä ei ole yhdysnimi..