Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&hearts MAALISmasut maanantaina &hearts

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei Leannan kirjoittamana. Ihmeellistä! Meidän koneiden kemiat ei taida käydä yksiin ;D

Tappert: Onnittelut hyvistä arvioinneista, varmasti tuli hyvä mieli.

Liitoskivuista: Esikoista odotellessa liitoskivut tais alkaa n. rv 20. Häpyluu tuntuu aralta. Etenkin kun seisaaltaan riisuu sukkia jalasta (toisin sanoen seisoo ihme asennossa yhdellä jalalla). Myöhemmin koko lantio kipeytyi ja olin jo hankkia tukiliivin (lantion löystyminen). Niinä kipeinä päivinä ei lenkkeileminen tullut mieleenkään. Mutta ohi se meni. Nyt ei vielä oo vihlonu, ainoastaan silleen jomotellen kipuilee, vähän niin ku ois painetta. Alaselkä naksahtelee, häpyluu ei vielä. Miehellä oli aina karvat kauhusta pystyssä kun esikoisraskaudessa häpyluun liitokset (tai jotakin sinne päin) paukahteli ihan kylkeä kääntäessä :)

Myös minä pelkään, että sikiö on kuollut. Nyt on tullut semmoinen paniikki. Johtuu varmaan siitä, että tänään on koskenut aika paljon mahaan, eikä maha ole kasvanut yhtään. Tosin ei se viimeksikään ollut tässä vaiheessa kasvanut mutta silti. Sitä kun on näin perusnegatiivinen ja aina pahimpaan varautunut yksilö (ei tipu liian korkeelta ja kokee useammin positiivisia yllätyksiä :)

Napoltti: mulla kans esikoisen syntymästä reilu vuosi, mutta mulla liitoskivut loppuivat synnytykseen. Vai liekö kiristävä tikki vienyt kivut muualta... Mutta että noin kauan kestänyt! Hui! Mitenkäs niitä voi " kuntouttaa" ? Tukiliivillä???

Pirriäinen: älä heitä vielä kirvestä kaivoon, vaikka hyvähän se on toisen sanoa. Tiedä mitä mieltä itse olen huomisen ultran jälkeen. Pelottaa niin pirusti, jos se onkin kuollut... Jaksamisia sinulle! Me kaikki varmasti tuemme sinua täällä kävi miten kävi!

Pitää mennä miestä jututtaa, tuli just töistä. Jee, uusi Mauri Kunnaksen kirja tuli tänään postissa! Kerään sitä sarjaa muksulleni.

rimma

Vierailija
22/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

&hearts

murrr...

rimma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisaampi ja näihin perehtynyt selittäköön,miksi toisilla näkyy,toisilla ei!

Ehkäpä lakkaan sitten sydämellistämisen=D

[color=red]

mahtaako väritkään näkyä kaikille=)

L joka painuu päiväunille...

Vierailija
24/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka toki muiden ilahduttamista sydämin vaikken minä näekään niitä kuin koodein :)

<3

Vierailija
25/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi pahoitteluni Saudille!

Täällä sitä töissä aherretaan ja väsyttäis ihan hirveästi. Ihan pakko varmaan kohta lopettaa ja mennä kotiin nukkumaan. Onneksi on sentään nämä joustavat työajat niin ei ole niin kellon päälle.

Pelko sikiön kuolemasta on itselläkin kaihertanut mielessä, vaikka oireet ovat turhankin vahvat (oksetus). Mahakin on samaa luokkaa kuin esikoisesta puolivälissä, toki se on vain turvoksissa ja kunnolla. Jotenkin sitä ei vaan osaa rentoutua ennen kuin ultrassa on pikkuisen nähnyt. Vielä muutama päivä pitäisi kärvistellä..

Ti-To pitäisi olla yötä myöten erossa esikoisesta koulutuksen takia toisella paikkakunnalla ja nyt on jo ikävä! En ole aiemmin yhtä yötä kauemmin pojasta ollut erossa, mutta helpottaa kun tietää, että miehet kyllä pärjäävät keskenäänkin. Äidin pärjääminen huolettaa enemmän..

Mutta jos nyt katoaisi kotiin peiton alle, reipasta loppuviikkoa!

Taya 12+3

Vierailija
26/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudille: Kovasti pahoitteluja, ja voimia surun keskellä.

Tappert: Hienoa saada positiivista palautetta, ja varmaan helpottaa kun sait asian kerrottua siellä töissä. Munkin pitäisi kertoa, mut taidan kuitenkin odottaa sen ultran yli. Tänään taas tunsin piston, kun työparini jo ties monennenko kerran sanoi siitä, miten ihanaa kun on sellaiset työparit jotka pysyy.

Pirriäinen: Jaksamista hermoja raastavaan tilanteeseen, vaikka niinkuin jo itsekkin sanoit eihän sitä etukäteen kannata surra. Mutta taatusti se silti pyörii ajatuksissa.

Leanna: Eipä näy täälläkään sydämet, väri kyllä näkyy.

Omaan napaan ei taaskaan mitään uutta, vähän alkaa jo jännittää keskiviikon neuvola, josko se pienen sydämen jumpsutus jo kuuluisi. Missäs vaiheessa sitä uudelleen synnyttäjä voikaan tuntea liikkeitä? Mulla on muutamana iltana, kun oon käyny nukkumaan, ollut ihan sellainen olo kuin ihan hentoisen liikkeen tuntisin, mutta ei kai se vielä oo mahdollista. En ainakaan muista että edellisillä kerroilla olisin vielä näin aikaisin tuntenut mitään.

Petriina rv 12+0

Vierailija
27/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tässä vasta toista kertaa tänne paapatan, jos kukaan enää muistaakaan.

Ensinnäkin erittäin paljon jaksamista Saudille, koita jaksaa suuressa surussa, tuo on se kaikkien pahin pelko mitä voi tapahtua, nyt vaan täytyy yrittää levätä ja toipua ja kerätä voimia, halaukset!

Täällä väsymys vaan jatkuu ja kuvotusta silloin tällöin iltapäivisin, mulla ei oo vatsassa mitään kipuja erityisesti joskus tuntuu pientä juilintaa tai jomoa, mut ei mitään kovia repäsykipuja. Pitäskö tuntua?

nyt on menossa rv 10+0 tasan ja 11+4 oisi np ultra Femedassa, sitä kovasti jänskättää että onko kaikki kunnossa, olin varhaisultrassa 7+3 ja silloin kaikki oli hyvin, mutta nyt jo siitä on aikaa ja aikaajoin mietityttää kun maha ei vaan vielä oo kasvanut paitsi turvonnut välillä kyllä, sekin vaihtelee. Liha ei maistu paitsi lihapullat:) ja keltasta sokeri jaffaa siemailen töissä ripun pitkin päivää niin kuvotus pysyy aisoissa eli ilmeisesti sokeri pysyy tasasena. Makea ei maistu juurikaan, vaikka olen ollut kova herkuttelija. Niin ja viime viikkoina kahvisieppo on lähes lopettanut kahvin juonnin, tee maistuu paremmalta. Odottelen kauheesti että tää voimattomuus ja vetämättömyys loppuisi ja alkaisi se energinen ja seesteinen kausi, tässä pitäisi vielä muutto isompaankin jaksaa kohtapuoliin ja vaikka mitä muuta. Töissä en oo vielä kertonut vaan ehkä joskus viikolla 16 tai jotain kun maha alkaa kasvaa, tosin mun työpaikalla se ei tuu olemaan maailmanloppu kun on vauvamyönteinen ilmapiiri:)

tämmöstä nyt, vilkutukset kaikille ja hyviä vointeja:)

nauku ja hippuliini rv. 10+0

Vierailija
28/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEANNA; mulla näkyy vaan koodit, joskus otsakkeissa näkyy sydämet. Värit näkyy kyllä...mut tää onkin aina ollu jotenki outo koko kone. Jatka vaan muiden ilahduttamista, kyllä me tajutaan mitä tarkoitat, ja voidaan vaikka kuvitella ne sydämet jos ei näy :)

RIMMA; ollaankin siis samassa jamassa - huomenna ultraan..työtilalla just mainitsin että oon ihan " p:t housussa" kun pelottaa niin vietävästi (emännällä 5 lasta joista nuorin 4kk), hän vaan naureskeli että ajattelepa niitä jotka valitsee vaan rakenneultran eikä käy missään ultrassa ennen sitä...mikä järjetön epätietoisuus, en mä vaan pystys.

Liekö sitten niitä liitosten löystymisiä, kun painavaa taakkaa nostaessa tuntuu inha paine just häpyluun tienoilla..päätin vähentää sitten taakkaa kun en viiti kokeilla mitä käy jos ei kevennä. Tai sitten mä vaan kuvittelen kaiken...

Alavatsa on ihan turbo-pallo taas iltasella - huvittavaa..ja rinnat, mihin mä joudun näitten daisareitten kanssa??!! Enää ne ei ole niinkään kipeet, vähän aristaa sillon tällön..mutta ostin toissaviikon lopulla uudet liivit, kuppia isommat kun aiemmat...ja nyt ne on PIENET!! Mies vaan naurekelee että on hassua kun liivit vaan kutistuu...prkle..mua ei naurata yhtään!! *virn*

Uuuh, täytyy mennä tekemää miehekkeelle ruokaa ennenku salkkarit alkaa..

Tappi & Puksutin

Vierailija
29/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännittää!

esikoista odottaessa en osannut jännittää, vaan kaikki oli ihanaa ja kaikkea odotti innolla. nyt jotenkin mietin...huomenna selviää, mutta pelottaa.

pitää huomen kirjoittaa uutiset, kävi miten kävi. mies lähtee mukaan, lapsi menee siskoni luo hoitoon siksi aikaa.

mulla tulee muuten ihottumaa siitä ultrageelistä. onko muilla vastaavaa? äippäpolilla 4 v sitten käytettiin geelin tilalla vaseliinia, kun heillä ei ollut hypoallergista..saa nähdä mitä huomen. jos laittavat tavallista geeliä, jousun kärsimään kutiavasta masusta monta päivää! ja se on kamalaa!

nyt iltapuurolle ja luottavaisin mielin huomiseen

Vierailija
30/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten saimme kuulla lapsosen sydänäänet :-) Nauratti kamalasti, kun makasin siinä lavuusilla, meno oli hurjaa ... ja syke kuullosti ihan pikku-veturilta .. Terv.hoit. oli mukava, otettiin kokeita ja juteltiin .. Kaikki meni hyvin. Jännitti kamalasti ja se tod.näk. nosti paineet kattoon, mutta asia tarkastetaan 18.9. kun menen neuvolalääk. käynnille, ja saan lääkityksen, jos paineet edelleen korkeat. Hb oli myös korkea, kun en ollut juonnut koko päivän aikana :-/ Ei voinnut, kun piti pidätellä pissaamista .. Huomenna saan tietää kokeiden tuloksista.

Nyt lyhyt viesti, kun väsyttää armottomasti .. Huomiseen. Kaikille hyviä vointejä. t. emmi rv-10+1

Vierailija
31/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEANNA

Sydämet näkyy ja värit myös :)

Outo kipu vatsassa, ei mitenkään kova, mutta sellainen outo. Oliskohan jotenki tuo aamupäivän tunnin reipas kävely vaikuttanut jotenkin asiaan. Pyörällä ajokin tuntuu jotenkin raskaalta kun käy hartioihin ja masuun se asento.

Mutta nyt levolle... Se omituinen peiton näköinenkin on kohta valmis ja ultraan on vielä se viikko jäljellä. Viikon päästä tähän aikaan tiedän mitä tuolla masussa on, vai onko siellä sittenkään mitään :S

t.punkeli 11+6(neuvolan 12)

Vierailija
32/33 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt olen soitellut joka paikkaan ja tänään luultavasti tärppäsi. Pääsin haastatteluun /katselemaan paikkoja yhteen vanhainkotiin. Torstaina olisi kotipalveluun haastattelu jne... Eiköhän sitä jotakin töitä saa :) Olo on vaan vähän huijarin tuntuinen kun en kerro raskaudestani. Tuntuu siltä että jos keroisin niin en IKINÄ saisi töitä, kun entisestäkin paikasta potkittiin pois kun pomo sai kuulla vauvasta :(

Jouhi 9+1

Vierailija
33/33 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ollut tarkoitus tänne kirjoittaa tuota työjuttua. Lueskelen teidän juttuja ja sitten vahingossa teille kirjoitin kun piti kirjoittaa tuonne enskoihin!

Jouhi