Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isohko rasiallinen vadelmia vai Fresita-pullo ekan luokan opelle huomenna?

Vierailija
10.08.2008 |

Mies vierastaa Fresitaa kouluun viemiseksi, mutta ei kai se nyt niin tabu enää edes Suomessa ole?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt niin kummosta kauraa ole. Ottaa ennemmin esim. carrington vintagen brutin (_erinomainen_ hinta-laatu) ja mansikat sitten erikseen.

Minusta kiva kesäinen viini vaikkapa puutarhajuhliin.

Vierailija
42/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresita on muuten loppunut maahantuojalta... kuten viime kesänäkin. Sitä ei nyt ihan noin vaan saa.

Mutta miksi veisit opettajalle yhtään mitään kun koulu alkaa? Mä oon käsittänyt että lukuvuoden lopuksi voi viedä jotain ikäänkuin kiitokseksi vuoden työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittelyn makua

aika monipa meni lankaan ja alkoi selitellä tälle tollerolle mitä fresita oikeasti on. :D

Vierailija
44/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresita on muuten loppunut maahantuojalta... kuten viime kesänäkin. Sitä ei nyt ihan noin vaan saa.

Mutta miksi veisit opettajalle yhtään mitään kun koulu alkaa? Mä oon käsittänyt että lukuvuoden lopuksi voi viedä jotain ikäänkuin kiitokseksi vuoden työstä.

t. se erikseen tilannut

Vierailija
45/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu tosi oudolta, miksi ihmeessä? Ymmärrän jouluna tai keväällä kiitokseksi kuluneesta vuodesta...

Vierailija
46/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

51, usko mitä haluat :D terveisin 19 ja 21

Vierailija
47/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kiva tietää että Fresitaa saa taas! Se on mun lempparia.

Vierailija
48/48 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku toinenkin ope sanoi, on ikävää muille lapsille ja sitä kautta opettajalle, jos oppilas yllättäen tuo jonkun lahjan. Kyllä siinä on vähän sellaista makua, että mitäs yritätte. Eihän ope ole voinut vielä todistaa kykyjäänkään. Muutoin kiitteleminen (jos lapsi vaikka itse haluaa tehdä kortin) on erittäin paikallaan :) Se omena tosin olisi aika hassunhauska.

Ai nyt mäkin unohdin, että tää onkin ihan provoa koko juttu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi