Isohko rasiallinen vadelmia vai Fresita-pullo ekan luokan opelle huomenna?
Mies vierastaa Fresitaa kouluun viemiseksi, mutta ei kai se nyt niin tabu enää edes Suomessa ole?
Kommentit (48)
Ei ole minustakaan kallis, mutta erikoisuuskuohuviininä kiva juoma. Sopii etenkin kesäiseksi kuohariksi.
viimeviikolla ja kyselin parhaita vinkkejä open koulunaloituslahjaan. Päädyin sitten ostamaan Marimekon omppukuosisen sateenvarjon ja gerberoita. Kyllä Fresitakin varmaan ihan kiva lahja tosin ois, mutta kaikki ei alkoholista tietty tykkää...
Miten niin vitsi? Täällä päin ihan yleinen tapa tämä lahjan vieminen.
mutta ollaan juotu sitä kuoharin tapaan.
niin opettajana sanoisin, että itse kyllä lähinnä nolostuisin kouolunaloituslahjasta.
Ja mitä se Fresita sitten on? Tässä linkki Alkon sivuille: http://www.alko.fi/tuotteet/fi/563967
Luuletko että opettaja ei uskalla antaa lapsellesi huonoja numeroita jos viet lahjuksia?
Jouluna ja keväällä muistetaan!!!
Asumme Helsingissä ja kaikenlaisia kotkotuksia täällä olen kuullut mutta en ikinä tuollaista. Missä päin tälläinen on tapana?
en ole koskaan kuullut, olen Uudeltamaalta
Mutta Fresita on aivan ihanaa! Sekoittikohan joku tuon Fresitan Friss-juomaan... Vai oliko sekin ihan läppä... :D
aika monipa meni lankaan ja alkoi selitellä tälle tollerolle mitä fresita oikeasti on. :D
aika monipa meni lankaan ja alkoi selitellä tälle tollerolle mitä fresita oikeasti on. :D
Itse opettajana ainakin nolostuisin ennemmin, jos joku toisi koulunaloituspäivänä jonkun lahjan. Mikä se sinun pointtisi siinä olisi? Korostaa jotenkin omaa erinomaisuuttasi tai omaa lastasi. Ne pienet ekaluokkalaiset, koko luokka, on sinä päivänä pääosassa ja kaikkia jännittää, jopa opeakin joskus. Haluamme päästä tutustumaan toisiimme rauhassa, ilman mitään vanhempien järjestämiä seremonioita.
Olisin todella vaivaantunut. Ja niin olisivat myös ne pienet, jotka luulisivat että olisi lahja pitänyt tuoda ja nyt ei ole opelle mitään antaa.
T:ope
ei se nyt niin kummosta kauraa ole. Ottaa ennemmin esim. carrington vintagen brutin (_erinomainen_ hinta-laatu) ja mansikat sitten erikseen.