Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mies kuvitella seurustelevansa naisen kanssa jolla lapsia?

Vierailija
20.08.2014 |

Jos siis miehellä itsellään ei ole lapsia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kuule varmaan aika paljon tapauksesta. Jos nainen kiinnostaa tarpeeksi, yleensä lapset eivät ole esteenä. Mutta sanoisinko, että sellaista "alkukiinnostusta" lapset haittaavat.

Vierailija
2/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaaaa, mulla kolme lapsuudesta tuttua tuttavaa jotka ovat eron jälkeen yksinhuoltajina löytäneet uudet miehet, vaikka nuoriakin olivat erotessaan (n. 25). Ja ainakin yhden mies ihan yliopistosta, muistaakseni joku valtiotieteiden kandi tms.. Jos se koulutustausta tuohon nyt edes vaikuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitannut meillä, naimisiinkin mentiin. Mutta sanoisin, että helpompaa aloittaa suhde mitä pienempiä lapset ovat.

Vierailija
4/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin yh-äitiä vaimokseni, mutta minulla on lapsi.

Vierailija
5/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitella, mutta varmasti joku muu voisi.

T. M27

Vierailija
6/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa seurustelisi yh:n kanssa. Otan ennemmin kissan.

Vierailija
7/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin aiheeseen. Vastaus kyllä voisin, tälläisillä uusperheillä on paremmat mahdollisuudet selvitä. Miehen lapset ovat ongelma, vanha sanonta, äitipuoli syöttää miehen lapsille myrkkyomenoita. Toistamiseen tähän ongelmaan törmännyt.

Vierailija
8/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkää kasvattaa jonku muun äpäriä.

Vierailija
9/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ihan hyvin.

Vierailija
10/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesken kanssa kyllä. Yh-äippärallista en ole vielä kiinnostunut, koska en ole niin vanha, vasta kolmekymppinen. 45-iässä varmaan nekin käy.

Vierailija
11/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella voi, yhteenmuutto olisi kovempi pala. Onnea matkaan silti!

Vierailija
12/44 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies kuvitteli voivansa. Ja seurustelikin. Nykyään ollaan naimisissa ja meillä on myös yhteinen lapsi. Mies kolmekymppinen, minä vähän vanhempi.

Vierailija
13/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa kysymyksessä puhuttu kyllä yh-äideistä, vaan äideistä yleensä. Moni vastaus pureutunut yh-äidin mahdollisuuksiin löytää mies. Meillä esimerkiksi on yhteishuoltajuus, lapset paljon myös isänsä luona, jolloin äidille jää omaa ja seurustelu aikaa kiitettävästi.

Vierailija
14/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia, niin ehdoton ei!!!!!

Vierailija
15/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsellänikin on lapsia niin tietenkin. Ei lapset ole mulle mikään kynnyskysymys, eikä tee ihmisestä huonompaa ihmistä. Tärkeintä on henkilökemiat. Jos on hyvät henkilökemiat, niin myös uusperheen arjen saa toimimaan. 

Vierailija
16/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaltani asian ongelmalliseksi tekee etten itse pidä lapsista enkä aio lapsia tehdä joten seurustelu puolison kanssa, jolla lapsia on olisi mahdotonta. Kunnioitan äitejä ja YH:ta erittäin paljon, mutta en halua lapsia elämääni. Voi kuulostaa surulliselta, mutta lapsiperheen elämää en halua viettää.

Mies 36v.

Vierailija
17/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:13"]

Kannaltani asian ongelmalliseksi tekee etten itse pidä lapsista enkä aio lapsia tehdä joten seurustelu puolison kanssa, jolla lapsia on olisi mahdotonta. Kunnioitan äitejä ja YH:ta erittäin paljon, mutta en halua lapsia elämääni. Voi kuulostaa surulliselta, mutta lapsiperheen elämää en halua viettää.

Mies 36v.

[/quote]

entä jos sen naisen lapsi olisi jo aikuinen ja muuttanut pois kotoa? 

Vierailija
18/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi asia erikseen tietenkin jos lapset olisivat jo yli 2-kymppisiä aikuisia, jotka asuisivat omillaan.

Mies 36v.

Vierailija
19/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen valmius asiaan ei riitä, eli kysymys on väärä. Olen tuntenut miehen, joka oli omasta mielestään kovasti sopiva kumppaniksi lapselliselle naiselle, mutta hänestä paljastui tarkemmalla tutustumisella kieroutunut, sadistinen friikki, jollaisella ei oikeasti pitäisi olla mitään asiaa lapsiperheeseen.

Vierailija
20/44 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on jonkun toisen lapsi tiputtaa kiinnostusta huolehtia siitä ja lapsen viat ärsyttää koska ei ole itse syypää (paitsi käytöstavat). lisäksi se että nurkissa pyörii jatkuvasti muistutus että joku muu on laskenut lastinsa oman rakkaan sisään ei oo mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi