Olen ollut vain yhden miehen kanssa, kysyttävää??
Olen 21-vuotias ja olen ollut 8-vuott nykyisen kanssa, enkä ole koskaan harrastanut seksiä muiden kanssa. Kysyttävää?
Kommentit (22)
*haukottelee* taas joku kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale.
Ei tod ole. Olet jäänyt niin paljosta paitsi, ettei ole mitään mihin osaisit vastata...
Kohtalotoveri :) Ei kysyttävää. Tai oikeastaan yksi: eikö olekin mukavaa, kun ei voi vertailla kumppaniaan edellisiin?
Se on parasta! :) Jäänkö paljon paitsi jos en harrasta seksiä useiden miesten kanssa? Onko se niin erilaista aidan toisella puolella? Omalla miehellä kuitenkin suuri ja olen tyytyväinen. Voisi ottaa vain vähän enemmän ohjia käsiin pedissä..
Upeaa ja kunnioitettavaa, että olet vain yhden miehen nainen. Mutta ikäsi ja tuo 8 vuotta yhdessä: ei kai miehesi vain korkannut sinua 13-vuotiaana sakkolihana?
Ei korkannut. :) Hän on minua alle 3-vuotta vanhempi.
En minäkään ole ollut muiden kuin mieheni kanssa. Sinulla lienee sama syy tähän kuin minullakin: tapasit miehen niin nuorena, ettet kerinnyt hurjastella. Harmittaako? Minua harmittaa pikkuisen, mutta toisaalta olen hyvin tyytyväinen, että olen näin onnekas ja olen saanut itselleni hyvän miehen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:08"]
Upeaa ja kunnioitettavaa, että olet vain yhden miehen nainen. Mutta ikäsi ja tuo 8 vuotta yhdessä: ei kai miehesi vain korkannut sinua 13-vuotiaana sakkolihana?
[/quote]
Mitä se sulle kuuluu? Ja jos mies on ollut myös 13, niin ei se mitään sakkolihaa ollut.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:08"]
[/quote]
Mitä se sulle kuuluu? Ja jos mies on ollut myös 13, niin ei se mitään sakkolihaa ollut.
[/quote]
Monien mielestä 13-vuotias on vielä täysi lapsi eikä seksi kuulu kuvioihin.
Enpä ole minäkään harrastanut seksiä ennen nykyistä miestäni. Olen 23 v. ja oltu yhdessä 3 vuotta.
Välillä tuntuu et harmittaa, ku ei oo saanu kokeilla muiden kanssa peuhaamista, mutta mulla on niin hyvä mies, käy töissä, komea, auttaa kotona, on muutenkin tosi huomioiva ja ihana, et en halua hänestä luopua.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:38"]
[/quote]
hahahahha :D veit jalat suustani
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
No ainakaan mun pillua ei oo nussittu puhki :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:46"]
Olet nuori, ehdit vielä :)
[/quote]
Kateelllinen likainen lutkako se siellä huutelee?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:46"]
Olet nuori, ehdit vielä :)
[/quote]
Kateelllinen likainen lutkako se siellä huutelee?
[/quote]onko pakko herjata?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
No ainakaan mun pillua ei oo nussittu puhki :)
[/quote]
[/quote]
No ei se järvi kyllä soutamalla kulu...
Onko teillä lapsia ap?
Täällä myös "kohtalotoveri". Tapasin mieheni 22-vuotiaana ja nyt ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Muutamia poikakavereita/miesystäviä oli ennen häntä, mutta seksiä en heidän kanssaan harrastanut.
Olen ylpeä sinusta!