onko teitä stalkattu?
kertokaa kuka, miten, pääsittekö eroon, oliko pelottavaa?
Kommentit (8)
Ikävä kyllä on. Pääsin eroon vaihtamalla puhelinnumeron uudeksi ja salaiseksi sekä muuttamalla. Myös osoitetietoni ovat salaiset. Varmuuden vuoksi vastaajaani vastaa minun mieheni ääni.
Laitoksella poliisi ehdotti että vaihtaisin myös nimeni.
Joo. En oo välittäny ja kun ne lopulta on tulleet puhumaan ja kertoneet niin oon ollu tosi tylsä ja kertonut olevani onnellisesti naimisissa ja tylysti kattonu päin ettei kiinnoata yhtään. Jos ne yrittää koskea sanon ettei minuun saa koskea. En ala pelkäämään niitä enkä ala niiden kans kavereiksi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:46"]
Ikävä kyllä on. Pääsin eroon vaihtamalla puhelinnumeron uudeksi ja salaiseksi sekä muuttamalla. Myös osoitetietoni ovat salaiset. Varmuuden vuoksi vastaajaani vastaa minun mieheni ääni.
[/quote]
Mistä sait ahdistelijan?
hyi stalkkerit on niin inhottavia, tiedän yhden joka ei onneksi stalkkaa minua. Kiertää autollaympyrää ja sen kuulee siitä tulevan pihaan, kun autoa ei pysäköidä vaan se menee ja menee koko ajan pikku hiljaa eteenpäin. Ärsyttävästi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:46"]
[/quote]
Mistä sait ahdistelijan?
[/quote]
Tein extra-tarjoilijan hommia opiskeluaikoina.