miten voi panettaa jatkuvasti, vaikka on saanu??
Kommentit (10)
" Mitä enemmän hyvää seksiä saa, sitä enemmän sitä myös haluaa."
Vierailija:
" Mitä enemmän hyvää seksiä saa, sitä enemmän sitä myös haluaa."
" Mun mies saa aina hyvää seksiä, eikä silti halua kuin kerran viikossa."
Mistä tiedät että se on miehen mielestä hyvää? Ja se ei riitä vastaukseksi että mies sanoo niin, ei kai se muutakaan voi sanoa.
En tarkoita pahalla. Itse olen mies ja meillä miehillä myös voi olla pipo ns. kireellä, ettei osaa sanoa mitä haluaa tai ei edes ole selvittänyt sitä itselleen.
Seksi kiinnostaa enemmän, jos saa hyvää seksiä.
Seksi ei kiinnosta, jos se ei ole hyvää.
Hyvää seksiä haluaa enemmän ja enemmän. Ihan loogista, eikä mikään paha asia. Ihmettelen näitä " selvä seksiaddikti" -vastauksia. Mitäs pahaa siinä on, jos panettaa??
no kyllä saa ihmistä panettaa, mutta seksiaddiktillakin on olemassa nuo samaiset oireet. ;) jos et ilman seksiä pysty esim. päivää olemaan, kyllä olet addikti. mutta ei siinä mitään.
Oli mieheni kanssa rakasteltu jo kahdesti samana päivänä (ei yleistä meillä) ja neljä orgasmia saaneena yhä panetti ja siinä runkatessani mietin, onko tämä ihan normaalia.
Muuten, luin Hesarista tuosta seksiaddiktiosta, että kyse ei ole normaalia suuremmasta sukupuolivietistä, vaan siitä että kanavoi asioita seksiin. Ei oikein osaa toimia muuten: haluaa hellyyttä, mutta hakee sitä seksin kautta. Tai haluaa hyväksyntää ja saa sitä seksin kautta.
Halukas olen myönnän, sanoinkin jos ei tekemässä niin mielessä.
sitä enemmän sitä myös haluaa.