Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa äidit miten jaksatte arjessa!

Vierailija
20.08.2014 |

Meillä perheessä kaksi teiniä ja vauva. Miten ihmeessä jaksaa arjessa kun koko ajan vaan haukutaan etc. Ketään ei kiinnosta siivoaminen, siitä saa valittaa koko ajan. (En ole mikään joka paikan kiilottaja) lattian pitäis kuitenkin olla edes suht tyhjä kun pieni siellä mönkii. Mies pitää kyllä vauvaa muttei muuta. Tuntuu kovin vaikealle jaksaa päivästå toiseen kun kaikki pitäisi itse hoitaa mutta minkäänlaista kiitosta tai välittämistä ei osakseen saa. Olen yrittänyt kaikki keinot esim. Järjestyksen pitoon ja jäljellä on enää se että muutan pois vauvan kanssa. Ääh olen nii loppu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasuttelut? Jo on ällö sana.

Eikä vauvan takia voi antaa muun perheen kärsiä.

Vierailija
42/43 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, väsymys saa kaiken tuntumaan tuhat kertaa pahemmalta..jos saisit joskus nukuttua kunnon yöunet, niin varmasti jaksat arjen pyöritystä paremmin. Jos imetät, niin pumppaa pulloon maitoa ja laita vaikka mies hoitamaan vauvan yöheräilyt silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäis kai antaa sotkujen olla harmillisinta on vaan se kun ketään ei voi kutsua sitten edes kylään, meinaan meillä on sitten todella sotkuista jos mitään ei tee. Ja vauvan takia lattia olisi opittava pitämään siistinä ettei laita suuhunsa mitään.

Minusta lapsi on ihmisen perusoikeus ja pidän kyllä lapsista itsekkin. Väsyttävää on se koska tuntuu että on yksin vastuussa aivan kaikesta. Ap