Unohtumattomin BB kilpailija
Kuka on mielestäsi unohtumattomin BB kilpailija kautta aikain? Onko se Aso Alonso, Sari, Kaki, Salar vai kenties joku muu?
Kommentit (31)
Mä olen kautta historian tykännyt Saulista eniten. Myös tää uskovainen poika, Sebastian oli rimeastuttava persoonallisuus.
Sebastian ja se "ALA HUUTA MULLE NAINEN EI HUUTA MIEHELLE"
Idiootein on ehdottomasti se yksi Aalla alkava voittaja.
Tämä espoolainen opettaja Sorella on jäänyt ikuisesti mieleen. Ja se hänen seksuaalinen hyväksikäyttö sekoilunsa baarimikko Mikan kanssa.
Mulle Kätlin oli jotenkin spesiaalin ihana:) Mitähän lie neitokaiselle kuuluu tänä päivänä?
En ole katsonut suomalaisia BB:eitä, mutta joskus aikojen alussa näytettiin englantilainen BB. Siinä oli yksi blondi, joka mietti päänsä puhki, mikä on Lontoon pääkaupunki.
heikoilla hangilla, sä oot heikoilla hangilla, heikoilla hangilla jne ad nauseam
Perttu oli sympaattisin ja on edelleen.
Perttu. Eka voittaja. Eka kausi on ainoa jota ihan tosissaan seurasin.
muutamaa seuraavaa kautta tuli katsottua osittain, ainoa joka on jäänyt mieleen on tää Sauli kun on niin sympaattinen.
Ei nyt missään ehkä niin positiivisessa mielessä mutta mieleen jäi se sh(?) tumma naikkonen joka paneskeli vallan antaumuksella jonkun esan kanssa, olikohan nimi minna ja kausi -09?
Lokki-Sauli, joka on jatkanut lokkeilua ansiokkaasti myös BB:n jälkeen.
Aso