Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä parinvalintaan!

Vierailija
20.08.2014 |

...tai karsimiseen, voihan sen nähdä niinkin. Minä voin aloittaa:

Meren antimista pitävä mies suostuu hyvin todennäköisesti nuolemaan myös lihalompakkoa. Tarjoa sushia ensimmäisillä kotitreffeillä.

Sängyssä äänekkään naisen tunnistat tökkäämällä häntä kylkeen. Jos hän älähtää, hän melko varmasti ulisee myös tuikattaessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan oo äänekäs kaikkien kanssa. Yks tyyppi sai mut huutamaan niin kovaa että ääni oli käheä seuraavana päivänä. Joidenkin kanssa pannessa ei tule kuin ehkä hiljaisia voihkaisuja.

Ja ei ole koosta kiinni, vaan siitä kuuluisasta tekniikasta. Mun teoria on, että miehet, joilla on timmit vatsalihakset, osaavat käytellä tavaraansa.

Sori, tää oli täysin ohi aiheen.

Vierailija
2/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot lisääntyä, ota hyvähampainen mies, siis sellainen jolla on tarpeeksi leukoja jotta hampaat mahtuvat suuhun, eikä yli sentin yläpurentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse partneri ilman e-pillereitä, jotta hänen ominaistuoksunsa on varmasti sinulle oikea.

Vierailija
4/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:51"]

Jos aiot lisääntyä, ota hyvähampainen mies, siis sellainen jolla on tarpeeksi leukoja jotta hampaat mahtuvat suuhun, eikä yli sentin yläpurentaa.

[/quote]

Niin. Tämä on ehkäpä se tärkein ominaisuus ihan ajatellen tulevaisuuden ihmisiä.

Vierailija
5/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:51"]

[/quote]

Niin. Tämä on ehkäpä se tärkein ominaisuus ihan ajatellen tulevaisuuden ihmisiä.

[/quote]

Niin onkin, ihmisiä joiden ylähuuli törröttää viisi senttiä alahuulta etempänä on oikeasti ihan liikaa. Mutta joo, ihmiset jotka haluaa lisääntyä ei tietenkään mieti järjellä mitään vaan ihan mikä tahansa mukava nössykkä kelpaa lisääntymiskumppaniksi, viis siitä millaisia sekasikiöitä jälkeläisistä tulee kun molempien vanhempien perimä on ihan mitä sattuu.

Vierailija
6/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 02:33"]...tai karsimiseen, voihan sen nähdä niinkin. Minä voin aloittaa:

Meren antimista pitävä mies suostuu hyvin todennäköisesti nuolemaan myös lihalompakkoa. Tarjoa sushia ensimmäisillä kotitreffeillä.

Sängyssä äänekkään naisen tunnistat tökkäämällä häntä kylkeen. Jos hän älähtää, hän melko varmasti ulisee myös tuikattaessa.

[/quote]

Niinpä, voi vittu että meni parinvalinta päin vittua: ei todellakaan pidä mies sushista :(((((

Vierailija
7/7 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän