Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aviomies vastailee hetken kysymyksiin

Vierailija
27.08.2006 |

naimisissa n. 10 v ja pari alle kouluikäistä lasta :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vasta lukenut koko avauksen ja itse pitää kysyäkin. onko naimisissa mukavaa? on

aviomies

Vierailija
2/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai... kykyjen sallimissa rajoissa tietenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai auttaako vaimo sinua kotitöissä?

Vierailija
4/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö lapsiasi lääkärissä, kerhossa, harrastuksissa, kavereilla??

sujuuko seksi vielä vaimon kanssa??

Vierailija
5/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole " omaa osuutta" ts. ei olla jaettu hommia. teen mitä ehtii (ja jaksaa :) ). Jotkut asiat on vaan parempi antaa vaimon hoitaa, kuten esim. pyykki. Kuka niitä tietää mitä pestään missäkin...

Vierailija
6/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteletko että kotityöt kuuluvat myös sinulle joten teet niitä sen vuoksi. Vastakohtana sille että autat vaimoa kotitöissä = kotityöt ovat vaimon töitä. En tarkoittanut mitään tarkkoja jakoja, vaan ´lähinnä suhtautumistapaa. t. 5

Vierailija
7/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin harvoin yksin ja harvoin jonkun kaverin kanssa. enemmän taakse jäänyttä elämää..

Vierailija
8/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaimo parkaa, jolla kolme lasta.

Vierailija
9/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käytätkö lapsiasi lääkärissä, kerhossa, harrastuksissa, kavereilla??

sujuuko seksi vielä vaimon kanssa??

yleensä en käytä tai käymme yhdessä. vaimo haluaa kuitenkin tietää, mitä lääkäri sanoi ja osaa paremmin asiansa esittää, käytännön sanelema juttu. muissa kyllä käytän myös minä.

seksi on loistavaa, paranee vain.

Vierailija
10/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajatteletko että kotityöt kuuluvat myös sinulle joten teet niitä sen vuoksi. Vastakohtana sille että autat vaimoa kotitöissä = kotityöt ovat vaimon töitä. En tarkoittanut mitään tarkkoja jakoja, vaan ´lähinnä suhtautumistapaa. t. 5

koti on yhteinen ja työt ovat yhteisiä.. toisista minä suoriudun helpommin kun vaimo ja toisista taas vaimo. ja osan töistä voimme tehdä hyvin molemmat. ai niin, olen varmasti vaihtanut enemmän vaippoja kuin vaimo.

Vierailija
11/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monen mies täällä jaksaisi olla viihdyttämässä av-parkoja? :D :D :D

Vierailija
12/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestäni on vaikea saada tekemään kotitöitä ja sorrun naputukseen. Jotenkin vaan tuntuu siltä, et samalla hetkellä kun naputus alkaa, miehen korvat sulkeutuvat.

Vierailija
13/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näin. tosin joitakin kotitöitä taas teemme yhdessä :), joskus autan häntä ja hän auttaa minua.

Seksi kiinnosti montaa: Meillä on mielestäni aivan upeaa seksiä, estotonta ja nautittavaa.... Nam ;)

Vierailija
14/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuinka monen mies täällä jaksaisi olla viihdyttämässä av-parkoja? :D :D :D

Arvasin! Niin tutulle kuulosti nuo sinun tekstisi.. Ja äläpä nyt ihan leuhki, että enemmän vaippoja vaihtelet. Tosin viime viikkoina kylläkin. Hauskoja hetkiä av-mammojen kanssa !

Vierailija
15/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omaa miestäni on vaikea saada tekemään kotitöitä ja sorrun naputukseen. Jotenkin vaan tuntuu siltä, et samalla hetkellä kun naputus alkaa, miehen korvat sulkeutuvat.

No naputtaa tietenkin, onko naputtamattomiakin olemassa. Vastasin aiemmin ketjuun " Mieheni äitinä" tai jotakin.. joskus on hyvä sulkea tosiaan korvat :)

Vierailija
16/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota toimivia tapoja!

t. en minä mielelläni naputa

Vierailija
17/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm.... Mitä pahaa miehesi on tehnyt? Vaimoni koulutuksessa saattasi muuttua :D

Vierailija
18/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käypäs lukemassa ketju http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=8190212&p=4&tmode=1&smode=1

annoin siinä seikkaperäisen vastauksen eräälle samaa " tautia" potevalle, oman näkemykseni. :) siksi on pakko sulkea joskus korvat, koska turha kai se on riidelläkään?

Vierailija
19/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa... annetaan nykyisen katraan nyt kasvaa, onhan maailmassa muutakin... :)

Vierailija
20/24 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä... sittenhän hänelle uskaltaisi antaa vaimoni hoitoon :D. Seksi sinänsä muiden kuin oman puolison kanssahan voi olla joko piristävää tai sitten ei. Luulisin, että siinä on olemassa paljon tekijöitä, joilla voidaan tuhota paljon hyvää. Miksi haluaisit ryhtyä parinvaihtoon?