Pahin/hauskin seksiunesi?
Millainen oli sinun seksiunesi/seksipainajainen?
Kommentit (30)
Tää on jotain niin kuvottavaa mutta siis näin unta että panin isäni kanssa. Se oli tosi todentuntuista, molemmat ajatteli siinä unessa että se on väärin, eikä siitä sitten saa puhua kenellekkään. Unessa se oli kiihottavaa. Kun heräsin, oli todella likainen ja kuvottava olo. Meni muutama viikko ennenkuin pystyin isäni tosi elämässä kohtaamaan. Hyi että, ällöttää kirjoittaakin tästä!
Olin salaa panemassa ainakin 30 vuotta vanhempaa miestä. Piilotin miesystäväni vaatekaappiin siksi aikaa kun sukulaiset tulivat kylään koska en muistanut että he tulevat eikä mies ehtinyt lähteä. Unessa olin lähes teini ja mies keski-ikäinen, joten suhde täytyi salata. Oli täysi työ pitää mies piilossa. En todellakaan halunnut paljastua! Annoin miehelle jopa mp3-soittimeni ja käskin miehen kuunnella sitä kaapissa ajan vietteenään. Välillä kävin hakemassa myös pikkupurtavaa ja heitin herkkuja miehelle kaappiin. Jotenkin kummassa en paljastunut sinä iltana. Mies kyllä yritti pari kertaa karata kaapista mutta aina kun mies yritti karata niin heitin hänelle jotain mielenkiintoista kuten uusia cd:tä, soittimen, pelejä yms.
Olin salaa panemassa ainakin 30 vuotta vanhempaa miestä. Piilotin miesystäväni vaatekaappiin siksi aikaa kun sukulaiset tulivat kylään koska en muistanut että he tulevat eikä mies ehtinyt lähteä. Unessa olin lähes teini ja mies keski-ikäinen, joten suhde täytyi salata. Oli täysi työ pitää mies piilossa. En todellakaan halunnut paljastua! Annoin miehelle jopa mp3-soittimeni ja käskin miehen kuunnella sitä kaapissa ajan vietteenään. Välillä kävin hakemassa myös pikkupurtavaa ja heitin herkkuja miehelle kaappiin. Jotenkin kummassa en paljastunut sinä iltana. Mies kyllä yritti pari kertaa karata kaapista mutta aina kun mies yritti karata niin heitin hänelle jotain mielenkiintoista kuten uusia cd:tä, soittimen, pelejä yms.
Unessa kohtasin hotellissa kuuman miehen ja meille syttyi heti romanssi, panimme jonkun hotellin yksityisessä konferenssitilassa punaisessa huoneessa hetken
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 03:34"]
...Välillä kävin hakemassa myös pikkupurtavaa ja heitin herkkuja miehelle kaappiin. Jotenkin kummassa en paljastunut sinä iltana. Mies kyllä yritti pari kertaa karata kaapista mutta aina kun mies yritti karata niin heitin hänelle jotain mielenkiintoista kuten uusia cd:tä, soittimen, pelejä yms.
[/quote]kiitos nauruista :D
Omituisin ja hauskin on varmaankin tämä: Olen ateisti, mutta jostain syystä tapasin kuitenkin jumalan, kun hän laskeutui maan päälle. En saanut nähdä kasvoja, mutta hän pani minua takaapäin ja piteli kyljistäni kiinni jättimäisillä käsillään. (Ja muutenkin hän oli iso) Ja Se tuntui hyvälle, sillä jumala selitti unessa, ettei ole luonut yhdellekään elävälle olennolle yhtä valtavaa penistä.
Olin hieman hämmentynyt aamulla.
Näin unta että panin parasta kaveriani perseeseen. En ole homo enkä bi joten aika hämärä uni. Aika sekaista touhua se oli mutta muistan vaan miten paljon minulta tuli spermaa kun laukesin...muistutti hevosen satsia!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 07:02"]
Omituisin ja hauskin on varmaankin tämä: Olen ateisti, mutta jostain syystä tapasin kuitenkin jumalan, kun hän laskeutui maan päälle. En saanut nähdä kasvoja, mutta hän pani minua takaapäin ja piteli kyljistäni kiinni jättimäisillä käsillään. (Ja muutenkin hän oli iso) Ja Se tuntui hyvälle, sillä jumala selitti unessa, ettei ole luonut yhdellekään elävälle olennolle yhtä valtavaa penistä.
Olin hieman hämmentynyt aamulla.
[/quote]
No sä tiedät nyt millainen oikeesti on jumalainen pano...ja olo...
Olin rättiväsynty loppuillasta ja ajattelin oikaista sänkyyn alasti, kun oli niin kuumakin. Siinä puoliunessa muistelin jo viimeisintä panoani, joka oli todella hyväkroppainen typy. Sitten nukahdin ja aloin nähdä unta hänen kanssaan sekstailusta.
Olin muka panemassa häntä takaapäin takan edessä lampaantaljalla. Yhtäkkiä kullissa alkoi tuntua kirvelyä. Vedin kullin ulos reiästä ja rupesin tutkimaan seisovaa kulliani. Naiseni kysyi, että mikä nyt tuli. Sitten kuului ikäänkuin naukaisu ja kysin naiseltani, että mitä sanoit.
Sitten kirpasi taas entistä pahemmin. Heräsin ja kipu yltyi. Huomasin makaavani kulli pystyssä selälläni ja kissanpentuni teroitti kynsiään seisovaan molooni.
Viimeksi näin unta, että olin Viiru-kissa joka oli kasvanut nuoreksi neidiksi ja lähtenyt Pesosen luota pois. Sitten olin mennyt tapaamaan Pesosta ja se olikin sitten johtanut seksiin. Muistan vieläkin unestani sen turvallisen ja huolehtivaisen olon ja sen, miten mietin, että miten hellästi Pesonen otti mut, Viirun. ;-)
Ihan seko!!!!! 8-)