Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehien mielipiteitä ripsienpidennyksistä

Vierailija
19.08.2014 |

Miesten mielipiteitä kaipailisin ripsienpidennyksistä. Onko ne hyvännäköiset vai feikit?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samantekevää höpöä, ei merkitystä onko vai ei.

Vierailija
22/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:47"]

Sellaiset megapidennykset, joita usein näkee esim kaupan kassoilla, on mieheni mielestä taas sitten kammottavat.

[/quote]

Niinhän se sulle sanoo, mutta mitä liikkuukaan miehen päässä oikeasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:07"]

Moniko vastaajista on miehiä, kun vastaukset alkaa " Mun mies "....

[/quote]

Mammathan on yhtä miehensä kanssa. Kaikki on yhteistä, lompakko ja mielipiteet varsinkin :)

Vierailija
24/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerron :) Mitä mun mies. Ei kuulemma tykkää. Ei mulla kyllä ole ollutkaan, mutta on sanonut niitä rumiksi hämähäkin koiviksi. Toisaalta tarkoittaa varmaan niitä megapitkiä. Jos on normi ripsien pituset, niin eihän niistä sitten tiedä onko feikit vai ei. Paitsi sitten kun ottaa pois. 

Vierailija
25/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat ! Tekee naisesta jotenkin bimbon

Mies

Vierailija
26/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan sanoo ettei tykkää/on turhaa tms, samoin kuin meikeistäkin. Mutta ei ne pöljät tiedä live tilanteessa että milloin naisella on esim ehostusta tai ripsienpidennöksiä yms. Ja kyllä ne vaan tykkää, ne ei vain tiedä sitä :D

Vierailija
27/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehelle merkkaa ihan muut ripset enemmän kuin ne silmissä olevat.

akkojen vouhotusta. ihan sama onko tukka ja ripset omia vai ei.

pillu se on mikä kiinnostaa. teille naisille vaan myydään kaikkea paskaa kauneuden nimissä.

Vierailija
28/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastaus: älä laita. En oo vielä nähnyt hyvännäköisiä sellaisia.

Tulkitsen että jos siis on nähnyt hyviä, ne on niin pienet että ei ole huomannut niiden olevan epäaidot.

Vierailija
29/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Mammathan on yhtä miehensä kanssa. Kaikki on yhteistä, lompakko ja mielipiteet varsinkin :)

[/quote]

juu. lompakko erityisesti. naiset nyt luulevat omistavansa miehen muutenkin. ilmankos petettyjä ja jätettyjä riittää.

Vierailija
30/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää touhua.

Vierailija
31/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ne toissakesänä, miehen tarkka analyysi oli silloin että näytän noin 5 % paremmalta... :D Kysyin siis nimenomaan niiden vaikutusta ulkonäkööni.

Vierailija
32/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää, mutta eipä mua sen mielipide kiinnosta. Fiksailen ulkonäköäni juuri sellaiseksi kuin itse haluan.

Vierailija
33/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN MIES homotko vai transut täällä vastaillee, kun miesten mielipidettä kysyttiin

Vierailija
34/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:41"]Riippuu tekijästä, voi olla tosi upeat. Hyvä tekijä ei tee liian tekoripsimäisiä, liian pitkiä ja tiheitä. Itse käyn ripsillä 10 kk vuodessa, kun omat on värittömät suorat nysät, ja luonnollisilla pidennyksillä mulla on upeat silmät ja ripset! Pidän kyllä taukoa pari kuukautta vuodessa, jotta omat ripset jaksaa paremmin pidennyksiä. Neljä vuotta jo ollut, ja tykkään!

[/quote] siis oot mies jolla ripsienpidennykset? Kun kysyttiin miesten mielipidettä...

Vierailija
35/43 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:14"]

Miehet vaan sanoo ettei tykkää/on turhaa tms, samoin kuin meikeistäkin. Mutta ei ne pöljät tiedä live tilanteessa että milloin naisella on esim ehostusta tai ripsienpidennöksiä yms. Ja kyllä ne vaan tykkää, ne ei vain tiedä sitä :D

[/quote]

Olen itse aika luonnollisen näköinen nainen ja olen sitä mieltä, että melkein kaikki miehet pitävät enemmän feikeistä naisista. Siitä huolimatta näytän mielummin tältä kuin nyt. Monet miehethän väittävät pitävänsä luonnollisesta jne diibadaabaa, mutta ne ovat vain tyhjiä sanoja. Miettikääpä, mille ne runkkaa.

Vierailija
36/43 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole hyvännäköiset. Kyllä ne huomaa onko omat vai feikit. Ja mielestäni ne feikit on vaan jotenkin halvan näköiset. Vähä sellasta white trash kamaa.

Vierailija
37/43 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikit, liian tuuheat töröt ja suorastaan rumat, jos joskus ole nähnyt hyvä en ole tunnistanut lisukkeiksi.

Suurin ongelma on että omat ripset irtoaa ja sitten ilman niitä näyttää kauhealta.

Vierailija
38/43 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?! Ei ollut mikään, että miehet vastatkaa tms. vaan miesten mielipide. Voi kai sen nainenkin kertoa. MUN MIES tykkää. :D

Vierailija
39/43 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseat. Miksi liimata tuollaisia typeriä muoviliehukkeita luomiinsa? Antavat todella halvan vaikutelman. Samalla tulee vähän sääli noita naisia. Eivätkö he ymmärrä, että olisivat paljon viehättävämpiä hiukan luonnollisempina.

t. Mies

Vierailija
40/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon enemmään naisten kommentteja juuri siksi, koska miehiä ei yleisesti kiinnosta jotkin tekoripset