Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juotko alkoholia arkisin?

Vierailija
19.08.2014 |

ollnkaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, muutaman kerran vuodessa tulee muutenkin vain otettua,esim saunasiideri tai -kalja

Vierailija
2/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. En tajua miten mun maksaan vaikuttaisi se juonko arkena vai viikonloppuna? Ne on ne määrät mitkä ratkaisee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Sen sijaan viikonloppuisin en juo koskaan, silloin teen työtä.

Vierailija
4/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun nelosella. Harvoin juon ollenkaan mutta sillon ku juon niin viikolla. Viikonloput töissä.

Vierailija
5/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Joka päivä.

Vierailija
6/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vaa lasolia ja työntelen asetoni tamppooneja pyllyreikään

Vierailija
7/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin mutta joskus, viiniä tai bisseä. Viikolla yleensä aika menee töissä, salilla ja kotihommissa.

Ei sillä nyt loppujen lopuksi väliä ole onko se tiistai tai perjantai kun pubissa käyt tai otat viiniä, ja jokseenkin aika vain on rajallisempaa viikolla, jonka takia ei ehdi. Ja Eihän sitä nyt herkkujakaan joka päivä napsita ;)

Vierailija
8/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää juoda ollenkaan. Toisaalta tulihan sitä aikoinaan juotua senkin edestä. Nykyään en oikeastaan välitä alkoholin mausta, vaikka toisinaan joku pieni lasi viiniä voisikin olla ihan jees.

Vierailija
9/9 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en noudata sellaisia lainalaisuuksia kuin että alkoholia saisi ottaa vain perjantaina ja lauantaina, tai että lauantaina pitää käydä saunassa, perjantaiaina pitää mennä töiden jälkeen kauppaa, sunnuntaina pitää käydä kirkossa jne.

Olen ollu monet juhannusaatot selvinpäin ja vetänyt joskus tiistaisin pienen kännin. Töihin ei tietenkään voi mennä viinalta haisten, sitä ei nykyään hyvällä katsota.