Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinan pikkusisko

Vierailija
19.08.2014 |

Mitähän hälle tapahtui?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]

Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.

[/quote]

Kyllä asia on jonkinverran julkinen jos henkilö on tiedossa kuka tapettiin. Eli äitinsä seiskassa ihan avoimesti kertoi, ja oli kuva tappopaikastakin. Siskonsa on varsinainen mediah****, joten kyllähän se ihmisiä ymmärrettävästi kiinnostaa jos sellaisen sisko kuolee. Etenkin rikoksen uhrina.
Poliisi on julkistanut uutisia asiasta, onko tässä ketjussa nyt jotain uutta jollekulle? Ei. Kaikki on kaivettavissa facebookista, lehtijutuista ja muualta.

Vierailija
2/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]

Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.

[/quote]

Kyllä asia on jonkinverran julkinen jos henkilö on tiedossa kuka tapettiin. Eli äitinsä seiskassa ihan avoimesti kertoi, ja oli kuva tappopaikastakin. Siskonsa on varsinainen mediah****, joten kyllähän se ihmisiä ymmärrettävästi kiinnostaa jos sellaisen sisko kuolee. Etenkin rikoksen uhrina.
Poliisi on julkistanut uutisia asiasta, onko tässä ketjussa nyt jotain uutta jollekulle? Ei. Kaikki on kaivettavissa facebookista, lehtijutuista ja muualta.

[/quote]

Eli jos sisko on julkkis ja äiti kertoo seiskassa, niin sä et mitenkään voi olla kommentoimatta asiaa joka ei sulle kuulu?

Vierailija
4/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:43"]

Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.

[/quote]

No ei Martina itse sitä radiokanavaa ole perustanut, jossa hän oli vieraana. Hänet oli pyydetty sinne ison mediatalon kutsumana suomalaisten "huippujuontajien" vieraaksi.

Vierailija
5/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?

Vierailija
6/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne isät on? Jotka teki tuon steffin ja sisaruksensa ja jätti hunningolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:50"]Eli kukaan ei ole häntä julmasti tappanut vaan hän on tehnyt itsemurhan.

[/quote]siis mikä tässä nyt on niin vaikeeta ymmärtää??? EI TEHNYT ITSARIA!!! Vittu ku on pitkät piuhat ja neki umpisolmussa..

Vierailija
8/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]

Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?

[/quote] eiks se ollut joku ruotsalainen esiintyjy tai jos se on reetu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]

Ohis, mutta kuka on MARTINAN isä? Jos kaikilla on muusikko isät...?

[/quote]

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288335192147.html
Ei mene vahvemmin tyttärellä kun äidilläänkään on mennyt. Eri isillehän nuo Martinankin lapset on, tosin se sentään taitaa olla kartalla kuka isä ylipäätään on.
Ei omena kauas puusta.. vai miten se meni.

Vierailija
10/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan velipuolen isä on Edu Kettunen ilmeisestikin. On ainakin  yhden lapsen isä virallisesti tiedossa. Go Anne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:43"]

Ja Martina itse oli tänäkin aamuna radiossa iloisena kertoilemassa kuulumisistaan. Eikö näillä ihmisillä ole mitään moraalia tai tunteita? Ja samassa Seiskassa Anne " itkee" murhattua tytärtään ja Martina promoaa uutta ohjelmaansa. Vastenmielistä porukkaa.

[/quote]

No ei Martina itse sitä radiokanavaa ole perustanut, jossa hän oli vieraana. Hänet oli pyydetty sinne ison mediatalon kutsumana suomalaisten "huippujuontajien" vieraaksi.

[/quote]

Luulen että Enbuske on tarkottanut hyvää ottaessaan Martinan mukaan ohjelmaansa. Antaa tukea raskaana aikana. Pitää tehdä jotain tietyn suruajan jälkeen ettei jää kotiin ahdistumaan.

Vierailija
12/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää se oli niiku umpivammainen siskonsakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:32"]

Kusipää se oli niiku umpivammainen siskonsakin.

[/quote]

:D

Vierailija
14/37 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:43"]

Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.

[/quote]

 

Suurin osa henkirikosten uhreistä on ihan yksityishenkilöitä. Esim. Jukka Lahti, Jenna Lepomäki jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalehden kannen mukaan tapettiin julmasti.

Vierailija
16/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet

Vierailija
17/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet

Vierailija
18/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta epäiltyä rikoksesta. Ei hyvältä kuulosta. :(

Vierailija
19/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kiduttaneet tuon ihmisen kuoliaaksi, kun ei noin monta epäilyn alla olevaa voi ihan normi övereissä olla.

Vierailija
20/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöraukka veteli suonensisäisiä kuulemma yläaste ikäisestä saakka. Kunnon nisti kyseessä. Steffin fb-kaveritkin toivotti tervemenot hautaan. Tosi surullista, varmasti oli aika pohjalla. :( Myös sellaista kirjoittelua löytyi, että olisi maksanut luonnossa huumeitaan.

Martinan äiti Anne on juossut muusikoiden perässä ja eri muusikoille kaikki lapset, eri sukunimin. Lapsilla ei mitään rajoja, ja jokainen sekopää omalla tavallaan. Katsokaa vaikka ankannäköistä isosiskoa.