En suostu missään alle 25-vuotiaan palveltavaksi.
Syy on se, että asiakkaana haluan ammattitaitoisen ja aikuisen asiakaspalvelijan.
Kommentit (28)
Onnea vaan asioimiseen sitten. Itse en suostu yli 30 vuotiaiden elämään kyllästyneiden ja hitaiden palveltavaksi
Huonointa palvelua olen saanut keski-ikäisiltä naisilta.
Moi ikis. Onko aamupillerit otettu?
Miten siis toimit? Jäätelökioskilla on joku teinityttö, niin jätät jäätelön ostamatta. Noh, etpähän liho sitten ainakaan jäätelön takia.
Joo, aivan totta!! Ei kannata antaa kenen tahansa tytön tai pojan palvella itseään! Mitä jos talossa ei yksinkertaisesti ole yli 25-vuotiasta asiakaspalvelijaa? Jotenki vähän kusee alleen toi sun periaate, sori vaan :D
Jaa. Entäs sitten kun tarttisit purkin maitoa just ennen kun siwa menee kiinni ja siellä onkin töissä parikymppinen opiskelijatyttö? Huudat sille, että esimies paikalle??!? :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:40"]
Syy on se, että asiakkaana haluan ammattitaitoisen ja aikuisen asiakaspalvelijan.
[/quote]
minäkin haluaisin , että asiakkaat osaisivat käyttäytyä, olisivat kauniita ja rikkaita,
pukeutuisivat hyvin ja tuoksuisivat raikkaalle. sinun kohdallasi tämä lienee mahdottomuus?
Because you´re worth it! Eikö Ikis vieläkään katkeruus helpota vai vaalitko sitä jo kuin Klonkku aarrettaan?
Mä suostun.
Ilotalossa ja thai-hieromossa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:49"]
Jaa. Entäs sitten kun tarttisit purkin maitoa just ennen kun siwa menee kiinni ja siellä onkin töissä parikymppinen opiskelijatyttö? Huudat sille, että esimies paikalle??!? :D
[/quote]
Voihan se siwan esimieskin (myymäläpäällikkö) olla muuten alle 25v. ;)
Ikis on ollu tänään ihan HELEVETIN aktiivinen. Monta monituista aloitusta jo nyt pelkästään iltapäivällä. Jotkut tosiaan napsahtaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:11"]
Ikis on ollu tänään ihan HELEVETIN aktiivinen. Monta monituista aloitusta jo nyt pelkästään iltapäivällä. Jotkut tosiaan napsahtaa.
[/quote]
Tää on häirinny jo pidemmän aikaa! Mitä tarkoittaa ikis??
HAHAHHAHAHHAH
Ootko jotenko harhainen tms?
Voin kuvitella kuinka ap kysyy kaupan kassaltaki henkkareita :D
heh, mun asiakkaakseni kun päädyt niin ei onneksi sun suostumusta kysellä ;)
Mites jos ravintolassa kokki on alle tuon tai peräti 16-vuotias harjoittelija? Keittiössäkö käyt kaikilta henkkarit kysymässä? Entä jos soitat asiakaspalveluun, kysytkö sillonkin ikää? Jos lapsellesi/puolisollesi/itsellesi käy jotain, ja tarvitsette ambulanssin ja ambulanssihenkilöstö on on alle 25- vuotiaita, vaaditko uuden lanssin? ;)
Kysytkö kaikilta henkkarit vai?