Törmäsin eilen ekaa kertaa 24 -vuotiaaseen neitsyeen..
Ei ole enää impi, mutta hemmetin huono pano oli! En koskaan enää koskematonta, kiitos
t. Mies 31
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:48"]Mitä oikein odotit?
[/quote]
a) parempaa pimpsaa b) rohkeampaa c) ei niin lahnaa
Ei neitsyeltä muuta voi odotaakaan, etenkin jos on itse kokenut ja hyvä sängyssä. Ihmettelen vaan, että odotitko oikeasti jotain loistokasta suoritusta naiselta? :D Nää "ei mies ees huomannut että olen neitsyt koska olin niin pro seksissä heti ekasta kerrasta" -jutut koetaan teini-iässä, ei silloin enää jos vastakumppani on hyvin kokenut.
Mäkin korkkasin 24-vuotiaan neitsytmiehen vähän aikaa sitten, ja oli itse asiassa ihan hyvä pano. Nykynuoret on vissiin opiskelleet netistä kaikki kikat, mutta eivät vaan löydä oikeita ihmisiä joiden kanssa panna kikat käytäntöön :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:50"]Ei neitsyeltä muuta voi odotaakaan, etenkin jos on itse kokenut ja hyvä sängyssä. Ihmettelen vaan, että odotitko oikeasti jotain loistokasta suoritusta naiselta? :D Nää "ei mies ees huomannut että olen neitsyt koska olin niin pro seksissä heti ekasta kerrasta" -jutut koetaan teini-iässä, ei silloin enää jos vastakumppani on hyvin kokenut.
[/quote]
Odotin, että olisi ollut halukkaampi pääsemään impeydestä eroon.
t. Mies 31
Niin että sitä sattui ja sinä nylkytit menemään? Koska sinun tapasi harrastaa seksiä on ainoa oikea tapa? Taisit haaveissasi vain saada.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:50"]Ei neitsyeltä muuta voi odotaakaan, etenkin jos on itse kokenut ja hyvä sängyssä. Ihmettelen vaan, että odotitko oikeasti jotain loistokasta suoritusta naiselta? :D Nää "ei mies ees huomannut että olen neitsyt koska olin niin pro seksissä heti ekasta kerrasta" -jutut koetaan teini-iässä, ei silloin enää jos vastakumppani on hyvin kokenut.
[/quote]
t. Mies 31
[/quote]
Jospa sitä jännitti ja pelkästi että sattuu. Jotenkin toi 24-vuotias neitsyt -status kertoo siitä, ettei sille ehkä muutenkaan seksi ole vaikuttanut niin mielenkiintoiselta asialta. Ihan mielenkiinnosta, yhden yön juttu vai mikä homma?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:52"]
[/quote]
t. Mies 31
[/quote]
Useimmille naisille ei ole millään tavalla vaikeaa päästä neitsyydestä eroon. Ilmeisesti sinä satuit kohdalle sopivaan aikaan, kun nainen kyllästyi kokemattomuuteensa. Penis kuin penis, asia hoidettu alta pois.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:52"]
[/quote]
t. Mies 31
[/quote]
Jospa sitä jännitti ja pelkästi että sattuu. Jotenkin toi 24-vuotias neitsyt -status kertoo siitä, ettei sille ehkä muutenkaan seksi ole vaikuttanut niin mielenkiintoiselta asialta. Ihan mielenkiinnosta, yhden yön juttu vai mikä homma?
[/quote]
Tapasin kahvilassa, sattumalta ja raahasi kotiin.
Neitsyyden menetys nyt yleensä sattuu kovasti ja vaikuttaa siltä ettet osannut olla tarpeeksi hellä. Usko pois se piti sua yhtä huonona panona kuin sinäkin sitä.
jospa et korkannut saati edes pannut, runkkasit puutuneella puoliunessa vain
Mahdoit olla upea eka kerta.