Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies suostumaan lemmikkiin?

Vierailija
19.08.2014 |

Lapset ja minä halutaan kissa. Allergiaa ei ole kellään. Hinta ei olisi ongelma eikä ruoka tai eläinlääkärikulut. Minä sen vessan ja oksut siivoaisin, minä veisin lääkäriin, syöttäisin ym ja hakisinkin myyjältä.

Mies on ajatusta vastaan sillä hän ei nyt halua vaan. Sanoo lapsille että voitte ostaa kissoja aikuisina kun olette omillanne. Häntä ällöttää ajatus että kissa oksentaa matolle tms. Minä nie kuitenkin siivoaisin kuten lastenkin oksut ja ripulit.

Miten saisin tuon pään kääntymään? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän perheissä on päätetty ottaa eläin? Mieheni pitää kyllä eläimistä mutta nyt ei vain halua....

Ap

Vierailija
2/5 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli koira niin että hankin ensin koiran vesikupin, sitten punkan ja remmin ja pannan. Ja sen jälkeen kysyin mieheltäni, että arvaas mikä puuttuu?

Vierailija
5/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos yhtään välität miehestäsi, niin kunniotat hänen toivettaan lemmikittömästä elämästä. Jos on itse eläinrakas, sitä on todella hankala edes kuvitella, että toiselle ihmiselle se eläin voi olla ahdistava ja jopa vastenmielinen. Haluatko, että miehesi mahdollisesti tuntee ärtymystä omassa kodissaan joka kerta, kun hän näkee kissan? Haluatko, että miehesi joutuu ajattelemaan, että kissa on pysyvästi kuvioissa seuraavat 15 vuotta, vaikka hän ei haluaisi niin olevan. Ei se miehesi kiusallaan teitä pidä ilman lemmikkiä, vaan siksi ettei oikeasti halua kissaa. Mies voi jossain vaiheessa taipua teidän toiveittenne edessä, vaikka ei oikeasti halua eläintä. Voi olla, että miehesi tykästyisikin eläimeen, mutta jos ei tykästy, niin miehesi tulee ajattelemaan kissasta, että eläimestä ei ole mitään iloa, pelkkää harmia. Vaikka sinä kuinka hoitaisit eläimen, mies joutuu silti kestämään kissan öisiä naukumisia, karvanlähtöä, huominkerjuuta ym. Kissaihmiselle tämä on ok, mutta yritäppä asettua sellaisen henkilön saappaisiin, joka ei halua eläintä. Se vain pahentaa sitä ärtymyksen tunnetta siitä, että kissa on tullut taloon vasten hänen toiveitaan. Eikä se nyt vaan koskaan toimi niin, että vain toinen hoitaa eläimen, sillä hoitotarvetta ym voi tulla sinun ollessa poissa kotoa. Koti on teidän yhteinen, joten älä tuo sinne eläintä, jota jokainen perheenjäsen ei pysty toivottamaan tervetulleeksi. Yritä ymmärtää miehesi kanta. Kaikki vain eivät vain halua olla lemmikinomistajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi