Aikooko tuo Renny oikeasti tehdä vielä lapsia?!?
Myötähäpeä tästä pariskunnasta. No onnellisilta vaikuttavat, ja onni heille suotakoot. Silti kaikkinensa tuo meininki igssä ja nämä kaikki puheet etenkin vauvasta huvittavat. Ei tuossa Rennyn iässä enää vauvoja kuuluisi tehdä. Lapsi parka ehtii näkemään juuri ja juuri isänsä eläkepäiviä.
Kommentit (96)
Joko se kasi vai ysikymppinen formula pappa sai sen lapsensa? Sitten on Rollarit Mick ja se toinen joka sai peräti kaksoset nimeä en muista. Ja heillä on sentään oikeasti massia Rennyyn verrattuna. Hullun hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko kuitenkaan se ikä ihan ykkösasia, vaan se, että perhe ja vanhemmat tarjoavat täysipainoisen kasvuolosuhteet lapselleen. Vaippaikä on kuitenkin suhteellisen lyhyt eli kyllä lapsen kasvatus on muutakin kuin vaipanvaihtoa.
Ja kun lapsi kasvaa, isä on vielä vanhempi. Siellä se seitenkymppinen sitten pelaa futista, niinkö? Tai valvoo kuukausikaupalla, kun astmalapsi sairastaa? Tai edes saa ajaa enä autoakaan niihin treeneihin?
Hyvinhän Sauli Niinistökin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä aloitus kaikenkaikkiaan. Ikärasismia puhtaimmillaan.
No kyllä se on ihan fakta, että kuuskymppinen on liian vanha vauvan isäksi. Ei liity rasismiin millään tavalla.
Älä sinä puhu mitään faktoja. Kyllä menee ikärasisimin puolelle tälläinen nälviminen. Älä sinä sano muille, mikä on sopivaa, eivät ne sinua kuitenkaan usko. Onneksi kaiki eivät ajattele niin kuin sinä.
Kaikkihan maailman naiset haluaisivat tehdä lapsia menestyksekkään elokuvaohjaaja Renny Harlinin kanssa! Oi miten ihana Renny oletkaan, rakastan ohjaamiasi elokuvia, ne auttavat jaksaaman elämän karikoissa. Uskon, että olet kaikkien palstan naisten päiväunien kohde. Mutta voisitkohan kasvattaa vielä sen pitkän viikinkimäisen tukan, joka sinulla liehuu komeasti Die Hard 2:n ja Cliffhangerin oheismateriaaleissa? Muuta en sitten enää pyydäkään elämältä!
Keijo-Petteri kirjoitti:
Kaikkihan maailman naiset haluaisivat tehdä lapsia menestyksekkään elokuvaohjaaja Renny Harlinin kanssa! Oi miten ihana Renny oletkaan, rakastan ohjaamiasi elokuvia, ne auttavat jaksaaman elämän karikoissa. Uskon, että olet kaikkien palstan naisten päiväunien kohde. Mutta voisitkohan kasvattaa vielä sen pitkän viikinkimäisen tukan, joka sinulla liehuu komeasti Die Hard 2:n ja Cliffhangerin oheismateriaaleissa? Muuta en sitten enää pyydäkään elämältä!
En kyllä minä ainakaan tekisi Rennyn kanssa lasta mistään hinnasta, enkä olisi sitä tehnyt aiemminkaan. Ihmettelen hiukan tyyppiä, joka haluaa niin tehdä, mutta syynsä kullakin. Onhan se tietysti parempi ratkaisu kuin joku alkoholisti tai sitten joku köyhä, jonka kanssa elämä olisi pelkkä sentin venyttämistä. Elämä on turvattu, vaikka Renny kuolisikin, kun on rahaa. Lisäksi tänä päivänä monet haluvat hankkia lapsen jopa yksin.
Mehän emme tiedä Johannan syitä. Voipa olla, että hän haluaisi lapsen jopa yksinkin, eikä häntä haittaa, vaikka lapsen isä kuolisikin. Ei jää Johanna millään tapaa tyhjän päälle.
Kuka näkee Johannassa kasvoissa jotain samaa kuin Geena Davisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ennemmin ollut rikkaan vanhan miehen jälkeläinen kuin nuoren ja rutiköyhän miehen lapsi. Olen jälkimmäisen ja mitään perintöäkään siltä ei jäänyt muuta kun perintätoimiston laskut koitettiin minulta periä hänen kuoleman jälkeen. Mitään iloa ei koko isästä ikinä ja maksatutti elatukseni veronmaksajilla ja koitti änkeä elämääni vasta sitten kun alkoi tarvita hoitajaa. Kehtasi vielä ihmetellä kuinka hyvin olin isättömänä pärjännyt.
Älä puhu paskaa, pesän ollessa varaton perintätoimisto ei todellakaan ala perimään velkoja vainajan lapsilta.
Mutta joo, kuuskymppinen on jo ukki-iässä, typerää ja todella itsekästä yrittää lasta enää tuossa iässä.
Kyllä yrittivät ja en todellakaan puhu paskaa. Minulle tuli isäni sairaala laskujakin jo ennen kuin se kuoli. Kuoleman jälkeen perintätoimiston laskuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ennemmin ollut rikkaan vanhan miehen jälkeläinen kuin nuoren ja rutiköyhän miehen lapsi. Olen jälkimmäisen ja mitään perintöäkään siltä ei jäänyt muuta kun perintätoimiston laskut koitettiin minulta periä hänen kuoleman jälkeen. Mitään iloa ei koko isästä ikinä ja maksatutti elatukseni veronmaksajilla ja koitti änkeä elämääni vasta sitten kun alkoi tarvita hoitajaa. Kehtasi vielä ihmetellä kuinka hyvin olin isättömänä pärjännyt.
Älä puhu paskaa, pesän ollessa varaton perintätoimisto ei todellakaan ala perimään velkoja vainajan lapsilta.
Mutta joo, kuuskymppinen on jo ukki-iässä, typerää ja todella itsekästä yrittää lasta enää tuossa iässä.
Kyllä yrittivät ja en todellakaan puhu paskaa. Minulle tuli isäni sairaala laskujakin jo ennen kuin se kuoli. Kuoleman jälkeen perintätoimiston laskuja
Voivat toki yrittää, mutta sinä et niitä joudu maksamaan. Ne otetaan pesän varoista, jos taas ei ole varoja niin luultavasti kukaan ei niitä maksa. Jos isälläsi on taas esimerkiksi talo, se myydään ja ensiksi otetaan päältä laskut ja kulut ennen kuin sinä saat osasi.
Mun isä kuoli 60-vuotiaana tapaturmaisesti, mutta en kyllä silti ole sitä mieltä, ettei Rennyn kannata hankkia lapsia. Kyllä lapsi tulee toimeen myös yhdellä vanhemmalla, jos nyt niin kävisi, että Renny kuolisi piankin. Tosiaan monet hankkivat yksinkin lapsia. Tämä on ihan Rennyn ja Johannan asia.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
En kyllä minä ainakaan tekisi Rennyn kanssa lasta mistään hinnasta, enkä olisi sitä tehnyt aiemminkaan. Ihmettelen hiukan tyyppiä, joka haluaa niin tehdä, mutta syynsä kullakin. Onhan se tietysti parempi ratkaisu kuin joku alkoholisti tai sitten joku köyhä, jonka kanssa elämä olisi pelkkä sentin venyttämistä. Elämä on turvattu, vaikka Renny kuolisikin, kun on rahaa. Lisäksi tänä päivänä monet haluvat hankkia lapsen jopa yksin.
Minä en tekisi ikinä lasta perseaukisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko kuitenkaan se ikä ihan ykkösasia, vaan se, että perhe ja vanhemmat tarjoavat täysipainoisen kasvuolosuhteet lapselleen. Vaippaikä on kuitenkin suhteellisen lyhyt eli kyllä lapsen kasvatus on muutakin kuin vaipanvaihtoa.
Ja kun lapsi kasvaa, isä on vielä vanhempi. Siellä se seitenkymppinen sitten pelaa futista, niinkö? Tai valvoo kuukausikaupalla, kun astmalapsi sairastaa? Tai edes saa ajaa enä autoakaan niihin treeneihin?
Hyvinhän Sauli Niinistökin pärjää.
Miten niin? Äijä ei saa selvää sanaa kukistettua suustaan ilman viiden minuutin änkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Minä en tekisi ikinä lasta perseaukisen miehen kanssa.
Itse en tekisi persaukisen enkä päälle viiskymppisen. Onneksi olen sen verran tasokas ettei tarvitsekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli 60-vuotiaana tapaturmaisesti, mutta en kyllä silti ole sitä mieltä, ettei Rennyn kannata hankkia lapsia. Kyllä lapsi tulee toimeen myös yhdellä vanhemmalla, jos nyt niin kävisi, että Renny kuolisi piankin. Tosiaan monet hankkivat yksinkin lapsia. Tämä on ihan Rennyn ja Johannan asia.
Elämä on niin arvaamatonta ettei ole mitään takeita etteikö Johanna voi kuolla ennen Rennyä.
Sairasta, että näitä lööppejä on jatkuvasti, joissa setämies 60+ on 20-30 vuotiaan kanssa ja tämä on tosi mahtavaa.
Olisi kyllä pahin painajainen, jos oma lapsi ottaisi mallia näistä ja 18 vuotiaana heilastelee 60-80 vuotiaiden kanssa. Kuvottavaa.
Sperman luovuttajalla on ikäraja 45 vuotta terveyssyistä, ettei lapsista tule kehitysvammaisia.
Tässä vain yksi juttu:
https://yle.fi/uutiset/3-7206335
Prioriteetti listan ykkösenä että lapsoset oppii uimaan 3 kuukautisina.
Omituisia puhelee..