Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi minipillereiden aikana.

Vierailija
19.08.2014 |

Meillä on 3 lasta joista 2 on vielä alle 2-vuotiasta. Aloitin minipillerit kolmisen kuukautta sitten ja nyt ne loppuivat. Ajattelin pitää vähän taukoa ennen hormonikierukan laittoa. Seksiä meillä ei ole ollut ollenkaan pillereiden loppumisen jälkeen.

Nyt ei olekkaan tullut menkkoja ollenkaan enkä uskalla tehdä raskaustestiä. Olen ollut todella väsynyt lasten kanssa jo nyt ja lisää ei ollut tarkoitus hankkia.

Mitä mä nyt teen. Pelkään ettei pää kestäisi aborttiakaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt vaan testin. Minipillerien kanssa on tyypillistä, että menkat tulevat miten sattuu ja koska olet juuri lopettanut niiden syönnin, ei kiertosi ole normalisoitunut vielä. Tuskin olet raskaana.

Vierailija
2/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat vasta 3 viikkoa minipillereiden lopettamisen jälkeen. Enkä ollut raskaana, mutta tee ihmeessä testi jos mietityttää! Jos raskaana olet, niin varmasti haluat kuitenkin siitä ajoissa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pillereiden aikana vuotoa harvasen viikko ja nyt kun sitten odotan että vuotaisi niin ei tapahdu mitään... Ap

Vierailija
4/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit aiheuttaa kuukautisten viivästymistä. Voi joutua kauankin odotella. Raskaustesti tai pari tuo mielenrauhan.

Vierailija
5/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tee testi ihan ensitilassa.

Vierailija
6/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi muillakin on kestänyt. No nyt pitäisi rohkaistua tekemmän testi. Jos se onkin positiivinen. Miten selviän kolmen alla 3-vuotiaan kanssa. Aikaa pitäisi jäädä koululaisellekkin. Muutenkin olimme vaihtamassa miehen kanssa osia, että pääsisin töihin lomalle kotihommista