Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te vuorotyöläiset (pariskunta) saatte arjen sujumaan?

Vierailija
19.08.2014 |

Olen toimistotyöläinen mutta voisin hakea vuorotöihin esim. pakkaajaksi johonkin. Muutama työpaikkaa kiinnostaisi, mutta en voi hakea, kun miehellä on työ johon pitää mennä kuudeksi ja oma työ alkaisi samaan aikaan. Työhaluja olisi enkä koe tarvetta nirsoilla, mutta käytännössä homma ei ole mahdollista kun on pienet lapset :(.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelklä 12 tunnin työvuoro, joko päivä tai yövuoro. Minä taas yittäjänä teen töitä lasten koulu/hoitoajat. Muuten ei toimisikaan. Hoitopaikkoja vaikea saada ja en halua, että lapset siirtyy koulusta joka päivä jonnekin hoitoon. Näillä mennään niin kauan kuin lapsetns. isompia.

Vierailija
2/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yötöitä, mies vuorotellen aamu- ja iltavuoroa. Parisuhteella menee hyvin kun näemme toisiamme kunnolla vain viikonloppuisin, ei viitsi soittaa suutaan tyhjistä asioista, kun sitten toista näkee hereillä ja skarppina seuraavan kerran taas viikonloppuna. Odotamme esikoistamme, täytyy katsoa miten saamme arjen rullaamaan pienen lapsen kanssa ku hoitoonvienti tulee ajankohtaiseksi - pakko lapsi on johonkin hoitoon viedä että saamme nukkua edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa Se on. Mä ja mies molemmat ravintola-alalla joten ilta- ja viikonlopputöitä riittää... Mitään vuoropäiväkotia täällä ei ole, anoppi saa olla lapsenvahtina, mutta sanomista siitäkin tulee. Jos ei ole töissä niin ruikuttaa että mee nyt töihin ja sitten ku menee ni siitäkin valitetaan. Tiedä, oma vika kun on valinnut tällaisen alan, mutta ei pikkulapsiarki ollut päälimmäisenä mielessä teininä kun uravalintaa tehtiin..