Ihanan viileä sää <3 Hyvästi kesä, en jää sinua kaipaamaan....
Ihanaa, kun nyt iltamyöhällä on hädin tuskin +10 astetta ja aurinkokin laskeutuu ainakin kesä-heinäkuuhun verrattuna jo sentään näin aikaisin. Nyt käynnistyy vuoden paras aika, joka kestää tuonne seuraavan kesäkuun ensi päiviin asti : ) Mutta syksy on kyllä niin ihana : ) En kaipaa yhtään helteitä.
Kommentit (26)
Lihaville, sairaille ja friikeille kesä on varmaan vaikeaa aikaa.
Lämmin on ihan ok, mutta kyllä viileä ilma on ihanaa lenkkeillessä, ei tule niin kauhean hiki :) Hellepäivinä piti herätä auringonnousun aikaan lenkille, että pystyi sen vetämään läpi. Ihmettelen ihmisiä, jotka lenkkeili vesi päästä kaatuen kolmenkympin helteessä.
Hellehullu kirjoitti:
Lihaville, sairaille ja friikeille kesä on varmaan vaikeaa aikaa.
Olen ylipainoinen, kroonisesti sydänsairas ja varmaan monella tapaa friikkikin, mutta minusta helle on ihanaa! Sydänlääkkeeni aiheuttavat palelua, ja tuollainen 26 - 28 astetta on aivan ihanteellinen lämpötila, kun ei palele ja voi jopa käydä uimassa.
Monessa ”oikean maailman” maassa elokuu on se kuumin kesäkuukausi. Se on myös lomailukuukausi. Siksi ärsyttää loputtoman vietävästi kun suurin osa suomalaisista alkaa horista ”syksystä” tyyliin elokuun eka päivä. 😒
Kesät myös monaalla ovat kesiä ja alkavat keväällä ajallaan - tämä vuosi oli Pohjolassa silläkin tapaa ihana poikkeus: monesti kärvistellään piiiiirkän talven jälkeen joku järkyttävän kylmä kevät ja jopa kesäkuu kunnes EHKÄ heinäkuussa ”vähän” lämpenee hetkeksi… 😀
Olen just mökillä ja esim. eilen taisi olla +10 tai allekin. Ihan hirveetä. Jotain +19 on luvattu max, mutta siinä se. Hetken näytti että lämpöä olisi ”riittänyt” elokuulle, mut en jaksa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kukaan voi riemuita siitä, että parin kuukauden kuluttua alkaa tulla yötä päivää pimeää, kylmää ja joka paikkaan kulkeutuvaa kuraa?! Mitä ihmeen hienoa siinä on?! Ulos ei voi mennä ilman paljoja vaatteita ja taskulamppua.
Minä riemuitsen. Pystyy kuntoilemaan ja nukkumaan. Kesähelteillä ei pysty kuntoilemaan, ja kämpää kuumuu niin ettei nukkumisesta tule mitään.
Yhtä hyvin kuin joku voi riemuita helteistä. Ihmisiä on erilaisia.