Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Onko täällä muita onnettomia työttömiä? Oma kalenteri tyhjänä koko syksyn. Mies pääsee huomenna töihin, lapset ensi viikolla kouluun, itse mätänen kotona :(

Vierailija
03.08.2021 |

Ei sosiaalista elämää, ei ystäviä. Vain minä ja Netflix.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika surullista, jos ihmisen ainoa harrastus on työ. Ellei se ole joku tosi mielenkiintoinen työ, niin työ on vaan välttämätön paha, jolla ei ole mitään merkitystä.

No peruskoulusta 20v,olisi kiva saada se eka palkkatyöpaikka... Ap

Vierailija
22/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juopoksi. Aika kuluu paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin ainoa mitä voi tehdä.

Vierailija
24/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mustikkaan

Vierailija
25/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiton huono neuvo.

Vierailija
26/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala liikkumaan. Ihan ilmaiseksi voi tehdä paljonkin.

Joo ilmaiseksi pääsee töihinkin melkein mihin vain. Ei kiitos työstä pitää saada palkkaa.

Tekemisen puutetta tuo valitteli samoin sosiaalisia kontakteja haluaisi lisää. En oikein tiedä, mikä vika liikkumisessa on. Minkälaisille ihmisille se on näin iso mörkö. Mitään ilmaistöiden tekemistä tuossa viestissä ei kuitenkaan ehdotettu.

Vierailija
27/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen minäkään. Inhoan sitä kun mies on etätöissä ja naureskelee iloisesti asiakkaiden kanssa vaan ja mä pitkästyn ja kärsin hyödyttömyyden tunteesta. Elämäni valuu ihan hukkaan.

Vierailija
28/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnellinen minäkään. Inhoan sitä kun mies on etätöissä ja naureskelee iloisesti asiakkaiden kanssa vaan ja mä pitkästyn ja kärsin hyödyttömyyden tunteesta. Elämäni valuu ihan hukkaan.

Opiskele vaikka jotain kieltä.

Vierailija
29/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tekemistä.Siivoo.Pyykkää kokkaa..leivo.Käy aamulenkillä.Kotona ihana olla tekemistä piisaa,..

Vierailija
30/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En keksi yhtäkään syytä, joka motivoisi siihen. En kuitenkaan tapaa ketään, jonka kanssa puhua kun en tapaa paljon ihmisiä muutenkaan

Vierailija
31/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En keksi yhtäkään syytä, joka motivoisi siihen. En kuitenkaan tapaa ketään, jonka kanssa puhua kun en tapaa paljon ihmisiä muutenkaan

Makaa himassa, vedä sipsiä, pullaa, suklaata, liho, saa finnejä ja laiskistu.

Mitä väliä, kun et ketään tapaa kuitenkaan tai mitään te koskaan.

Vierailija
32/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä ollut ketju onnettomille työttömille? Älä tule tänne räyhäämään ja pätemään.

Vierailija
33/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä ollut ketju onnettomille työttömille? Älä tule tänne räyhäämään ja pätemään.

Siinä olikin teille kaikille ihan mukava vinkki tulla entistä onnettomammaksi. Mutta älkää unohtako sitä alkoholia, jota joku jo tuolla ehdottelikin.

Vierailija
34/34 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelemaan?